Citat:
Ursprungligen postat av
Teeheepanda
Jag vet mycket än vad som sagts här, jag tror med stor sannolikhet att Sel@@ är lika inblandad i detta på något sätt frågan är hur, när hon ”gömde” sig så skapade hon ett alibi högst troligast, tidsfråga innan hon blir gripen.
Anledningen till ovanstående^ är att jag har fått höra sjuka detaljer där hon högst troligast vetat vart Din@ befinner sig under mordkvällen/natten, tydligen så ska polisen veta allt detta efter förhör med familjemedlemmar.
Tar rygg på dig. Oavsett vad vi skriver/spekulerar eller påstår så är allt mer eller mindre värdelöst snack förrän FUP kommer. Där kommer det förhoppningsvis att visa sig vad som är vad och vilken delaktighet hon har haft. Jag kan heller inte påstå att jag har haft ett särskilt gott öga för S under tiden hon var tillsammans med D.
WOLF - Att skapa mer sorg och vrede är en risk man får ta, även om jag bestämt tror att sorgen och vreden just nu inte kan bli värre än vad den är. Majoriteten av oss som kommenterat detta inlägg är högst troligt relaterade till någon av de inblandade på något sätt.
Jag själv har varit i kontakt med polisen i det här ärendet och litar fullt ut på att de kommer att göra sitt jobb. Men detta är också ett sätt för oss att avreagera oss i detta elände som är.