2026-07-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toka01
Jag tror han är okej med att inte gå så mycket med vinst, faktiskt. Hans ekonomi är inte så dålig som folk verkar tro. Lägenheterna han kollar på i skrivande stund i Stockholm ligger på runt 10, och då planerar han att köpa innan han ens sålt gården.

Visst, han kanske behåller gården ett tag och låter familjen göra nått av den, men tro mig, han är färdig där och det kommer inte bli någon "festival". Den har han redan i Båstad varje år. Han är en av grundarna till "summer on".
Han har säkert en del i madrassen. För hans skull får vi hoppas att intäkterna matchar utgifterna även om karriären som artist är över.
Citera
2026-07-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toka01
Jag tror han är okej med att inte gå så mycket med vinst, faktiskt. Hans ekonomi är inte så dålig som folk verkar tro. Lägenheterna han kollar på i skrivande stund i Stockholm ligger på runt 10, och då planerar han att köpa innan han ens sålt gården.

Visst, han kanske behåller gården ett tag och låter familjen göra nått av den, men tro mig, han är färdig där och det kommer inte bli någon "festival". Den har han redan i Båstad varje år. Han är en av grundarna till "summer on".

Det som kan vara aktuellt är i så fall att Måns far behåller fastigheten, eftersom det är han och inte Måns som äger den nu. Om Måns föredrar att köpa lägenhet i Stockholm i stället för en remsa mark utanför Kyrkheddinge (utanför Staffanstorp utanför Lund) klandrar jag honom inte.
Citera
2026-07-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hur kan du som till och med verkar veta hur ofta MånsPetter byter kalsonger kunnat missa detta? Var du icke vid dina fulla sinnes bruk den dagen det stod att läsa i media? Nu har du lite att pyssla med och gå igenom gammalt material. Den som söker finner.
Jag läste i media om det men inte just den uppgiften, nej.
Citera
2026-07-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Varifrån kommer uppgiften om att polisen avskrivit misstankarna? Det är väl information som bara kan komma från polisen eller den misstänkte? Så var kommer dina uppgifter ifrån?
Det stod i media då när det var på tapeten.
Citera
2026-07-10, 19:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag läste i media om det men inte just den uppgiften, nej.
Hur du kunde missat detta är en gåta. Finns ingenting som du inte vet om din idol i övrigt. Känns som att du lägger all din vakna tid till att hitta på än det ena än det andra om favoriten. Otroligt hur du orkar. Spam brukar det kallas dock.
Senast redigerad av ziggarillen 2026-07-10 kl. 19:13.
Citera
2026-07-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det stod i media då när det var på tapeten.
Då kan jag informera dig om att informationen om ett kontantuttag gjort av den kände popststjärnan, tillsammans med transan, på 6000:- till handpenning på en släpvagn också stått i media.

De gick till bankomaten för ett uttag före inträngandet, det var därför misstanken om sexköp uppstod. Men det var tydligen en helt kontantfri akt helt i samförstånd, en freebie.

Tydligen ställde one night akten till ett jäkla rabalder på hemmaplan, popstjärnan blev kanske utkastad rent av?

https://stoppapressarna.se/svenskt/nya-uppgifter-kring-popstjarnans-misstankta-sexkop-av-transa/
Citera
2026-07-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det som kan vara aktuellt är i så fall att Måns far behåller fastigheten, eftersom det är han och inte Måns som äger den nu. Om Måns föredrar att köpa lägenhet i Stockholm i stället för en remsa mark utanför Kyrkheddinge (utanför Staffanstorp utanför Lund) klandrar jag honom inte.
Olle är 75 år gammal och borde få slippa trampa vin i den aktningsvärda åldern. De måste givetvis anställa någon som sköter produktionen och fixar bubblorna in i buteljerna.
Citera
2026-07-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Du har nog rätt. Lundell och Rickfors lämnade Stockholm och bosatte sig på vischan, men på något sätt känns det inte som MånsPetters grej. Han passar bättre på Stureplan. Han fixar inte att lajva bonde eller leka eremit någon längre tid.
Citera
2026-07-10, 19:36
Medlem
Citat:
Olle är 75 år gammal och borde få slippa trampa vin i den aktningsvärda åldern. De måste givetvis anställa någon som sköter produktionen och fixar bubblorna in i buteljerna.

Undrar om det finns någon på nära håll i släkten som har fått oväntat mycket tid över. Kanske varit med om något dramatiskt i familjen, rentav en skilsmässa. Det frigör mycket tid, särskilt om barnen finns på avstånd. Det skulle kunna vara någon med ett fritt yrke som disponerar sin egen tid och inte har för mycket inbokat under trampningssäsongen.
Citera
2026-07-10, 20:14
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Du har nog rätt. Lundell och Rickfors lämnade Stockholm och bosatte sig på vischan, men på något sätt känns det inte som MånsPetters grej. Han passar bättre på Stureplan. Han fixar inte att lajva bonde eller leka eremit någon längre tid.

Sthlm och Stureplan är givetvis en mkt bättre plats för Måns Petter Albert än Staffanstorp, för hur många transor kan det finnas på landet där? Nej Sthlm passar ju som hand i handske för honom, möjligen att Köpenhamn även skulle fungera, men Mums lär väl ha mer kontakter på alla plan i Sthlm.
Citera
2026-07-10, 20:34
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Då kan jag informera dig om att informationen om ett kontantuttag gjort av den kände popststjärnan, tillsammans med transan, på 6000:- till handpenning på en släpvagn också stått i media.

De gick till bankomaten för ett uttag före inträngandet, det var därför misstanken om sexköp uppstod. Men det var tydligen en helt kontantfri akt helt i samförstånd, en freebie.

Tydligen ställde one night akten till ett jäkla rabalder på hemmaplan, popstjärnan blev kanske utkastad rent av?

https://stoppapressarna.se/svenskt/nya-uppgifter-kring-popstjarnans-misstankta-sexkop-av-transa/

Det var väl den egentliga anledningen till skilsmässan, Ciara lär väl ha hamnat i chock när Måns Petter Albert fick krypa till korset och erkänna att han var "popstjärnan" som tog ut 6000kr tillsammans med en transa.
Att hon ändå gav honom en chans till var ju extremt ödmjukt agerat av henne, dvs allt för att hålla ihop familjen, men trots denna ögonöppnare kunde han inte låta bli kokainet, man kan faktiskt fundera på hur det är ställt uppe i kontoret på människan när han brände även denna möjlighet som Ciara gav honom!
Citera
2026-07-10, 20:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det var väl den egentliga anledningen till skilsmässan, Ciara lär väl ha hamnat i chock när Måns Petter Albert fick krypa till korset och erkänna att han var "popstjärnan" som tog ut 6000kr tillsammans med en transa.
Att hon ändå gav honom en chans till var ju extremt ödmjukt agerat av henne, dvs allt för att hålla ihop familjen, men trots denna ögonöppnare kunde han inte låta bli kokainet, man kan faktiskt fundera på hur det är ställt uppe i kontoret på människan när han brände även denna möjlighet som Ciara gav honom!
Tror nog hon var i chock och kunde inte tänka klart. Traumatiska händelser kan sätta hela tankeverksamheten ur spel. Talar av egen erfarenhet. När hon frisknade till så gjorde hon allt rätt och jag tror inte att hon skulle vilja ta i MånsPetter med tång den dagen hon hittade sig själv. Bara att en person är otrogen med en normal person är jobbigt nog och i det här fallet var det en utklädd karl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in