2026-07-11, 00:16
Medlem
Bröst är fettvävnad! Sug på den, snubbar.
H-kupa är rejäla pattar, men en sån fettansamling kommer sällan ensam, så TS är troligen en rejäl fettsäck hela hon.

Rejäla jävla långvantar med bedrövligt stora vårtgårdar och helst ett par inåtgående nipples på det.
Usch och fy!
Citera
2026-07-11, 00:30
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
H-kupa. Är du någon form av kossa eller?

Du vet mycket väl varför dina kossa-tuttar skapar uppmärksamhet och du kan inte få nog!
Citera
2026-07-11, 00:48
Avstängd
A B C osv. Det är bara fläsk. Och fläsk dallrar.
Citera
2026-07-11, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå

Vi är alla djur och vi är biologiskt kodade att gå igång på mustiga bröst. Förr i tiden så symboliserade en kvinna med stora pattar en kvinna som kan förse kommande barn med näring.
Ur ren överlevnadsinstinkt så är det fördelaktigt att dras till en kvinna med stora bröst.

Allt det där spelar såklart ingen roll idag men vi är fortfarande kodade biologiskt på samma sätt som människan var för 50 000 år sedan.

Så av denna anledning tycker män om att pilla, slicka och hålla på med dina tuttar.
Senast redigerad av korvstofft 2026-07-11 kl. 01:42.
Citera
2026-07-11, 02:18
Medlem
pn222jws avatar
Det finns förmodligen en oidipal fantasi runt brösten - "Mama Mia" - att både vara viril man och småpojke samtidigt. Men det är bara en mindre sexfantasi för dom flesta.
Citera
2026-07-11, 02:20
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå
Det trevliga med tuttar är att dom flesta tjejer har känsliga vårtor och går igång på att man gullar med dom.
Mindre modeller brukar vara mer känsliga och uppskatta det mer enligt min erfarenhet, men jag har träffat undantag från den "regeln" också.
Citera
2026-07-11, 02:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det trevliga med tuttar är att dom flesta tjejer har känsliga vårtor och går igång på att man gullar med dom.
Mindre modeller brukar vara mer känsliga och uppskatta det mer enligt min erfarenhet, men jag har träffat undantag från den "regeln" också.
Hm. Intressant. Aldrig hört.

För att bidra till ämnet så tycks en hel del killar vara lite extra känsliga där också. Inte mig emot eftersom jag tycker det är en trevlig del på manskroppar man är förtjust i.
Citera
2026-07-11, 02:36
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Hm. Intressant. Aldrig hört.

För att bidra till ämnet så tycks en hel del killar vara lite extra känsliga där också. Inte mig emot eftersom jag tycker det är en trevlig del på manskroppar man är förtjust i.
Mina är inte speciellt känsliga eller intresserade (är man) men det är inte obehagligt heller.
Citera
2026-07-11, 02:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Mina är inte speciellt känsliga eller intresserade (är man) men det är inte obehagligt heller.
Det är såklart individuellt från person till person.
Citera
2026-07-11, 04:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det är såklart individuellt från person till person.

Eller om man har naturliga eller inopererade
Citera
2026-07-11, 04:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Eller om man har naturliga eller inopererade
Usch nej, inget artificiellt.
Finns säkert de som går igång på sådana med dock.
Citera
2026-07-11, 05:14
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ni är ju som spädbarn, bröst är till för att amma er avkomma och inte spruta sperma över som ingen normal kvinna njuter av. ja ja ni porrskadade fantiserar om och runkar till tanken på när ni snuttade på tutten. Perverst enligt mig.

Va? I porrfilmer brukar kvinnan sätta sig på huk på golvet och frenetiskt runka av (minst) två män, med en penis i vardera hand och dessutom STÖNA utav välbehag! Ofta med väl valda ord såsom "Yeah, fuck yeah! Cum on my fuckin' tiddys!". Männen (liksom kvinnan) grimaserar av njutningens extas, allt medan de ejakulerar på silikonbrösten. Åter igen STÖNAR kvinnan när hon masserar in och blandar männens säd över brösten och slickar på fingrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in