2026-07-11, 11:13
Avstängd
As weird när massa singelkvinnor ska komma in och bråka med varandra om sina egna bröst.
Som att TS trådstart på något sätt ska börja ta på deras egna självkänsla?

Sanningen är att män gillar olika. Och minst lika många män kommer gilla små, som de också gillar stora feta..
Citera
2026-07-11, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag har h-kupa och är normalviktig. Storleken 75h närmare bestämt och vet du nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar extrem övervikt. Enda problemet är att det är svårt att få tag i behåar som inte kostar en förmögenhet.

Jag har 85 h är lite överviktig men inte mycket , bharnr kostar minst 500 kr , jag kan bara köpq bh på t.ex triumph eller twilfit brukar passa på att köpa 2-3 st samtidigt när dom har rea
Citera
2026-07-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Ok får jag fråga längd/vikt?
Jag har en teori att dom flesta som är storbystade naturligt är ganska korta och "kompakta"

Jag är 1.60 och lite rund precis som alla kvinnor i min släkt och nej vi väger inte tresiffrigt
Citera
2026-07-11, 11:21
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Usch nej, inget artificiellt.
Finns säkert de som går igång på sådana med dock.
Ja konstgjorda står definitivt längst ner på "gillalistan".
Återställning efter sjukdom är så klart helt OK, men där går min gräns.
Citera
2026-07-11, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
As weird när massa singelkvinnor ska komma in och bråka med varandra om sina egna bröst.
Som att TS trådstart på något sätt ska börja ta på deras egna självkänsla?

Sanningen är att män gillar olika. Och minst lika många män kommer gilla små, som de också gillar stora feta..
Vet inte vad relationsstatus har med saken att göra. Men ja det är weird att bli ifrågasatt bara för att man berättar att man har stora bröst och är normalviktig.
Citera
2026-07-11, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Både och på första stycket.

Dom flesta män tycker inte om kraftig övervikt eller väldigt slappa bröst.

Håller med om sista stycket.

Tänk dig nu en person som är 1.53 cm kort med platt röv och abnorma bröst och stor mage, VEM FAN tycker detta är sexigt? 2% kanske

Eller en jävligt gammal gubbe…jävligt gammal.

Jag har varken speciellt hängiga bröst eller platt röv. Sen borde alla vuxna fatta att stora bröst t.ex hänger lite mer för att dom är tyngre än små bröst. Han jag hade sex ned senast tyckte det var sexigt iaf och han är 26
Citera
2026-07-11, 11:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vet inte vad relationsstatus har med saken att göra. Men ja det är weird att bli ifrågasatt bara för att man berättar att man har stora bröst och är normalviktig.

Relationsstatus påverkar psyken så att ni nog har blivit lite mer törstig...

Ja, det är konstigt att kvinnor skapar ett microaggressions innebördskrig i en så lugn tråd som ju är TS.
Citera
2026-07-11, 11:27
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag har varken speciellt hängiga bröst eller platt röv. Sen borde alla vuxna fatta att stora bröst t.ex hänger lite mer för att dom är tyngre än små bröst. Han jag hade sex ned senast tyckte det var sexigt iaf och han är 26
Ja klart att enorma bröst hänger, ingen förväntar sig något annat av en H-kupa.

Han ville nog tyvärr bara testa dina bröst verkar det som. Eftersom att han drog? Det finns sådana män också. Duger för knull men vill inte gå på stan med dig.
Citera
2026-07-11, 11:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Varför gillar du inte silikonbröst? Efter att ha haft två partners med silikonbröst med F-kupa (dock väldigt smala tjejer) är jag helt hooked på det, tycker om både hur de ser ut och hur de känns i mina händer. Jag gillar iofs också att det ser artificiellt ut och att det är någon som gillar sex så mycket att det valt att modifiera sin kropp för att bli än mer sexuella.
Vet inte? Är någon grej jag har. Gillar inte tatueringar heller men piercingar går an, kan vara lite eggande tom.

Minns när silikonbröst kom (blev vanligare) Tyckte det såg asläckert ut när de hade kläderna på, sedan när de åkta av så var det mest.. jasså?
Citera
2026-07-11, 11:32
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ok , den senaste killen jag låg med verkade vara ek tuttkille iaf för han höll på med mina btöst ständigt haha mdn inte mig emot men hade önskat att han fokuserade lite på att smeka rumpan också, ja la hans händer på min rumpa när jag var överst men 5 sekunder senare var dom på brösten igen så han fick väl ha händerna där då

Ja, nyhetens behag kanske? Om ni hade träffats längre hade det säkert blivit lite mer balanserat.
Citera
2026-07-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja klart att enorma bröst hänger, ingen förväntar sig något annat av en H-kupa.

Han ville nog tyvärr bara testa dina bröst verkar det som. Eftersom att han drog? Det finns sådana män också. Duger för knull men vill inte gå på stan med dig.

Vad vet jag, skulle inte förvåna mig om hsn dyker upp om några månadet när jag äntligen lyckats gå vidare. Dom flesta män tycker det passar att dyka upp som gubben i lådan som om ingenying efter flera månader/år när dom är lite uttråkade
Citera
2026-07-11, 11:33
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag är 1.60 och lite rund precis som alla kvinnor i min släkt och nej vi väger inte tresiffrigt

Lika lång som V-kurdiskan och som också har stora pattar alltså.

Och för egen del så kan jag väl tycka att de flesta pattarna gör sig bäst med kläderna på, och hade absolut inga problem med att kärringarna hade BHn på vid kopulering, man ville ju liksom inte bli knockad om hon red loss utan och de for runt i rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in