Citat:
Ursprungligen postat av
glockenrein
Hände det nåt snett i hennes barndom eller varför började hon med porr?
Ja förmodligen en jävla massa.
Deras morsa är största pundaren och båda döttrarna har växt upp med henne, ingen fadersfigur alls. Om jag minns rätt har Zara en dotter som är 13 som är placerad hos någon annan familjmedlem.
Det gick bra för Zara ganska länge, hon var populär, fick gigs och betalt för att viga ut sig i många år... Men sen gick det snabbt åt fel håll...
Sanna har alltid varit direkt efter, några år yngre men exakt samma beteende. Men eftersom Sanna alltid har sett förjävlig ut trodde jag verkligen inte hon skulle lyckas överleva på att sälja sig själv... Men men.. Det går uppenbarligen bra för henne.
Dock så har det gått åt helvete för Zara, hon knarkade sönder sin hjärna, försökte ta livet av sig och nu har hon vart tvungen att amputera ena foten & ser helt missbildad ut i ansiktet... Hon tigger pengar på facebook varannan dag, tillsammans med sin morsa.
Vet inte om Sanna håller sig borta ifrån dom, men de lär hon ju göra eftersom dom (Zara & morsan) tigger pengar online medans Sanna tjänar 100k i månaden (enligt henne själv).
Riktigt tragisk historia hela vägen runt.
Sanna är den jag är mest nära i ålder med och vart närmast med, hon vek ut sig redan som minderårig.. Hon såg upp till sin syster Zara lite för mycket.