2026-06-29, 17:12
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Idioti att ta utan att gå och lägga sig. Ni kommer bara förstöra dygnet till slut.

Någon tjomme som känner sig hög på en halv 7,5

Det var knappt kul att ta många utav dom, nu snackar jag om 10+ piller per kväll. Minnesluckor och lagar mat som man inte minns att man åt. Otrevlig blev man också.

Under flera år skrev läkaren ut två askar i veckan. 60 piller med andra ord. Minns nästan inget från den tiden, jag minns inte ens mellan vilka år det var.
Citera
2026-06-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Idioti att ta utan att gå och lägga sig. Ni kommer bara förstöra dygnet till slut.

Det var knappt kul att ta många utav dom, nu snackar jag om 10+ piller per kväll. Minnesluckor och lagar mat som man inte minns att man åt. Otrevlig blev man också.

Under flera år skrev läkaren ut två askar i veckan. 60 piller med andra ord. Minns nästan inget från den tiden, jag minns inte ens mellan vilka år det var.
Men varför i hela friden tog du 10 tabletter per kväll om det bara var nackdelar med det??
Citera
2026-06-29, 20:10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men varför i hela friden tog du 10 tabletter per kväll om det bara var nackdelar med det??

För jag var/är en missbrukare.
Citera
2026-06-29, 20:43
Medlem
Citat:
För jag var/är en missbrukare.
Jaha, sånt där förstår jag mig inte på. Man borde kunna vara missbrukare och ta tre tabletter per kväll? Nej jag förstår inte.
Citera
2026-06-29, 20:59
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jaha, sånt där förstår jag mig inte på. Man borde kunna vara missbrukare och ta tre tabletter per kväll? Nej jag förstår inte.

Grejen med pillren är att man tar två-tre stycken och efter 20 minuter tänker ''känner inget jag tar mer''.

Efter ett tag räcker det inte med bara ett piller för att man ska bli trött.
Citera
2026-06-29, 23:38
Medlem
Citat:
Grejen med pillren är att man tar två-tre stycken och efter 20 minuter tänker ''känner inget jag tar mer''.

Efter ett tag räcker det inte med bara ett piller för att man ska bli trött.
Ville du bli trött? Men du skrev ju att du lagade mat som du inte mindes att du åt. Ville du bli trött när du lagade mat? Konstigt.
Citera
2026-06-30, 10:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ville du bli trött? Men du skrev ju att du lagade mat som du inte mindes att du åt. Ville du bli trött när du lagade mat? Konstigt.

Jag ville bli trött och samtidigt ''flumma'' några timmar innan jag slocknade.

Jag fick alltid hallucinationer, vilket var typ det enda roliga med dreten.
Citera
2026-06-30, 13:19
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Jag tar ju bara hälften av 7,5 mg åt gången, så jag stakar mig inte.

Jag är glad för din skull då. Men gladare för min egen som nu tar 5mg vid enstaka tillfällen. För det är en skitmedicin.
Citera
2026-07-06, 17:34
Medlem
Jachins avatar
Alltså när jag var 18 käkade jag imovane på dagtid för det syftet när jag köpte billiga 100pack.

I slutet hade jag alltid en påse på mig med 30st som gick åt på ett dygn. Jag var tvungen att återdosera konstant, vaknade även några gånger varje natt med krampkännimgar och tog två st till för att somna om igen. Detta var från svenskt apotek så hela min tillvaro gick åt till att jaga nya, blev trotsallt typ 900-1000 tabletter på en månad. Funkade inutialt bra mot ångest men blev snabbt ohållbart med toleransen.

Slutade med att jag la in mig efter något åt för avgiftning, krävdes ganska mycket stesolid fast det bara är en z-analog.

Så nej, gör det inte long term iaf. Köp stesolid eller iktorivil på darknet istället.
Citera
2026-07-07, 18:51
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Alltså när jag var 18 käkade jag imovane på dagtid för det syftet när jag köpte billiga 100pack.

I slutet hade jag alltid en påse på mig med 30st som gick åt på ett dygn. Jag var tvungen att återdosera konstant, vaknade även några gånger varje natt med krampkännimgar och tog två st till för att somna om igen. Detta var från svenskt apotek så hela min tillvaro gick åt till att jaga nya, blev trotsallt typ 900-1000 tabletter på en månad. Funkade inutialt bra mot ångest men blev snabbt ohållbart med toleransen.

Slutade med att jag la in mig efter något åt för avgiftning, krävdes ganska mycket stesolid fast det bara är en z-analog.

Så nej, gör det inte long term iaf. Köp stesolid eller iktorivil på darknet istället.
För darknet krävs ju specialprogramvara, exempelvis Tor Browser.
Citera
2026-07-07, 19:06
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
För darknet krävs ju specialprogramvara, exempelvis Tor Browser.

Ja? Förstår inte riktigt din poäng.

Om du inte kan och tror att det är svårt på något sätt sått så är det faktiskt väldigt lätt att lära sig, och smidigt överlag. En vän till mig övergick till darknet för typ 15 år sen, han har aldrig sett tillbaks. Han får det direkt i brevlådan, går att handla bitcoin med swish på safello. Tor browser finns i Google Play store eller App Store för telefoner, eller till PC. Är egentligen inget annorlunda mot en vanlig browser.

Tror det finns någon guide här på FB om du behöver detaljer, annars vet jag det finns en komplett guide för allting inkl bitcoin på luffarn.com.
Senast redigerad av Jachin 2026-07-07 kl. 19:23.
Citera
2026-07-09, 21:26
Medlem
afvongreves avatar
Citat:

Två askar i veckan? Är det verkligen sant? Får privata läkare skriva ut så mycket utan någon kontroll? Finns det ens privata läkare? Menar du psykiatriker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in