Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttgrotta
Jo du ljuger.
Det går inte att förstå din bild av situationen eftersom du vägrar berätta om det.
De enda vinklarna som finns är dina fantasier om konspirationer och mörkläggning och sen dina klasskamraters berättelser om vad som faktiskt hände.
Så länge du fortsätter leva i din spionfantasi kommer det alltid att spekuleras.
Du lever i en fantasivärld Kevin.
Det finns inga ryska spioner i ditt kontaktnät, det finns ingen underrättelsetjänst du varit i kontakt med och det existerar ingen dimridå. Allt det där finns bara innuti ditt huvud.
Sluta älta Peyman, han har ingenting med det här att göra.
VART HAR DEM BERÄTTAT???!! VART??!! JAG HAR ALDRIG HÖRT DEM PRATAT OM DET!! Kan nån länka mig till nån av de pratat om Teamveckan-20?
Dem vet inte så mycket om mig vad jag egentligen gjorde när ingen hade uppsikt eller såg mig på gymnasiet, inget sånt är dokumenterat. Hur vet du att jag inte har rysk kontakt? Har du belägg och källa? NÄ! DU HAR INTE MIN MOBIL!! Du vet ingenting om spion ämnet och hut allt sånt funkar.
DE LEVER I FANTASIVÄRLD, de själva säger inte vad DEM har också har gjort som också är illa. Men återigen, DU VAR INTE DÄR och historien om Teamveckan-20 har ändrats längs åren ju längre ifrån 2020. Ni, de utomstående som INTE VAR EN DEL AV MIN GYMNASIEKLASS ÅRGÅNG-20 vet inte alls hur det var på Teamveckan-20. Jag fattar bara inte hur ni får tag i kontakt med mina f.d gymnasieklass, och ens ni vet vilka de är, och hur de är villig att berätta om det. Min f.d gymnasieklass har inte sagt ett pip till mig om deras version om Teamveckan-20.
Jag tycker bara inte om ordet "utfrysning", så i stället kallar jag min gymnasietid för
the cold war. Eftersom det innehåller ju en köld synonym. Fryser, frysning, kallt osv.