2026-07-10, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Käft på er som tror ni är roliga med era hbtq+ skämt, han är emot allt sånt och då vill ni vara roliga och nämna det ännu mer bara därför att han dansat med någon för tjugo år sen på en show. Skäms ni inte seriöst? Jävla lowlifes, #785 hade ALDRIG umgåtts med sånna äckel och att du ens jämför dom två visar vilket jävla as du är. USCH OCH TWII PÅ ALLA ERAS ANSIKTEN, äckliga människor som bara hoppar på 100 mot en precis som när dumpen konfronterar USCH OCH TWII! 🤮

Gääääääsp! Men usch och tvi för lowlife som dig, som hänger ut din vän 785 att han är aktiv ute när han ljugit för Försäkringskassan och sjukskrivit sig. Men tack för info, försäkringskassan är nu medveten om hans aktiviteter.
Citera
2026-07-10, 15:31
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
herregud vad fan är det jag beskådar på hemsidan???
Under fliken "privat sida" finns det en rullgardin med filer som jag antar är videos, dessa är låsta bakom lösenord och något man bara kommer åt om man skapar konto gissar jag?

MEN, namnen på vissa av dessa filer ger mig extrema orosvibbar...vad jag reagerade på var dessa filer:
gay-chubby-man-boy
old-man-young-girl
emo-twink-teen-boy-gay

Just anspelningen på yngre i titlarna gör mig orolig att dom sitter på material som är olagligt.

Den här duon gör mig mer och mer obekväm. #797 och #798

Är det bara jag som inte kan öppna dessa länkar?
Citera
2026-07-10, 15:33
Medlem
Citat:
Kan säga att #785 njuter av sommaren för fullt, såg han på en äng med två stensexiga tjejer i string som nästan hängde på han. Det är fruktansvärt orättvist det han blivit utsatt för av dumpen men nu när det gått lite tid förstår han att han ändå behövde en nystart. Ingen i stan hatar honom, tror tvärtom att folk tycker om han ännu mer då de vet att han är oskyldig så hans publicering fick felvänd effekt. Ser folk (framför allt unga tjejer och milfs) prata med honom i stort sätt varje gång man lämnar lägenheten.
Som du nog förstår finns det inte en enda här inne som tror dig. Borde ligga i både ditt och Nicklas intresse att visa att det är sant, eller hur? Kan ju inte vara så besvärligt för dig att fota och lägga upp här. Du kan ju alltid blurra ansiktena på de stensexiga tjejerna om du vill, med tanke på GDPR. Nicklas fula nuna har vi redan sett så det spelar ju mindre roll. Ser verkligen fram emot bilderna, lär ju bli en del 🤩.

Citera
2026-07-10, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag tar tillbaka det sistnämnda.. den smala har ju fan en stor hemsida:
https://www.t*db*rkovics.com/ (* = e)

Fyfan, dom lär ju ha skitmycket sjuka grejer på sina datorer..

EDIT: Trevliga bilder pedofilerna lägger upp:
https://www.t*db*rkovics.com/?lightbox=dataItem-ml4gdt4u (* = e)

Haha underbar bild, och rolig rullgardinsmeny som någon hittade:
https://imgur.com/a/wYTYmlO
Citera
2026-07-10, 15:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Jag tror att han kräver ett konto med kod. Det verkar som att man får en kod genom att höra av sej till #797. Men kolla Facebook för både #797 och #798. Där finns det en del som indikerar ungefär vad det kan vara som ligger bakom deras "betalvägg".
Citera
2026-07-10, 15:51
Medlem
Citat:
Käft på er som tror ni är roliga med era hbtq+ skämt, han är emot allt sånt och då vill ni vara roliga och nämna det ännu mer bara därför att han dansat med någon för tjugo år sen på en show. Skäms ni inte seriöst? Jävla lowlifes, #785 hade ALDRIG umgåtts med sånna äckel och att du ens jämför dom två visar vilket jävla as du är. USCH OCH TWII PÅ ALLA ERAS ANSIKTEN, äckliga människor som bara hoppar på 100 mot en precis som när dumpen konfronterar USCH OCH TWII! 🤮

Käft på er, funkar inte på flashback. Det kan även tolkas som försök att tysta någon. En show? Det var Melodifestivalen. Sedan är ju 785 professionell dansare. Och som sådan har han definitivt befunnit sig i HBTQIP kretsar. USCH OCH TWII!
Citera
2026-07-10, 15:54
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Nej du är inte ensam om detta, man behöver en kod man får av #797. Jag tänker inte kontakta äcklet.

Säger detta igen, tror ni det är en idé att tipsa polisen om hemsidan med tanke på vilka videotitlar som rör sig bland innehållet?
Citera
2026-07-10, 15:58
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag tar tillbaka det sistnämnda.. den smala har ju fan en stor hemsida:
https://www.t*db*rkovics.com/ (* = e)

Fyfan, dom lär ju ha skitmycket sjuka grejer på sina datorer..

EDIT: Trevliga bilder pedofilerna lägger upp:
https://www.t*db*rkovics.com/?lightbox=dataItem-ml4gdt4u (* = e)

Läser man hans dagbok så inser man ju att det inte står helt rätt till hos honom....

Samtidigt blir man ju lite ledsen över att mina favoriter, Laurel&Hardy skall dras i smutsen.
Senast redigerad av Min brors kusin 2026-07-10 kl. 16:01.
Citera
2026-07-10, 16:02
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Nej du är inte ensam om detta, man behöver en kod man får av #797. Jag tänker inte kontakta äcklet.

Säger detta igen, tror ni det är en idé att tipsa polisen om hemsidan med tanke på vilka videotitlar som rör sig bland innehållet?
Ja, testa att tipsa polisen eftersom #797 är på Dumpen nu
Citera
2026-07-10, 16:02
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:

Känslan är nej....ingen kan vara så jävla dum att de lägger upp olagligt material på detta vis.
Men hjärnan säger ja...de här stjärnorna ÄR så jävla dumma att det faktiskt skulle kunna ske.

Dessa två utvecklingsstörda pervons liv cirkulerar nog helt och hållet runt porr helt utan eftertanke (oförmögna helt enkelt). Jag ser det inte alls som omöjligt det finns olagligt material där. Även om det skulle vara så efterblivet att man baxnar....Man har liksom svårt att ta in sådana här människor faktiskt finns på riktigt. Om man såg ett sånt här par på film skulle man säga att det var orealistiskt överdrivet, men TADAAA....här står dom fullt i verkligheten. Fascinerande.
Citera
2026-07-10, 17:20
Medlem
Bandoliers avatar
# 797,798

Varför blurrar Dumpen när Helan kommer ut med ballen framme?

När MrX satt och runkade i bilen var det oblurrat.
Citera
2026-07-10, 17:28
Medlem
DouglasFeldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, DaddyCool har vi en del fantastiska citat att tacka för. Jag vet inte om du har läst om mina ringsignaler och notifikationsljud som jag gjort med valda delar av #746 misslyckade skademinimeringssamtal? Han snyftade ju så eländigt under sisådär 20 minuter i samtalet med Sara efter konfrontationen. Jag funderar på att trycka några T-shirts också. Det vore rätt kaxigt att i min ålder stoltsera med en fräsch sommartisha med trycket "JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FITTA.", undertecknat DaddyCool som trycks i ett mindre typsnitt. Jag tror att det är ett plagg som kommer att öppna upp för spontana samtal nu i sommar.
Nej, det har jag inte läst om. Tycker det är roligt hur han faller helt pladask i fällan, han verkar inte ha en tanke på att det kan vara Dumpen. Ser så sjukt kul ut när han sitter i lastbilen, gammal och sliten, och pratar på det där viset. Man hör att han befinner sig i en runkbubbla av Guds nåde och att han själv går igång på sitt snack. Riktigt passionerad är han och menar till hundra procent vartenda ord, särskilt när han lidelsefullt förkunnar att han verkligen älskar fitta och tittar in i kameran med allvarsam blick. Ännu roligare hur han sedan säger i telefonsamtal med Sara att det var en engångsföreteelse och att han därmed är lättbotad, bara för att åka dit igen kort därpå när han sitter och runkar framför kameran. Daddy Cool, en klassiker bland gäddorna! #421
Senast redigerad av DouglasFeldman 2026-07-10 kl. 17:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in