2026-07-10, 11:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Jag tänker lite på Håland som blev Haaland när han gick internationell.

Haha, nej, så tänkte inte 746.
Citera
2026-07-10, 11:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Har mejlat mäklaren.

Mäklaren tackade för mailet med länken till Dumpen med
Citera
2026-07-10, 11:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Inte konstigt i så fall. Mäklare har precis lika klent samvete som pedofiler så dom passar säkert ypperligt ihop. För övrigt måste jag säja att du verkar ha väldigt god inblick i #746 liv. Det vore kul att t ex få höra lite om hur han trivs på sin nya bostadsort och i den lilla lägenheten. Vad ligger hyran på för 28m²? Den kan ju inte vara så hög, givet att #746 är så fattig numera som du skrev.

Kan tänka mig blir en hel där Bag in Box, där ute på holmen för 746.
Citera
2026-07-10, 11:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Haha, nej, så tänkte inte 746.
Nej, så kan verkligen inte #746 ha tänkt, såvida han inte är gravt dyslektisk. Han har ju i och för sej en del andra funktionshinder i huvudet också, så det skulle inte på något sätt vara överraskande.
Citera
2026-07-10, 12:35
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasFeldman
Trevlig helg! Dagen till ära bjuder jag på en fredagsrebus. Vilken gädda är det som yttrar dessa ord till en fiskare?

”Så ska jag slicka din fitta som du aldrig blivit slickad förut, jag älskar verkligen fitta. Jag hoppas den är nyrakad. Gud vad jag längtar.”

Fortsätter sedan: ”Så ska jag knulla dig i stjärten också. Jätteförsiktigt i början. Du kommer älska det.”

Det kan inte vara någon annan än "daddycool".

"jag ÄLSKAR fitta"
Citera
2026-07-10, 12:47
Medlem
carlpetersen73s avatar
#797/798, skriver på facebook som om något inte hänt. Igår var det tydligen älsklingsrätten som serverades. Riktigt läskiga typer.
Citera
2026-07-10, 12:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
#797/798, skriver på facebook som om något inte hänt. Igår var det tydligen älsklingsrätten som serverades. Riktigt läskiga typer.
Sådana där varelser är helt enkelt för dumma för att fatta allvaret. Jag var för övrigt inne på #797s hemsida. Där får man upp en liten ruta, modell kundtjänstchatt hos företag, där man alltså kan chatta med honom. Undrar om han har fullt upp nu efter publiceringen?
Citera
2026-07-10, 13:58
Medlem
Varför kan inte denna tråden BARA få handla om gäddorna som fångats? Snälla, svara inte på uppläxningar vad en rebus är, sååå drygt med ovidkommande.

Vill hellre läsa om vad grannarna till dubbelbögarna tycker om att de söker fjortisar att förlusta sig på?
Kan knappast vara bekvämt att med barn bo nära dem.
Så som de ser ut och med Pride-flagga så borde de ha utmärkt sig i området, inte direkt diskreta.
#797-798
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-07-10 kl. 14:13.
Citera
2026-07-10, 14:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Varför kan inte denna tråden BARA få handla om gäddorna som fångats? Så drygt med ovidkommande.
T.ex vad tycker grannarna till dubbelbögarna om att de söker fjortisar att förlusta sig på?
Så som de ser ut och med Pride-flagga så borde de ha utmärkt sig i området, inte direkt diskreta.
#797-798
Nej, när man ser ut och beter sej som #797 och #798 så måste det i princip vara omöjligt att inte väcka uppmärksamhet. Hemsidan och Facebook är en sådan freakshow att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Jag noterade, precis som en annan användare, att närmaste grannen har regnbågsfärgade utemöbler, så det kanske är något slags inofficiellt gaycommunity på gatan där dom bor.
Citera
2026-07-10, 14:17
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Varför kan inte denna tråden BARA få handla om gäddorna som fångats? Snälla, svara inte på uppläxningar vad en rebus är, sååå drygt med ovidkommande.

Vill hellre läsa om vad grannarna till dubbelbögarna tycker om att de söker fjortisar att förlusta sig på?
#797-798

Jag har en känsla av att grannarna vetat om de här killarnas perversioner läääänge. Absolut ingen som träffat på de här stjärnorna lär ens höja på ett ögonbryn över det här. Är ganska säker på att alla föräldrar (även de utan har nog ett starkt avståndstagande) har som första prioritet i det vardagliga livet att hålla sig och sina barn borta från det här skräpet.

De här två har definitivt utmärkt sig sedan länge i grannskapet
Citera
2026-07-10, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, när man ser ut och beter sej som #797 och #798 så måste det i princip vara omöjligt att inte väcka uppmärksamhet. Hemsidan och Facebook är en sådan freakshow att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Jag noterade, precis som en annan användare, att närmaste grannen har regnbågsfärgade utemöbler, så det kanske är något slags inofficiellt gaycommunity på gatan där dom bor.
Det borde ju finnas andra grannar och barnfamiljer i deras bostadsområde?
#797-798
Citera
2026-07-10, 14:21
Medlem
Kan säga att #785 njuter av sommaren för fullt, såg han på en äng med två stensexiga tjejer i string som nästan hängde på han. Det är fruktansvärt orättvist det han blivit utsatt för av dumpen men nu när det gått lite tid förstår han att han ändå behövde en nystart. Ingen i stan hatar honom, tror tvärtom att folk tycker om han ännu mer då de vet att han är oskyldig så hans publicering fick felvänd effekt. Ser folk (framför allt unga tjejer och milfs) prata med honom i stort sätt varje gång man lämnar lägenheten.

Vill avsluta med att säga usch och twii på Sara, Patrik, fiskarna och alla som stöttar och kollar på dumpen. Ni är patetiska människor, kanske dags och gå ut lite så kanske ni också kan få uppleva det motsatta könet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in