2026-07-10, 21:43
Avstängd
Jockiboi ska ha klart för sig att för varje gång han försöker stänga ner och ta bort videos, så växlar motståndarna upp. Hur långt vågar du gå, Jockiboi? Hur mycket vill du ska komma ut?

#ochbröllopetblirbra
Citera
2026-07-10, 23:34
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Det ser dock inte lika ljust ut på den mörka sidan. Och jag skrattar fortfarande i smyg åt klippet där Jockiboi medgav att han var ett geni🤣 Han tror på riktigt att han är smartare än de flesta när han i själva verket är som högst normalintelligent. Antagligen inte ens det utifrån vad han visar utåt.
Hade han också gjort ett "facebook test" som runkbaronen och fläskfursten gjorde när de skröt om sin iq? 😂
Citera
2026-07-11, 03:52
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Det här jävla skovandet kring hans jävla bröllop, vem bryr sig?
Jag skiter i Jocke, fullständigt, men jag är fan allergisk mot ointelligenta puckon som skovar en trådsanning ”jag har hört” och sen finns det noll jävla belägg.
Ska ni krossa honom, gör det så fan på riktigt utan suddiga ”printar” och hörsägen.
Lägg fram svart på vitt, annars är ni bara ett gäng fula, feta incels som stör sig på att han har para och ni inte. Horunge-beteende!
För att skita fullständigt i Jocke så är du väldigt aktiv i denna tråd, och lägger mycket tid på att skriva orelevanta inlägg eller försvara Jocke.
Väldigt konstigt beteende ifrån någon som skiter i Jocke...

Du verkar även ha svårt att föra en saklig diskussion om Jocke, och istället kallar du folk incel, ointelligent, pucko, ful, fet, osv.
Är det pga att du är så känslomässigt involverad som det är så svårt för dig att föra en saklig och seriös diskussion?
Citera
2026-07-11, 09:50
Medlem
Undra om det var efter Alex cc var i Jockes hus på fest som han fick sitt senaste återfall och flippade totalt och spöade skiten ur en kille.
Oavsett borde dessa två verkligen inte umgås med tanke på bådas dragning till droger och våld och kriminalitet.
Citera
2026-07-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Nä, jag tror inte att det var en medveten fultolkning från din sida.
Det trodde jag inte att du trodde! Men det tillhörde konversationen jag hade med den här mörka och kladdiga personen som låtsas tro att det går att anmäla Jockiboi till polisen och få resultat:

Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Fyfan vad du är lågvatten. Har du ”formellt” fått ditt IQ testat? Tillåt mig att små-le.

Gällande att ni har svart på vitt, omedelbums in på närmsta poliskontor och anmäl, för ni anklagar både för pedofili, grovt förtal, mordhot och fan och hans moster.
P.S man får anmäla anonymt

Att med rättsväsendets hjälp försöka komma åt någon i samma stad som uniformerad polis pussar hans barn i Youtubevideor och samtidigt figurerar i utredningar mot brorsan är liksom dött lopp.
Citera
2026-07-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Det trodde jag inte att du trodde! Men det tillhörde konversationen jag hade med den här mörka och kladdiga personen som låtsas tro att det går att anmäla Jockiboi till polisen och få resultat:

Att med rättsväsendets hjälp försöka komma åt någon i samma stad som uniformerad polis pussar hans barn i Youtubevideor och samtidigt figurerar i utredningar mot brorsan är liksom dött lopp.

Intressant. Så Jocke har mutat polisen i sin stad? Varför skulle annars polisen blunda för Jockibois kriminella aktiviteter? Förklara gärna.
Citera
2026-07-11, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredags
Intressant. Så Jocke har mutat polisen i sin stad? Varför skulle annars polisen blunda för Jockibois kriminella aktiviteter? Förklara gärna.
Mutat vet jag inte, hon kanske bara är barnkär
Citera
2026-07-11, 10:18
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jockeys brölop är bettre en mågna kladdiga flashbackare med flera konton kan dröma om
Det här med att kritisera folk för att ”ha många konton…” Tycker du att det kommer ifrån rätt person?

Jockis bröllop är bättre? Vad menar du? Att ”löftesförnyelsen” kommer att bli bättre än många flashbackares riktiga bröllop?

Försök lägga lite kraft på hur du uttrycker dig så att man förstår vad du skriver!
Citera
2026-07-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredags
I chatten framkom det att Stue Bergvall JR har poliskontakt.
Citera
2026-07-11, 10:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Det här med att kritisera folk för att ”ha många konton…” Tycker du att det kommer ifrån rätt person?

Jockis bröllop är bättre? Vad menar du? Att ”löftesförnyelsen” kommer att bli bättre än många flashbackares riktiga bröllop?

Försök lägga lite kraft på hur du uttrycker dig så att man förstår vad du skriver!

Jockiboi måste ju ha ett bröllop till, som överträffar Chrippas givetvis. Sen om Jacke gifter sig så blir det ytterligare ett bröllop. Hur ynkligt är det inte att skrika efter föräldrar och syskons uppmärksamhet på det här sättet. Ska vi tro att bröllopet blir Jockibois grand finale på TV4?
Citera
2026-07-11, 10:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Du väntar en ny avstängning
Mamma Annika har en av landets bästa advokater så du framstår ju som en blåst idiot

Ponera att Annika Berg kommer ut med en bok om hur det är att ha ett odiagnostiserat barn på 90-talet. Där berättelsen går ut på, vilket det finns stöd för i journalhandlingar, att hur mycket man kämpar tillsammans med soc, BUP och fosterhem blir ett föremål för rikshat
Det skulle kunna bli en bestseller

Det finns en hel del som gärna tog på sig spökskrivarrollen för den boken. Det finns massor med material, och faktabaserade dokument. Inget ljug eller fabulerande, bara fakta om ett liv förstört av en son som aldrig kunde förlika sig med att inte kunna tysta protesterna när hans lögner spårade ur
Senast redigerad av Luddevonal 2026-07-11 kl. 10:34.
Citera
2026-07-11, 10:33
Avstängd
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Ponera att Annika Berg kommer ut med en bok om hur det är att ha ett odiagnostiserat barn på 90-talet. Där berättelsen går ut på, vilket det finns stöd för i journalhandlingar, att hur mycket man kämpar tillsammans med soc, BUP och fosterhem blir ett föremål för rikshat
Det skulle kunna bli en bestseller

Det skulle vara fantastiskt
Påsögat skulle få säckar underögonen av sömnbrist 😂
Jösses vad han skulle gråta ut i alla sina kanaler
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här