Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
En transvestit är en karl i klänning. Googla om du inte förstår. Stod tydligt och klart i media när det begav sig. Ja, lite perverst är det och speciellt som MånsPetter hade fru och barn.
Sen brakade allting loss när Ciara fick reda på sexköpet och släpkärran. Det kan du inte ha missat. Hur kan du veta allt annat om din idol men inte dom relevanta nyheterna som hägrade??
Han sa att det skulle komma fram vem det var men 2 år senare är han fortfarande ensam anklagad. Han hoppades väl att Benjamin Ingrosso skulle få skulden.

Jag förstår att det inte finns bevis eller en belägg.
Transvestiter har inget med sexualitet att göra. Utan ett behov att klä sig i motsatta könets klädsel/atribut. Efter en rolig kväll på stan går de hem till fugan och berättar om allt roligt de upplevt i frugans kläder, smink o peruk. Typ. Det finns
även kvinnliga transvestiter.
Transexuell är en människa som känner det som att de blivit födda i fel kropp o fel könstillhörighet.
Det är vanligt att transexuella byter könstillhörighet i vuxen ålder.
Enligt en källa här i tråden som jag uppfattade som seriös och trovärdig så hade MZ setts prata med en kollega som var transsexuell.
De hade senare lämnat Stureplan tillsammans.
Enligt Stoppa pressarna hade MZ sett lämna med en kvinna.
Och det är faktiskt allt som finns av fakta. Dvs skvaller. De gick kanske till ett annat ställe? Eller så bodde de åt samma håll och slog följe?
Eller gick för att försöka köpa knark? Det kan ju ha varit något sådant.
Så varifrån kommer denna skröna?
Att polisen hade haft span på en kändis och en kvinna. Och knackat på, på adressen där de befann sig i tron att det rörde sig om sexhandel.
Det gjorde det INTE och polisen lade ner misstankarna.
Och därför finns ingen fup. Ingen vet vem "kändisen" som
inte köpte sex var.
Men jag minns de första felaktiga rubrikerna nästa dag.
Att en kändis åkt fast för sexköp. Vilket var helt fel visade det sig lite senare.
Men då var ryktesspridningen redan i full igång. Bl.a här på FB.
Och här är vi nu. Rykten är inte fakta. Det är spekulationer. Tom krig har startats pga rykten och vilda spekulationer som visat sig vara helt felaktiga efteråt.
Så ni får belägga er story med fler fakta om ni vill bli trodda. Tills dess är det bara ännu en trådsanning.