2026-07-10, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larus470
Mardrömmen där Åkesson blev jagad av en muslim och sprang omkring och skadade sig, kan vara en ledtråd om episoden med inbrottstjuven. Det är anmärkningsvärt att denna inbrottstjuv inte fångades av Säpos övervakningskameror. Det rimligt att överväga att även garagehändelsen kan ha varit en mardröm.

https://frihetsnytt.se/inbrott-hos-akesson-konfronterade-sjalv-tjuven/

Det var nog den ökända herr Osynlig som endast Jimmie såg.
Citera
2026-07-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Klart det är belagt, kan du komma med nåt från vänster som står sig emot Breivik, skolattackerna eller almedalsmördaren?

Om Åkesson skulle vara livrädd för det politiska våldet från vänster är han mentalsjuk på riktigt.

Vilket iofs mycket pekar mot med tanke på hans höga frånvaro, sjukskrivningar och sömnsprånget in i spegeln han gjorde i våras.
Lägger till Aktivklubb-töntarna på din lista. Även om de inte haft ihjäl någon. Än.

Det är för övrigt folkvalda miljöpartister som får mest hat och hot av de folkvalda och de verkar klara det bättre mentalt än Åkesson.
Citera
2026-07-10, 13:48
Medlem
Ja, han drömmer ju om att han utsätts av islamister och hoppar in i speglar även 2025-2026. Senast när han åkte till Israel.

Det är väl helt uppenbart att människan är rätt störd, korrupt, köpt och lögnaktig.
Citera
2026-07-10, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
För många som röstar på honom hade han kunnat äta bebisar till frukost och de hade ända tyckt att han var mest lämpad att leda landet.

Ungefär som med Maggan. Då hälften av hennes väljare blir tillsagda av sin tolk på försäkringskassan att rösta på S.
Citera
2026-07-10, 15:43
Medlem
Det har väl att göra med ständiga mordhot. Det var dock värre 10-15 år sedan när vänstern var som mest sjuka i huvudet. Det gick inte ens att nämna invandring som problem på den tiden.
Citera
2026-07-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Måste du använda ord som ''idiot'' när du ska argumentera? Svårt att ta dig seriöst.

Som sagt, du har inget med hans privatliv att göra.
Det har jag i allra högsta grad. När en politiker har makten att påverka och diktera privatlivet för 10 miljoner människor, då har han en skyldighet att föregå med gott exempel, och då upphör hans egen mentala hälsa att vara en privatsak.

Anledningen till att jag kallar dig idiot är enkel:
Du är en idiot.
Citera
2026-07-10, 15:51
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Klart det är belagt, kan du komma med nåt från vänster som står sig emot Breivik, skolattackerna eller almedalsmördaren?

Om Åkesson skulle vara livrädd för det politiska våldet från vänster är han mentalsjuk på riktigt.

Vilket iofs mycket pekar mot med tanke på hans höga frånvaro, sjukskrivningar och sömnsprånget in i spegeln han gjorde i våras.

Inga av de exempel du ger har med högern att göra.
Citera
2026-07-10, 15:54
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningsborgen
Det har jag i allra högsta grad. När en politiker har makten att påverka och diktera privatlivet för 10 miljoner människor, då har han en skyldighet att föregå med gott exempel, och då upphör hans egen mentala hälsa att vara en privatsak.

Hans mentala status bygger du på hörsägen och säger mer om ditt omdöme.
Citera
2026-07-10, 15:57
Medlem
some-timess avatar
Varför skulle Mattias Karlsson nämna den information om det nu skulle vara sant.. det här måste rimligen tagits ur sammanhanget.
Citera
2026-07-10, 16:01
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Det är inte konstigt att han mår dåligt, med tanke på att det är han som får ta alla smällar från den smala åsiktskorridoren som vi har i Sverige. Det är snarare ett under att han har överlevt så pass länge som han har gjort. En vanlig Svensson skulle ha livet av sig i hans sits. Men han är ingen narcissist som många andra politiker, och är en människa som du och jag. Och detta med psykisk ohälsa hedrar honom snarare, enligt mig.

/AI
Jag köper inte att Jimmie har haft det tufft han har tjänat som in i helvete med pengar som ren karriärpolitiker och har ett följe sektliknande dårar som tror på honom som att han vore den helige prästen i nutid.

Hans parti har inte lyckats med mycket förutom att vara med och försöka bygga en polisstat och runka åt Israel.
Citera
2026-07-10, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Hans mentala status bygger du på hörsägen och säger mer om ditt omdöme.
”Hörsägen”? Det är väl ändå ett unikt svagt motargument när mannen själv går ut i rikstäckande media och bekräftar saken. Det här är hans egna ord, inte skvaller:
Citat:
– Det är mycket mer bisarrt än så faktiskt, säger Åkesson, med ett plåster över ögonbrynet.
Han berättar vidare att han hade en dröm som blev ”väldigt, väldigt verklig”.
– Jag blev jagad av en man och beslutade mig i drömmen att jag ska kasta mig in i en buske för att gömma mig för den här mannen.
Han medger dessutom öppet att denna typ av extrema stressreaktioner och djupt störda sömnmönster är ett återkommande problem:
Citat:
Åkessons själv minns inte de nätter i Almedalen som partikollegan talar om. Men han kommer ihåg att han var utarbetad och sover ibland fortfarande oroligt på nätterna.
Hur svårt ska det vara att förstå det djupt problematiska i det här? Vi pratar inte om en vanlig privatperson, utan om en toppolitiker vars beslut påverkar miljoner medborgare. Att ha en ledare med en dokumenterad historia av extrem psykologisk projicering, som dessutom agerar ut sina paranoida mardrömmar fysiskt, är en uppenbar risk. Mannen är instabil och direkt farlig i en maktposition, det vittnar snarare om gott omdöme att inte vilja bli styrd av en sådan individ.

Citat:
Detta är något vi måste börja diskutera och ta seriöst. Jimmie Åkesson är som bekant ett skolexempel på extrem psykologisk projicering.

Han hyllar sig själv som gängkriminalitetens värsta fiende, vill förbjuda umgänge med gängkriminella och pekar ut invandrare som den stora boven, samtidigt som han själv festar privat med högt uppsatta gängkriminella hemma hos sig och beter sig precis som en gangster i toppen. Regler för folket, undantag för Jimmie. Klassisk SD-hypokrasi.

Han kräver att invandrare ska visa "god vandel". Själv har han spelmissbruk, psykisk ohälsa som fått honom att vakna mitt i natten och kasta sig rakt in i väggen, en tydlig narcissistisk läggning med den där ständiga fejkgrimasen som aldrig ser genuin ut. Hade han inte helt ruttna tänder för 20 år sedan också? Nu fixar han tänder och kör skönhetsoperationer för att dölja det hela.

Han fördömer narkotika med skarp röst, samtidigt som han både privat och professionellt omger sig med folk som knarkar. Partiet kryllar av narkotikabrukare och han själv ser ut som ett jävla tjackhuvud med den där uppspärrade, stirriga blicken.

Och så har det nu kommit fram att han ägnar sig åt korruption, bedrägerier och skattefiffel, exakt det han älskar att peka finger åt hos andra och lova att bekämpa.

Mönstret är solklart. När han dessutom börjar prata alltmer om pedofili, kastreringar, preventiv inlåsning och liknande, då är frågan inte längre om han projicerar. Allting pekar på att han själv är pedofil. Det börjar ju nästan kännas som normen inom partiet vid det här laget
https://www.flashback.org/t3733948
Citera
2026-07-10, 16:27
Medlem
Citat:

Mordförsöken på Trump, mordet på Charlie Kirk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in