Citat:
Ursprungligen postat av
Sanningsborgen
Tack för att du så tydligt demonstrerar din totala brist på argument. Först hävdar du att en ledare som dikterar miljoner svenskars vardag, och aktivt vill övervaka deras privatliv, inte själv ska få granskas. Sedan påstår du på fullaste allvar att hans maktutövande inte drabbar oss medborgare. Hur efterbliven är du egentligen?
Du har skrivit över 10 000 inlägg här inne, men kvaliteten är uppenbarligen noll. Det är tragiskt att bittra fanboys som du står för majoriteten av bruset här på forumet och saboterar seriösa diskussioner. Gör som din stora idol och släng dig i väggen, din nolla.
Säger killen som reggade sig denna sommar för att just det, du har sommarlov från skolan.
Jag har inte ens snackat om övervakning, jag röstar inte ens. Så fortsätt dra historier ur röven och inbilla dig att någon annan sagt det.
Du snackar om kvalité men kan inte sluta använda ord som idiot, nolla etc etc.
Kliar det i fingrarna på dig? För jag skulle inte bli förvånad om du skulle få för dig att skjuta politiker. Sitter säkert massa bilder på JÅ i din källare där du ritat kryss över hans ögon, och hugger med pappas morakniv.
Säpo borde hålla koll på dig, för allas våra skull.