Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Ja, DaddyCool har vi en del fantastiska citat att tacka för. Jag vet inte om du har läst om mina ringsignaler och notifikationsljud som jag gjort med valda delar av #746 misslyckade skademinimeringssamtal? Han snyftade ju så eländigt under sisådär 20 minuter i samtalet med Sara efter konfrontationen. Jag funderar på att trycka några T-shirts också. Det vore rätt kaxigt att i min ålder stoltsera med en fräsch sommartisha med trycket "JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FITTA.", undertecknat DaddyCool som trycks i ett mindre typsnitt. Jag tror att det är ett plagg som kommer att öppna upp för spontana samtal nu i sommar.

Nej, det har jag inte läst om. Tycker det är roligt hur han faller helt pladask i fällan, han verkar inte ha en tanke på att det kan vara Dumpen. Ser så sjukt kul ut när han sitter i lastbilen, gammal och sliten, och pratar på det där viset. Man hör att han befinner sig i en runkbubbla av Guds nåde och att han själv går igång på sitt snack. Riktigt passionerad är han och menar till hundra procent vartenda ord, särskilt när han lidelsefullt förkunnar att han verkligen älskar fitta och tittar in i kameran med allvarsam blick. Ännu roligare hur han sedan säger i telefonsamtal med Sara att det var en engångsföreteelse och att han därmed är lättbotad, bara för att åka dit igen kort därpå när han sitter och runkar framför kameran. Daddy Cool, en klassiker bland gäddorna! #421