2026-07-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larus470
Jag tror faktiskt Åkesson skulle må bra av att leva enkelt ett tag. Han skulle kunna bosätta sig på en kibbutz, odla apelsiner eller avokado på dagarna, skriva sina memoarer i lugn och ro på kvällarna. Tillbringa tid med familjen. Det finns flera fina kibbutzer, som Sdot Yam, Ma'agan Michael, eller Palmachim. Där han kan njuta av solen, stranden, palmerna och havet.

Blir svårt att få dit barnen bara med tanke på att han är skild.
Citera
2026-07-10, 20:39
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Blir svårt att få dit barnen bara med tanke på att han är skild.
Jimmie har ett barn som är 12 år, Nils.

Han skulle säkert kunna vara med sin pappa under sommarlovet och andra skollov.

Gissar att de har delad vårdnad.
Citera
2026-07-10, 21:09
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningsborgen
Det är hög tid att vi utreder Jimmie Åkessons mentala hälsa. Det som nu sipprar ut från hans absolut närmaste krets tyder på allt annat än ett stabilt tillstånd, det vi ser är starka indikationer på allvarlig psykisk ohälsa.

Nu talar hans egna partikollegor äntligen ut. Det bekräftas att Åkesson redan för tolv år sedan uppvisade ett djupt oroväckande beteende och regelbundet skrek i sömnen. När detta förs på tal slår han, föga förvånande, ifrån sig med att sitt klassiska ”jag minns ingenting”..

Allting pekar på att han lider av en paranoid psykos och det är direkt livsfarligt om en person med den här typen av symptom får ännu mer makt över folket.

https://marcusoscarsson.se/jimmie-akesson-vaknade-skrikandes/

Jag har tidigare skapat en tråd om Åkessons psykologiska projiceringar, men det här lyfter frågan till en helt ny nivå.
https://www.flashback.org/t3733948

Som vi alla vet krävs det varken djupare kompetens, intelligens eller faktiska meriter för att göra karriär inom svensk politik: det räcker långt med att bara vara en skicklig pratkvarn.

Men när dessa individer de facto styr ödet för över 10 miljoner människor, blir bristen på kontrollmekanismer skrämmande. Borde vi inte ha någon form av obligatorisk psykologisk utredning och lämplighetstest innan man tillåts arbeta med politik på toppnivå?

Bör vi kräva psykiatriska utvärderingar av våra toppolitiker, och hur mycket mörkar SD kring Åkessons faktiska tillstånd?
Det har tydligen varit brainstorming i trollfabriken. Var detta verkligen det bästa ni kunde komma på?
Citera
2026-07-10, 21:16
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Tack för att du så tydligt demonstrerar din totala brist på argument. Först hävdar du att en ledare som dikterar miljoner svenskars vardag, och aktivt vill övervaka deras privatliv, inte själv ska få granskas. Sedan påstår du på fullaste allvar att hans maktutövande inte drabbar oss medborgare. Hur efterbliven är du egentligen?

Du har skrivit över 10 000 inlägg här inne, men kvaliteten är uppenbarligen noll. Det är tragiskt att bittra fanboys som du står för majoriteten av bruset här på forumet och saboterar seriösa diskussioner. Gör som din stora idol och släng dig i väggen, din nolla.

Säger killen som reggade sig denna sommar för att just det, du har sommarlov från skolan.

Jag har inte ens snackat om övervakning, jag röstar inte ens. Så fortsätt dra historier ur röven och inbilla dig att någon annan sagt det.

Du snackar om kvalité men kan inte sluta använda ord som idiot, nolla etc etc.

Kliar det i fingrarna på dig? För jag skulle inte bli förvånad om du skulle få för dig att skjuta politiker. Sitter säkert massa bilder på JÅ i din källare där du ritat kryss över hans ögon, och hugger med pappas morakniv.

Säpo borde hålla koll på dig, för allas våra skull.
Citera
2026-07-10, 21:21
Medlem
God idé! Det vore intressant att få lögnarmaggans psyko/sociopati svart på vitt samt Dadgostars alkoholproblem, Amanda Linds haschrökande och Helldéns narcissism på papper.
Citera
2026-07-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Lägger till Aktivklubb-töntarna på din lista. Även om de inte haft ihjäl någon. Än.

Det är för övrigt folkvalda miljöpartister som får mest hat och hot av de folkvalda och de verkar klara det bättre mentalt än Åkesson.

Ja, skumt att folk som Amanda Lind hackar i sig hatet medan Åkesson måste sjukskriva sig och åka utomlands.

Vi har två mördade topp-sossar i Sverige och en tomte som hade ihjäl 80 barn i Norge för att dom engagerat sig politiskt och Jimmie drömmer mardrömmar och går i sömnen av rädsla samtidigt som han själv suttit och sjungit hyllningsvisor till Palmemordet.

Han är uppenbarligen sinnessjuk.
Citera
2026-07-11, 01:51
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Det är hög tid att vi utreder Jimmie Åkessons mentala hälsa. Det som nu sipprar ut från hans absolut närmaste krets tyder på allt annat än ett stabilt tillstånd, det vi ser är starka indikationer på allvarlig psykisk ohälsa.

Nu talar hans egna partikollegor äntligen ut. Det bekräftas att Åkesson redan för tolv år sedan uppvisade ett djupt oroväckande beteende och regelbundet skrek i sömnen. När detta förs på tal slår han, föga förvånande, ifrån sig med att sitt klassiska ”jag minns ingenting”..

Allting pekar på att han lider av en paranoid psykos och det är direkt livsfarligt om en person med den här typen av symptom får ännu mer makt över folket.

https://marcusoscarsson.se/jimmie-akesson-vaknade-skrikandes/

Jag har tidigare skapat en tråd om Åkessons psykologiska projiceringar, men det här lyfter frågan till en helt ny nivå.
https://www.flashback.org/t3733948

Som vi alla vet krävs det varken djupare kompetens, intelligens eller faktiska meriter för att göra karriär inom svensk politik: det räcker långt med att bara vara en skicklig pratkvarn.

Men när dessa individer de facto styr ödet för över 10 miljoner människor, blir bristen på kontrollmekanismer skrämmande. Borde vi inte ha någon form av obligatorisk psykologisk utredning och lämplighetstest innan man tillåts arbeta med politik på toppnivå?

Bör vi kräva psykiatriska utvärderingar av våra toppolitiker, och hur mycket mörkar SD kring Åkessons faktiska tillstånd?

Hur många av dagens kronvrak till riksdagspolitiker tror du skulle klara en slik screening?
Citera
2026-07-11, 03:17
Medlem
Låter som night terrors. Knappast tecken på psykos.
Citera
2026-07-11, 09:20
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
men såååååsssarna då!

"Jag vet inte" Jimmie

Hur går det i Botkyrka. Har ni fortfarande gängkriminella som styr?
Citera
2026-07-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Fan vad jag skrattade åt rubriken. Jag tänkte mig Åkesson studsande omkring skrikande i en madrasserad cell iklädd tvångströja.😅

Den dagen kanske kommer.
Citera
2026-07-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
God idé! Det vore intressant att få lögnarmaggans psyko/sociopati svart på vitt samt Dadgostars alkoholproblem, Amanda Linds haschrökande och Helldéns narcissism på papper.

Deras psyke är starkare än Jimmies. Jimmie är en svag flockledare. Ständigt frånvarande och pysslar med saker han kan göra på sin fritid. Jimmie minner om katten Gustav.
Citera
2026-07-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Ja, skumt att folk som Amanda Lind hackar i sig hatet medan Åkesson måste sjukskriva sig och åka utomlands.

Vi har två mördade topp-sossar i Sverige och en tomte som hade ihjäl 80 barn i Norge för att dom engagerat sig politiskt och Jimmie drömmer mardrömmar och går i sömnen av rädsla samtidigt som han själv suttit och sjungit hyllningsvisor till Palmemordet.

Han är uppenbarligen sinnessjuk.

Det bevisar att Jimmie är ett vrak. Han Borde sluta med politiken och bosätta sig i någon svenskby i Thailand. Fast stackars thailändare som får dit ännu en en farang som skiter I att lära sig språket och anpassa sig till landets kultur och regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in