2026-07-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag undrar om den "stumme" har så raspig och väsande röst pga att han sällan snackar eller är han sjuk?
De barn/ ungdomar som jag var träffat som har samma diagnoser låter så.
De "prata" inte normalt.
De kan prata normalt med personer de är trygga med, men annars är de tysta, väsnas eller viskar.
Citera
2026-07-11, 17:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Det senaste gäddparet var fruktansvärt vilken äcklig uthängning alltså usch och twii!! Att man kan ge sig på så svaga människor.

När kommer nästa gädda (DET KOMMER INGEN FÖR DET KLMMER BLI BYEBYE DUMPEN ✌️)
Nästa gädda kommer på söndag.
Citera
2026-07-11, 17:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Hans chans att få en partner kryllade nog inte i Kiruna
Chansen att hitta en partner i Hyltebruk borde ju inte vara särskilt stor heller, men dom har väl träffats via något gaycommunity och blivit blixtförälskade. Och nu skänker dom oss lite lantlig Dumpen-romantik också. Win-win, liksom. . 😅 #797 och #798
Citera
2026-07-11, 17:46
Avstängd
Citat:
Hans chans att få en partner kryllade nog inte i Kiruna
Nej från landsbygden exporteras de få missfoster som vill böga sig. Det är därför det är helt bögfritt i hela Sverige förutom i de större städerna och Hylte.
Citera
2026-07-11, 17:51
Medlem
Citat:
Det senaste gäddparet var fruktansvärt vilken äcklig uthängning alltså usch och twii!! Att man kan ge sig på så svaga människor.

https://dumpen.se/2026/07/09/angaende-publiceringar-av-personer-med-funktionsvariationer/
Citera
2026-07-11, 17:58
Medlem
Citat:

Nästa kommer imorgon. Sorry.
Citera
2026-07-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
De barn/ ungdomar som jag var träffat som har samma diagnoser låter så.
De "prata" inte normalt.
De kan prata normalt med personer de är trygga med, men annars är de tysta, väsnas eller viskar.

Jobbig åkomma. Livrädd för att snacka och när man väl gör det, så låter man som ett freak. Tänk vad rädd ett barn hade blivit av att höra det där.

Det här paret är nog topp 10 Dumpens mest sorgliga figurer, men likväl ville de utnyttja barn.
Citera
2026-07-11, 19:02
Medlem
MDTAAs avatar
Så, den senaste gäddan som är "stum"

1 min och 30 sekunder in o konfrontationen får gäddan frågan "vad skall du och din man göra med pojken"

Den så kallade Stumme svarar
"Prata"

Cant this shit up

https://dumpen.se/2026/07/09/humle-och-dumle-hyltebruk-797-och-798/
Citera
2026-07-11, 21:33
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja när man inte trodde att det kunde bli värre så klev dom här två in på gäddscenen...#797 och #798

Vid en hastig anblick när jag gick in på Dumpen tyckte jag först det var en bild på Beavis och Butt-head dom hade tryckt upp som mugshot för dessa två kadaver. Riktig freakshow detta, i klass med transvestiten i kjol.

797
Citera
2026-07-11, 21:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vid en hastig anblick när jag gick in på Dumpen tyckte jag först det var en bild på Beavis och Butt-head dom hade tryckt upp som mugshot för dessa två kadaver. Riktig freakshow detta, i klass med transvestiten i kjol.

797
Ja fy fan, jag minns honom där han blommade ut i sin korsett. Han såg ut som en kassler som höll på att sprängas. Fast i jämförelse med #798 var han ju faktiskt riktigt nätt. Jag kan inte föreställa mej att det kan bli så mycket värre än regnbågspederasterna, men man kan säkert ha fel och bli rejält överraskad igen. Dom hade ju en rejäl uppsättning kukbilder i chatten också, så jag gissar att du inte direkt njöt av loggarna. 😝
Citera
2026-07-11, 22:04
Avstängd
De senaste gäddparet är det äckligaste jag någonsin har sett usch och twii, de borde inte blivit uthängda på grund av deras sjukdom men fyfan usch och twii vad äckliga 🤮
Citera
2026-07-11, 22:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
De senaste gäddparet är det äckligaste jag någonsin har sett usch och twii, de borde inte blivit uthängda på grund av deras sjukdom men fyfan usch och twii vad äckliga 🤮
Vilken eller vilka sjukdomar menar du att #797 och #798 har? Är det OK att våldta barn bara för att man har en sjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in