2026-01-26, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nä, men problemet för dessa - och även lyxprostituterade - brukar vara att de inte kan hålla i pengar. De tänker att de ska spara pengarna för att "plugga senare", men "senare" kommer aldrig och pengarna rinner mellan fingrarna, och när de blir för gamla (det blir man strax efter 30 i den branschen, så Sanna har inte mycket tid kvar nu) så finns inga pengar kvar. Och då står de där utan utbildning och yrke, och inget på CV:t som går att visa upp på den reguljära arbetsmarknaden.

Det är ett så kortsiktigt tänk. Och nu är det ännu mer kört eftersom hon varit ute och visat upp sig i vanliga tidningar också under sitt riktiga namn.
Det finns väl flera inom den branschen som arbetat under sina guldår men sedan återkommit efter några år och fortsatt långt upp i åldern. Om det är ett val av nöden eller en fri vilja att fortsätta eller svårighet att ta sig in i en ny bransch…
Citera
2026-04-24, 20:47
Medlem
Impalers avatar
Sanna har släppt sin första singel

https://m.youtube.com/watch?v=esxefV9rZxw&pp=ygUJU2FubmFiYWJ5
Citera
2026-04-25, 01:48
Medlem
Så ful att hon även ser ut att lukta äckligt.
Citera
2026-04-25, 02:01
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Tänk vad stolta Sannas föräldrar måste vara. På släktmiddagarna frågar de säkert om någon sett Sannas senast filminspelning.
Citera
2026-04-25, 09:06
Medlem
LojtnantWerners avatar
Hon ser ut som en åsna, typiskt en sådan tindertjej som tror hon är snygg för hon har fått många matchningar och hennes "tjejpolers" säger hon är magisk i allt hon gör, lägg till mannen som fått ta henne i tvåan säger hon är trång för han vill vara snäll.

Som ovan kommentar: ser ut att lukta illa, vill lägga till "ser ut att lukta parfym från ÖoB."
Citera
2026-04-26, 12:01
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donatelli
https://tv.aftonbladet.se/video/392592/sanna-30-jobbar-som-porrskadis-jag-aelskar-det-jag-goer

Vem är denna människa?
Varför pratar hon så konstigt?
Vad vet vi mer om henne?

Jag tappa hakan när jag såg intervjun programmet..
Så totalt utanför min box när det kommer till vad jag tycker är attraktivt och normalt. men men alla är vi olika.
----------------------------------------------------------

Tycker INTE hon är atraktiv finns många fler tjejer 30 år som borde göra porr som är vackrare naturligare och trevligare. Nalla gör ju OF så det spelar ingen roll
Citera
2026-05-02, 08:41
Moderator
T-80Us avatar
Definitivt en attraktiv tjej enligt mig, lite egen ansiktsform kanske, men söt och en kroppstyp jag attraheras av. Baserat enbart på utseende hade jag definitivt kunnat ge det ett försök.

Problemet är dock att den typen av "silikonbrud/of-brud/instagrambrud" sällan går att dejta och ha något meningsfullt förhållande till. De är oftast för skadade av sin omgivning med allt vad den innebär.

För Sannas egen skull borde hon nog bestämma sig för att lägga det här livet bakom sig helt om hon vill hitta en stabil och vänlig kille. Förmodligen är detta lättare sagt än gjort, men mängden bra karlar för familjeliv som hon stöter på när hon presenterar sig som hon gör torde vara minimal.
Citera
2026-06-30, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Definitivt en attraktiv tjej enligt mig, lite egen ansiktsform kanske, men söt och en kroppstyp jag attraheras av. Baserat enbart på utseende hade jag definitivt kunnat ge det ett försök.

Problemet är dock att den typen av "silikonbrud/of-brud/instagrambrud" sällan går att dejta och ha något meningsfullt förhållande till. De är oftast för skadade av sin omgivning med allt vad den innebär.

För Sannas egen skull borde hon nog bestämma sig för att lägga det här livet bakom sig helt om hon vill hitta en stabil och vänlig kille. Förmodligen är detta lättare sagt än gjort, men mängden bra karlar för familjeliv som hon stöter på när hon presenterar sig som hon gör torde vara minimal.

Verkar som hon faktiskt lyckats hitta en vanlig kille nu. Tror inte de länge kvar innan hon pensionerar sig och förhoppningsvis börjar på en yh utb.
Citera
2026-07-04, 00:26
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Verkar som hon faktiskt lyckats hitta en vanlig kille nu. Tror inte de länge kvar innan hon pensionerar sig och förhoppningsvis börjar på en yh utb.

Se där, jag följer inte kvinnan, så jag har dålig koll. Det förefaller dock lite troligt att det här skulle vara en helt vanlig Svensson, men jag kan ha fel.
Citera
2026-07-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Se där, jag följer inte kvinnan, så jag har dålig koll. Det förefaller dock lite troligt att det här skulle vara en helt vanlig Svensson, men jag kan ha fel.

Ja vet ju inte heller men han såg vanlig ut. Ingen yrkeskriminell osv. Men inte typiska svensken med högskoleutbildning heller.
Citera
2026-07-10, 01:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja vet ju inte heller men han såg vanlig ut. Ingen yrkeskriminell osv. Men inte typiska svensken med högskoleutbildning heller.
har du bild?
Citera
2026-07-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
har du bild?

Nej men in på hennes Instagram alt TikTok så ser du bilder där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in