2026-07-11, 06:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Va? I porrfilmer brukar kvinnan sätta sig på huk på golvet och frenetiskt runka av (minst) två män, med en penis i vardera hand och dessutom STÖNA utav välbehag! Ofta med väl valda ord såsom "Yeah, fuck yeah! Cum on my fuckin' tiddys!". Männen (liksom kvinnan) grimaserar av njutningens extas, allt medan de ejakulerar på silikonbrösten. Åter igen STÖNAR kvinnan när hon masserar in och blandar männens säd över brösten och slickar på fingrarna.
Det är precis så vi har sett att det går till, finns bildbevis och därför inte mycket att orda om
Citera
2026-07-11, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
De är nog säkert greppvänliga var så säker
Eller är det bättre att nafsa & suga på dem istället för att klämma

Lite väl udda fråga kanske Men visste inte att det fanns H-Kupa på Bröst?
Är H Kupan 100 % äkta?

Hoppas du inte tar illa vid med min fråga.
Förövrigt så är alltid Tuttar ett stort plus att både hålla i & nafsa på

Hellre att det nafsas och sugs på dom än att dom ska klämmas iaf men biter killen i bröstvårtan så blir det knappast nåt sex. Ska det klämmas ska det inte göras för hårt hellre att dom smeks då isåfall. Ja dom är äkta.
Citera
2026-07-11, 06:43
Medlem
Det öär biologiskt, majoriteten av oss kan inte rå för det.
Citera
2026-07-11, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hellre att det nafsas och sugs på dom än att dom ska klämmas iaf men biter killen i bröstvårtan så blir det knappast nåt sex. Ska det klämmas ska det inte göras för hårt hellre att dom smeks då isåfall. Ja dom är äkta.

Jag vet inte vad grejen är men det är nice!

H kupa måste ju vars rekord
Citera
2026-07-11, 06:59
Medlem
"Jag har h kupa och dom är naturliga."?

Du skrev i ett annat inlägg att du gjort bröstreduktion pga. cancer.

Vad, i heligaste av helveten, hade du för storlek innan det?

Kan inte relatera till h kupa men låter enormt.

PS bröst är fint, sexigt och trevligt
Senast redigerad av Gettherope 2026-07-11 kl. 07:14.
Citera
2026-07-11, 07:06
Avstängd
Grejen med tuttar är att de skall sugas på medans man leker med något annat! Exempelvis slick på nippeln medans man masserar runt om klittan
Citera
2026-07-11, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan

Långt ifrån rekord.
Citera
2026-07-11, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Långt ifrån rekord.
Googlade. Största naturliga enligt Guiness rekordbok anses vara Anne Hawkins. BHstorlek 102 zzz. Väger ca 30 kg styck.
Citera
2026-07-11, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Googlade. Största naturliga enligt Guiness rekordbok anses vara Anne Hawkins. BHstorlek 102 zzz. Väger ca 30 kg styck.
Du ser. Man kan inte tjäna pengar genom att visa upp en h-kupa på cirkus.
Citera
2026-07-11, 08:50
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tuttar är mysiga, stora som små, jag älskar tuttar förutom silicontuttar.

Varför gillar du inte silikonbröst? Efter att ha haft två partners med silikonbröst med F-kupa (dock väldigt smala tjejer) är jag helt hooked på det, tycker om både hur de ser ut och hur de känns i mina händer. Jag gillar iofs också att det ser artificiellt ut och att det är någon som gillar sex så mycket att det valt att modifiera sin kropp för att bli än mer sexuella.
Citera
2026-07-11, 08:53
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå

Bra fråga, önskar jag visste svaret på det! Menfaktum är iaf att bröst är fantastiska. Jag trodde länge att jag var en ass-man men sen träffade jag ett tag en kvinna med (naturliga) G-kupor, och efter det var jag helt hooked på tuttar.
Citera
2026-07-11, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan

Enligt google verkar det finnas upp till m kupa på bhar. Jag hade c/d kupa redan som 13 åring sen har dom bara fortsatt växa sen självklart dom blir större/mindre på vissa tjejer pga vikt mrn mina bröat har alltid varit stora oavsett vikt jag har några extrakilon men även on jag går ner så mycket som jag borde så är brösten stora
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in