2026-07-09, 21:47
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Två askar i veckan? Är det verkligen sant? Får privata läkare skriva ut så mycket utan någon kontroll? Finns det ens privata läkare? Menar du psykiatriker?

Läkaren jag träffade på psykiatrin skrev ut som det vore godis. Tills han slutade, utan att säga något till mig som fick gå på jordens jobbigaste AT i veckor. Läkaren hade tydligen fifflat och haft sig, stod om honom i tidningen för en massa år sedan.
Citera
2026-07-09, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rottanottan
Hej,

Har någon provat Zopiklon som lugnande? Alltså jag skulle behöva något dagtid (inte att sova på) för att lugna själen. Har tillgång till Zopiklon men inte vågat prova dagtid. har en illusion av att benen kommer vika sig eller något.

Har någon provat att vara vaken på Zopiklon?

(har tidigare fått oxascand (som väl funkade sådär men tog väldigt lite) men vill inte be om nytt recept då min journal granskas av en annan aktör o jag måste framstå som stabil och felfri. Men det är en annan story.)

Vågar du inte prova din lyckliga jävel
Jag hade antagligen redan förbrukat hela förpackningen av detta fantastiska kosttillskott.
Kör på gosse
Citera
2026-07-10, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Idioti att ta utan att gå och lägga sig. Ni kommer bara förstöra dygnet till slut.

Någon tjomme som känner sig hög på en halv 7,5

Det var knappt kul att ta många utav dom, nu snackar jag om 10+ piller per kväll. Minnesluckor och lagar mat som man inte minns att man åt. Otrevlig blev man också.

Under flera år skrev läkaren ut två askar i veckan. 60 piller med andra ord. Minns nästan inget från den tiden, jag minns inte ens mellan vilka år det var.

Varför vill folk kasta bort sitt liv, glömma allting i en dimma? Det är ju det man gör med bensos tillslut, även ökad risk för demens i förtid. Man har inte ens kul på det, man bara glömmer och gör dumma saker tillslut. För oss som plågats av grav ångest i åratal så säger jag såhär: leta vidare, bensos kommer man ångra förr elr senare om man börjar med det.

Z-analoger är extremt toxiska för både kroppen och hjärnan, är ännu värre än vanliga bensodiazepiner då det är bra värre för kroppen, lika dåligt för hjärnan.
Citera
2026-07-10, 21:10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Varför vill folk kasta bort sitt liv, glömma allting i en dimma? Det är ju det man gör med bensos tillslut, även ökad risk för demens i förtid. Man har inte ens kul på det, man bara glömmer och gör dumma saker tillslut. För oss som plågats av grav ångest i åratal så säger jag såhär: leta vidare, bensos kommer man ångra förr elr senare om man börjar med det.

Z-analoger är extremt toxiska för både kroppen och hjärnan, är ännu värre än vanliga bensodiazepiner då det är bra värre för kroppen, lika dåligt för hjärnan.

Som sagt när man missbrukar tänker man inte på mycket annat. Och speciellt inte när det var lika enkelt att få tag i imovanen som att beställa en pizza.

Varför jag började missbruka dessa var för att första gången jag testade zolpidem så hade jag världens coolaste hallucinationer. Det var så jävla häftigt, då.
Citera
2026-07-11, 16:21
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Som sagt när man missbrukar tänker man inte på mycket annat. Och speciellt inte när det var lika enkelt att få tag i imovanen som att beställa en pizza.

Varför jag började missbruka dessa var för att första gången jag testade zolpidem så hade jag världens coolaste hallucinationer. Det var så jävla häftigt, då.
Hallucinationer låter ju farligt. Du kan få för dig att hoppa från balkongen.
Citera
2026-07-11, 16:31
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Hallucinationer låter ju farligt. Du kan få för dig att hoppa från balkongen.

Speciellt när man rökt en joint....

Citera
2026-07-11, 17:46
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Speciellt när man rökt en joint....

Vad hade du för hallucinationer då? Såg du rosa elefanter?
Citera
2026-07-11, 18:09
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Vad hade du för hallucinationer då? Såg du rosa elefanter?

Låg på ett berg i Australien (när jag egentligen låg i min säng) jag kunde ta tag i himlen och dra i den (när jag egentligen drog i täcket jag hade över mig).
Citera
2026-07-11, 22:00
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Låg på ett berg i Australien (när jag egentligen låg i min säng) jag kunde ta tag i himlen och dra i den (när jag egentligen drog i täcket jag hade över mig).
Ok, coolt
Citera
2026-08-13, 12:25
Medlem
Jag tar enstaka gång då och då 3.75-10 mg för att softa på eller mot ångest, suveräna.
Citera
2026-08-13, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Jag tar enstaka gång då och då 3.75-10 mg för att softa på eller mot ångest, suveräna.
skölj ned med några öl så blir man riktigt mysig
Citera
2026-08-14, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKulspruta
skölj ned med några öl så blir man riktigt mysig
Alkohol plus hypnotiska benzos är en jävligt dålig idé
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto