2026-07-11, 11:36
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Vad vet jag, skulle inte förvåna mig om hsn dyker upp om några månadet när jag äntligen lyckats gå vidare. Dom flesta män tycker det passar att dyka upp som gubben i lådan som om ingenying efter flera månader/år när dom är lite uttråkade
Han vill bara knulla. Män gillar att knulla och när det kommer till ett knull behöver hon inte vara så snygg. Hon kan till och med vara fet, så länge ingen får reda på det. För då är det pinsamt! Visst har han hållit dig superhemlig?
Citera
2026-07-11, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Lika lång som V-kurdiskan och som också har stora pattar alltså.

Och för egen del så kan jag väl tycka att de flesta pattarna gör sig bäst med kläderna på, och hade absolut inga problem med att kärringarna hade BHn på vid kopulering, man ville ju liksom inte bli knockad om hon red loss utan och de for runt i rummet.

Haha du får väl smeka brösten och hålla i dom när hon rider då om du är så rädd för att bli knockad 🤣
Citera
2026-07-11, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Han vill bara knulla. Män gillar att knulla och när det kommer till ett knull behöver hon inte vara så snygg. Hon kan till och med vara fet, så länge ingen får reda på det. För då är det pinsamt! Visst har han hållit dig superhemlig?

Nej flera av hans nära vänner visste om mig och vår kontakt så hemlig var jag nog inte
Citera
2026-07-11, 11:37
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ok , den senaste killen jag låg med verkade vara ek tuttkille iaf för han höll på med mina btöst ständigt haha mdn inte mig emot men hade önskat att han fokuserade lite på att smeka rumpan också, ja la hans händer på min rumpa när jag var överst men 5 sekunder senare var dom på brösten igen så han fick väl ha händerna där då

Då har du väl fina bröst men rumpan är usch?
Citera
2026-07-11, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Då har du väl fina bröst men rumpan är usch?

Han proteaterade knappast när vi knullade i doggy så tror nog han gillade rumpan också
Citera
2026-07-11, 13:28
Avstängd
Turkmostafas avatar
Bröstvårtorna är kopplad till vaginan som öronsnibbarna och bröstvårtor.
Pröva att vrid båda bröstvårtorna så att vaginan drar igång hihi
Det är sexuell zon.
En stor bystad tjej ser mycket bättre ut än en plattbröstad män gillar kurviga tjejer timglasformade för dom visar att dom är fertila.

Vad glad du att du har en sexig kropp.
Citera
2026-07-11, 15:04
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå
Milk much? Bevisa det.
Citera
2026-07-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Milk much? Bevisa det.

Nä jag har ingen mjölk i mina bröst har inte varit gravid och har inga planet på nåm graviditet nu heller. Varför han sög på brösten vet jag inte men han gjorde det iaf.
Citera
2026-07-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
Tuttar är 1) en markör för hälsa; 2) en mild sexuell symbol.

De runda bollarna är unika i naturen, och ger damerna viss fägring. Beroende på hur man hanterar mjölkbollarna kan det tolkas som en sexuell invit (i civilisationen, inte i jägaramhällen där man går barbröstad).

Men egentligen vill mannen ha de runda skinkorna och det som finns där emellan. Mjölkbollarna är egentligen sexuellt irrelevanta, men kan vara sköna att kladda på.

Ideala tuttar för 1) och 2) är PROPORTIONELLA sådana, inte XXX-kupor eller plankor.
Fin analys.

Är faktiskt jävigt kul att dia pattar
Citera
2026-07-11, 15:27
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Så du föredrar bröst, och inte ett samlag där du ejakulerar i din partner?
Ja jävlar det är så sjukt så jag förstår inte hur ni män är funtade.
Vad fan är det för sexuellt att spruta sperma på ett par tuttar oaktat storleken på brösten ?
En dildo i röven önskar jag dig, hårt och och en styv kuk sprutar över din kropp.

Man kan i och för sig tycka att bröst är sexiga samtidigt som man njuter av vaginalt sex. Det ena utesluter ju inte det andra.
Citera
2026-07-11, 15:39
Medlem
exoticspices avatar
Bröst betyder olika för män. Vissa är helt besatta av stora medans andra inte bryr sig lika mycket om storleken.

Finns män som också bara väljer kvinnor p g a deras bröststorlek. Har de en gång fått smaka på stora är det det som gäller.

Det är så det kan vara för dig, han gillar kvinnor med stora bröst vilket du har. Det är väl bra och ingenting du behöver fundera på. Hade varit värre om han inte hade rört dem alls för att de är för stora.
Citera
2026-07-11, 15:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Fin analys.
Proportionalitet är en förutsättning för en behaglig kroppskonstution. Aldrig varit mycket för kylskåp-på-två-tandpetare-typen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in