2026-07-10, 12:27
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Ja det kanske stämmer, men det var verkligen inte en medveten fultolkning från min sida så som knallin vill få det till. Jag menar inte att det är en personlig tolkning att annonsen är köpt eller inte, utan att bli så himla upprörd att man inte klarar av att förklara det du skrev på ett normalt sätt.

Nä, jag tror inte att det var en medveten fultolkning från din sida.
Citera
2026-07-10, 14:09
Medlem
stefanmallgrens avatar
Axel håller på med ett större projekt enligt streamen idag och en del av de innefattar att han ska gå igenom jockibois uttag från avanza för att skicka till dataintrångs julia. Verkar vara ett projekt som kommer knulla jockiboi personligen enligt axel. MUMS VA SMARRIGT!!
kan de vara boi näst på tur i familjen att dömas för fiffel

Julia lever på soc, luktar det lite bidragsbrott också kanske?

Vad tror ni?
Citera
2026-07-10, 14:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Axel håller på med ett större projekt enligt streamen idag och en del av de innefattar att han ska gå igenom jockibois uttag från avanza för att skicka till dataintrångs julia. Verkar vara ett projekt som kommer knulla jockiboi personligen enligt axel. MUMS VA SMARRIGT!!

Vad tror ni?

Du kommer inte bli missnöjd, är allt jag säger
Citera
2026-07-10, 14:53
Medlem
Fy f-n vad äckligt! I parets senaste vlogg hänger sig Jonna över glassdisken så att hennes långa hår, som dessutom ser väldigt ofräscht ut, hänger rakt över glassbyttorna. Om hennes hårstrån har hamnat i glassen är den kontaminerad och måste slängas omedelbart.

Det blir inte bättre av att videon avslutas som en ren reklamfilm för Smultronstället (smygreklam förstås).

Har inte personalen eller ägarna på Smultronstället något som helst intresse av att informera om de hygienregler som faktiskt ska gälla hos dem? De borde direkt ha sagt till om att långt hår måste vara uppsatt och att man måste tvätta händerna. Att ett känt företag och stora influencers samarbetar för att göra reklam genom att visa upp en total brist på livsmedelshygien är helt ofattbart!

Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren

Vad tror ni?
Ser inte på hans streams, men hur kan han ha fått tag på Joakims uttag från Avanza?

Hur kommer Julia in i bilden, förutom att hon är dömd för dataintrång och borde bli det igen? Hon gjorde sig ju skyldig till detta redan i början av "Chrippa-dramat" genom att ge Joakim och Anjo information.
Citera
2026-07-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Du kommer inte bli missnöjd, är allt jag säger
Det här låter väldigt spännande! Om jag ska försöka mig på att sia om framtiden så kommer det ännu mer "elände" för Joakim. Det verkar vara många bollar i rullning nu och det här är nog bara början på en hel lavin.

Den som vet den vet...
Citera
2026-07-10, 15:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Fy f-n vad äckligt! I parets senaste vlogg hänger sig Jonna över glassdisken så att hennes långa hår, som dessutom ser väldigt ofräscht ut, hänger rakt över glassbyttorna. Om hennes hårstrån har hamnat i glassen är den kontaminerad och måste slängas omedelbart.

Det blir inte bättre av att videon avslutas som en ren reklamfilm för Smultronstället (smygreklam förstås).

Har inte personalen eller ägarna på Smultronstället något som helst intresse av att informera om de hygienregler som faktiskt ska gälla hos dem? De borde direkt ha sagt till om att långt hår måste vara uppsatt och att man måste tvätta händerna. Att ett känt företag och stora influencers samarbetar för att göra reklam genom att visa upp en total brist på livsmedelshygien är helt ofattbart!

Ser inte på hans streams, men hur kan han ha fått tag på Joakims uttag från Avanza?

Hur kommer Julia in i bilden, förutom att hon är dömd för dataintrång och borde bli det igen? Hon gjorde sig ju skyldig till detta redan i början av "Chrippa-dramat" genom att ge Joakim och Anjo information.

Axel m.fl sitter på en skattkista
Citera
2026-07-10, 16:00
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Axel m.fl sitter på en skattkista

De kommer bli helt amazing! Sprinke sprinkle 🌟
Citera
2026-07-10, 16:07
Medlem
GreenBatterys avatar
Det måste börja bli svettigt under ögonpåsarna nu! Mer och mer skit grävs fram (utan hjälp av GrävBaronen) och mycket av det verkar dessutom vara synnerligen olagligt.

Ajajajaj, Jockiboi! Tur att det går bra för dig nu för snart är det slut.
Citera
2026-07-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredags
ser att Lundells utnyttjar barnen mer för content nu, små barn ska sommarjobba?
hur länge kommer barn acceptera bli kontrollerade av narc förälder...?
tycker synd om dessa ungar, kan bara tänka hur det går till bakom stängda dörrar där hemma
och vansinnet får fritt utlopp...

64K visningar på 11tim är inte särskilt imponerande om man har 1,2 milj följare tänker jag
behöver slipa lite på siffrorna, lundell, annars kan ju folk tro du ljuger om alla följare...
Det där är ju en av de värsta sakerna. Hans/ parets utnyttjande av barnen är under all kritik. Riktigt vidrigt.
Citera
2026-07-10, 20:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyWater
Det där är ju en av de värsta sakerna. Hans/ parets utnyttjande av barnen är under all kritik. Riktigt vidrigt.
Frågan är när Svenska myndigheter ska sätta stopp för dessa sjuka människor som utnyttjar sina egna avkommor för att tjäna pengar. Barnarbete trodde jag var olagligt i Sverige.

Tycker så synd om dessa ofrivilliga barnslavar. Men SOC verkar tycka det är helt okej.
Citera
2026-07-10, 21:27
Avstängd
Nu har den blonderade dvärgen strikeat en av Medvikts videos igen. Han känner sig kränkt (?)
Fy fan för att vara 40 år och gråta över att folk granskar honom på olika sätt. Han satt i Anis studio och sa att han gillade granskningar, men det är klart att det inte gäller honom

FittBoi

#ochbröllopetblirbra
Citera
2026-07-10, 21:33
Medlem
Det verkar som om påsögat tagit sig vatten över huvudet denna gång.
Man undrar ju just om hur Jockibooi kommer att försöka slingra sig ur detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in