2026-07-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Hon har nyligen haft en relation med en liten mörk tunnhårig man med hybris och drog- och sexmissbruk. Det är möjligt att man då söker nåt helt annat, något friskt.

Menar du mannen som CJ kallade "den stiligaste mannen på planeten Jorden" i hundratals inlägg/stories från 2017 till 2024?
Citera
2026-07-11, 00:31
Medlem
Citat:
Det kommer säkert framöver. Det sägs att han har allt som en man ska ha och att lille MånsPetter blir en parantes i Ciaras liv

Men va skönt. Det tror jag MZ är glad över faktiskt, att få bli en parentes i hennes liv.
Citera
2026-07-11, 00:33
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Menar du mannen som CJ kallade "den stiligaste mannen på planeten Jorden" i hundratals inlägg/stories från 2017 till 2024?

😅🤣 ja, det låter ju väldigt märkligt men är ofta sånt man säger till sin respektive när relationen fungerar hyggligt. Man får ta sånt med en nypa salt. Inte så bokstavligt.
Citera
2026-07-11, 00:34
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Men va skönt. Det tror jag MZ är glad över faktiskt, att få bli en parentes i hennes liv.

Och vad ska MånsPetter göra yrkesmässigt efter sommaren?
Citera
2026-07-11, 00:36
Medlem
Citat:
😅🤣 ja, det låter ju väldigt märkligt men är ofta sånt man säger till sin respektive när relationen fungerar hyggligt. Man får ta sånt med en nypa salt. Inte så bokstavligt.

Menar du att CJ har för vana att ljuga?
Citera
2026-07-11, 00:40
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Menar du att CJ har för vana att ljuga?

Du tolkar ju sånt här bokstavligt, lite autistiskt. Folk säger saker som inte måste vara objektivt sant. Alla föräldrar säger att deras barn är smartast o vackrast. Förstår du inte detta är det nog du som behöver hjälp
Citera
2026-07-11, 00:42
Medlem
Citat:
Och vad ska MånsPetter göra yrkesmässigt efter sommaren?

Fint av dig att du oroar dig för detta. Men det löser sig säkert, MZ har alltid något på gång.

Undrar bara varför det kom upp nu då jag svarade på ditt inlägg om att MZ nu kommer att bli en parentes i Ciaras liv, vilket jag tror han jublar över.
Citera
2026-07-11, 00:42
Medlem
Varför svarar ni Rikskrim08 övht? Hen mår ju uppenbart inte bra. Tänker ni att ni ska omvända hen, eller vad? Eller gillar ni bara tjafset?
Varför diskuteras inte trådens huvudperson MZ lite mer istället?
Senast redigerad av Lazydell 2026-07-11 kl. 00:45.
Citera
2026-07-11, 00:44
Medlem
Citat:
Du tolkar ju sånt här bokstavligt, lite autistiskt. Folk säger saker som inte måste vara objektivt sant. Alla föräldrar säger att deras barn är smartast o vackrast. Förstår du inte detta är det nog du som behöver hjälp

Visst, folk säger saker som inte nödvändigtvis är objektivt sanna. Till exempel skriver de på Instagram att de är offer för våld i nära relationer....
Citera
2026-07-11, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
En transvestit är en karl i klänning. Googla om du inte förstår. Stod tydligt och klart i media när det begav sig. Ja, lite perverst är det och speciellt som MånsPetter hade fru och barn.

Sen brakade allting loss när Ciara fick reda på sexköpet och släpkärran. Det kan du inte ha missat. Hur kan du veta allt annat om din idol men inte dom relevanta nyheterna som hägrade??

Han sa att det skulle komma fram vem det var men 2 år senare är han fortfarande ensam anklagad. Han hoppades väl att Benjamin Ingrosso skulle få skulden.
Jag förstår att det inte finns bevis eller en belägg.

Transvestiter har inget med sexualitet att göra. Utan ett behov att klä sig i motsatta könets klädsel/atribut. Efter en rolig kväll på stan går de hem till fugan och berättar om allt roligt de upplevt i frugans kläder, smink o peruk. Typ. Det finns även kvinnliga transvestiter.

Transexuell är en människa som känner det som att de blivit födda i fel kropp o fel könstillhörighet.
Det är vanligt att transexuella byter könstillhörighet i vuxen ålder.

Enligt en källa här i tråden som jag uppfattade som seriös och trovärdig så hade MZ setts prata med en kollega som var transsexuell.
De hade senare lämnat Stureplan tillsammans.
Enligt Stoppa pressarna hade MZ sett lämna med en kvinna.

Och det är faktiskt allt som finns av fakta. Dvs skvaller. De gick kanske till ett annat ställe? Eller så bodde de åt samma håll och slog följe?
Eller gick för att försöka köpa knark? Det kan ju ha varit något sådant.

Så varifrån kommer denna skröna?

Att polisen hade haft span på en kändis och en kvinna. Och knackat på, på adressen där de befann sig i tron att det rörde sig om sexhandel.
Det gjorde det INTE och polisen lade ner misstankarna.
Och därför finns ingen fup. Ingen vet vem "kändisen" som inte köpte sex var.

Men jag minns de första felaktiga rubrikerna nästa dag.
Att en kändis åkt fast för sexköp. Vilket var helt fel visade det sig lite senare.
Men då var ryktesspridningen redan i full igång. Bl.a här på FB.

Och här är vi nu. Rykten är inte fakta. Det är spekulationer. Tom krig har startats pga rykten och vilda spekulationer som visat sig vara helt felaktiga efteråt.
Så ni får belägga er story med fler fakta om ni vill bli trodda. Tills dess är det bara ännu en trådsanning.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-07-11 kl. 01:22.
Citera
2026-07-11, 00:46
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Fint av dig att du oroar dig för detta. Men det löser sig säkert, MZ har alltid något på gång.

Undrar bara varför det kom upp nu då jag svarade på ditt inlägg om att MZ nu kommer att bli en parentes i Ciaras liv, vilket jag tror han jublar över.

Detta är en skvallertråd. Vi får väl se. Det blir kanske en tuff uppgörelse vid skilsmässan. Det blir nog väldigt dyrt för Månspetter. Han har ju inte så mycket men vi får väl se om han har något kvar alls 2028.
Citera
2026-07-11, 00:50
Medlem
Citat:
Detta är en skvallertråd. Vi får väl se. Det blir kanske en tuff uppgörelse vid skilsmässan. Det blir nog väldigt dyrt för Månspetter. Han har ju inte så mycket men vi får väl se om han har något kvar alls 2028.

Men igår fick vi reda på att MZ planerar att köpa en ny lägenhet... så det är ju inte så att det inte finns några pengar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in