2026-01-06, 17:30
Medlem
Donatellis avatar
https://tv.aftonbladet.se/video/392592/sanna-30-jobbar-som-porrskadis-jag-aelskar-det-jag-goer

Vem är denna människa?
Varför pratar hon så konstigt?
Vad vet vi mer om henne?

Jag tappa hakan när jag såg intervjun programmet..
Så totalt utanför min box när det kommer till vad jag tycker är attraktivt och normalt. men men alla är vi olika.
Senast redigerad av Donatelli 2026-01-06 kl. 17:34.
Citera
2026-01-06, 17:36
Medlem
PerniWhas avatar
Aldrig sett eller hört talas om henne och undrar samtidigt också lite hur man hamnar där i det skrået.
Citera
2026-01-06, 17:40
Medlem
alprans avatar
Hahaha fyfan alltså.... Har växt upp runt henne och hennes storasyster. Hon höll på med porr o scandalbeauties för över 10 år sen redan.

Båda två är helt brända i huvudet, kommer dock inte ihåg storasysters namn, men båda heter zentio i efternam.

Sjukt fula också
Citera
2026-01-06, 17:41
Medlem
alprans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Aldrig sett eller hört talas om henne och undrar samtidigt också lite hur man hamnar där i det skrået.

Hennes syster har hållt på med porr i över 15 år typ och Sanna har alltid gjort samma som henne typ. Vet att hon höll på redan innan 18 att äckla sig på facebook o bilddagboken.
Citera
2026-01-06, 17:41
Medlem
Ganonitos avatar
Hur kan man få jobb som porrskådis när man ser ut som något katten har släpat in? Är porrbranschen i Sverige så desperat?
Citera
2026-01-06, 17:52
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Så jävla sexig! 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Citera
2026-01-06, 18:00
Medlem
Fy fan va ful
Citera
2026-01-06, 18:02
Medlem
Merwinnas avatar
Hon har fillers i läpparna och (väldigt mycket) silikon i brösten, det är därför hon ser så onaturlig ut. Lösögonfransarna är också alleles för långa och tjocka, och håret är uppenbart blonderat.

"Porr är uttrycksfullt och kreativt". Jag blir ledsen. Vad tänker hennes föräldrar om detta, speciellt som hon nu går ut i svensk media med det? Men de kanske aldrig har varit närvarande...
Citera
2026-01-06, 18:22
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidvind
Ingen aning. Men min följdfråga är: Varför är du så besatt av henne?

Okej.

Du har rätt till dina preferenser.

Jag är inte besatt. Jag blev bara chockad över henne och hennes syn på porr.
Hon dock verkar besatt av uppmärksamhet eller så är hon en aningen skadad av sociala medier eran då hon tillhör den generationen..

Hennes Facebook är helt öppen också med all information,kontakter och bilder..

Man undrar ju om hon någonsin kommer ångra sig eller ändra sig.
Citera
2026-01-06, 18:38
Medlem
NyaHenriksss avatar
Men usch!
Vem tittar?
Jag hade inte rört med en radiostyrd tång…
Citera
2026-01-06, 18:46
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Hennes syster har hållt på med porr i över 15 år typ och Sanna har alltid gjort samma som henne typ. Vet att hon höll på redan innan 18 att äckla sig på facebook o bilddagboken.
Aha ok. Tack för info, jag har lite dålig koll på vad folk heter och brukar oftast skriva ner namnen.
Citera
2026-01-06, 18:49
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hon har fillers i läpparna och (väldigt mycket) silikon i brösten, det är därför hon ser så onaturlig ut. Lösögonfransarna är också alleles för långa och tjocka, och håret är uppenbart blonderat.

"Porr är uttrycksfullt och kreativt". Jag blir ledsen. Vad tänker hennes föräldrar om detta, speciellt som hon nu går ut i svensk media med det? Men de kanske aldrig har varit närvarande...
Och ändå mer speciellt om nu syrran också är inom samma gebit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in