2026-07-09, 22:08
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Det är du som ska berätta vad du sagt. Och varför du anser att det var okej av dig att bete dig så illa.

Du ljuger om ditt spioneri. Sluta lev i en fantasivärld.
Jag betedde mig inte illa, DEM gjorde det.
Citera
2026-07-09, 22:28
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Du var roligare när du satt på din lilla parkbänk i stan med dina sandaler och kikade på bilar och brudar. Där var en kille som man kunde skratta med. Nu när du bara ska tjata om vad folk säger om dig (som gång på gång blir bevisat vara sant) är du bara tråkig och repetitiv. Ingen bryr sig om ditt spioneri, eller din icke-kompis Blondie.
Tak vara hela F*CKIN Flashback tråden om mig som provocerande mig från början om mobbning, misskrediterande rykten och "smutskampanj" mot mig så jag har fått ta tag i på senaste tiden att besvara på eran smutsiga kritik. Kan ingen bara ta bort hela tråden?

Det enda ni bryr er om är om Teamveckan-20 och kalla mig för Charlie Kirk som ni förväxlar med mig bara för att jag är den enda kända Kirk i Sverige och när ryktet om Charlie Kirk blev uppmärksammad av svenska tittare på Tik Tok så tänkte ni på mig om det när jag i själva verket valde Kirk som smeknamn LÅÅÅNGT innan nån ens visste vem Charlie Kirk var.

Jag försöker på Tik Tok att lägga upp något annat som inte uppfattas som kontroversiellt eller något som ni har negativa inställning om så inte någon ny gnista av het diskussion om mig hamnar här på Flashback tråden om mig. Jag verkligen försöker. Men längs åren sedan gymnasiet så har jag, ja jag kan medge, blivit tråkigare och har idétorka. Når knappt över 1 000 likes numera.

Jag vill också bli känd för något annat än konspiration Teamveckan-20 och vara kontroversiell hela tiden.
Citera
2026-07-10, 00:00
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag betedde mig inte illa, DEM gjorde det.

Det var du som betedde dig illa och de reagerade fullt naturligt på ditt pissiga beteende.

Varför erkänner du inte att du ljuger om ditt spioneri?
Citera
2026-07-10, 05:58
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Det var du som betedde dig illa och de reagerade fullt naturligt på ditt pissiga beteende.

Varför erkänner du inte att du ljuger om ditt spioneri?
Nej. Du förstår inte hur hela sammanhanget var, för du var inte där. De betedde också sig illa mot mig som de själva inte erkänner. Men du förstår inte det, du var inte där. Det var för sex år sedan och längs åren har det varit kedjebrev och överdrivna berättelser från den händelsen som blev unik i svensk gymnasie historia och bland alla gymnasieelever kretsar på internet som ryktet spred sig. Det finns ingen liknande händelse som Teamveckan-20. Såvitt jag känner till.

Men återigen, du förstår inte hela bilden NÄR DU INTE VAR PERSONLIGEN DÄR. Hur många gånger ska jag upprepar för många här? Börjar bli väldigt tjatigt och irriterande.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-07-10 kl. 06:12.
Citera
2026-07-10, 08:54
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Nej. Du förstår inte hur hela sammanhanget var, för du var inte där. De betedde också sig illa mot mig som de själva inte erkänner. Men du förstår inte det, du var inte där. Det var för sex år sedan och längs åren har det varit kedjebrev och överdrivna berättelser från den händelsen som blev unik i svensk gymnasie historia och bland alla gymnasieelever kretsar på internet som ryktet spred sig. Det finns ingen liknande händelse som Teamveckan-20. Såvitt jag känner till.

Men återigen, du förstår inte hela bilden NÄR DU INTE VAR PERSONLIGEN DÄR. Hur många gånger ska jag upprepar för många här? Börjar bli väldigt tjatigt och irriterande.

Varför envisas du med att ljuga om kedjebrev?
Och varför envisas du med att ljuga om att dina klasskamrater också betedde sig illa?
Om alla i din tidigare klass är överens om att du betedde sig illa och du är den enda som är av annan åsikt så tror jag mer på dina tidigare klasskamrater än en person som går runt och leker spion och lever i en fantasivärld.

Bara det faktum att du påstår att den händelsen skulle vara unik i Sverige visar ju på att du inte lever på samma planet som alla andra.

Varför ljuger du om att du haft kontakt med rysk underrättelsetjänst?
Citera
2026-07-10, 11:13
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Varför envisas du med att ljuga om kedjebrev?
Och varför envisas du med att ljuga om att dina klasskamrater också betedde sig illa?
Om alla i din tidigare klass är överens om att du betedde sig illa och du är den enda som är av annan åsikt så tror jag mer på dina tidigare klasskamrater än en person som går runt och leker spion och lever i en fantasivärld.

Bara det faktum att du påstår att den händelsen skulle vara unik i Sverige visar ju på att du inte lever på samma planet som alla andra.

Varför ljuger du om att du haft kontakt med rysk underrättelsetjänst?
Jag ljuger inte, du måste också förstå min bild av den situationen att de också betedde sig illa mot mig som de undviker att säga. DE LJUGER OCKSÅ OM EN DEL SAKER!!

Jag HAR INTE ENS HÖRT VAD ANDRA HAR SAGT!!!! Jag vet inte vad de är överens om.

JAG LEKER INTE SPION och jag lever inte i fantasivärld. Du bara fattar inte vad som har försiggått bakom ljuset och dimridån som du INTE VAR DÄR OCH INTE DEL AV MIN KLASS!!!

Det är just det här som provocera mig och blir uppjagad av.

"Inte på samma planet"... SÅ VARFÖR BRY NI ER OM F*CKING TEAMVECKAN-20 OCH GÅNG PÅ GÅNG FRÅGAR OCH TAR UPP DET????!!!!

JAG LJUGER INTE om att jag har haft kontakt med ryska underrättelsetjänsten. HUR MÅNGA FUCKING ÅR SKA JAG REPETERA FÖR ER!! Peyman Kia ÄR INGEN SPION, HAN SKALL BLI FRISLÄPPT OCH SLUTA LJUG OM DET!!
Citera
2026-07-10, 12:12
Medlem
Citat:
Jag ljuger inte, du måste också förstå min bild av den situationen att de också betedde sig illa mot mig som de undviker att säga. DE LJUGER OCKSÅ OM EN DEL SAKER!!

JAG LEKER INTE SPION och jag lever inte i fantasivärld. Du bara fattar inte vad som har försiggått bakom ljuset och dimridån som du INTE VAR DÄR OCH INTE DEL AV MIN KLASS!!!

"Inte på samma planet"... SÅ VARFÖR BRY NI ER OM F*CKING TEAMVECKAN-20 OCH GÅNG PÅ GÅNG FRÅGAR OCH TAR UPP DET????!!!!

JAG LJUGER INTE om att jag har haft kontakt med ryska underrättelsetjänsten. HUR MÅNGA FUCKING ÅR SKA JAG REPETERA FÖR ER!! Peyman Kia ÄR INGEN SPION, HAN SKALL BLI FRISLÄPPT OCH SLUTA LJUG OM DET!!

Tänker inte ens bemöda mig att kommentera något. Är verkligen huvudet i sanden.

Men om du blir så provocerad och arg av tråden, varför är du kvar? Liksom sluta svara bara, så slipper du bli så frustrerad.

Detta är Flashback, går inte att ta bort trådar. Yttrandefrihet
Citera
2026-07-10, 13:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Tänker inte ens bemöda mig att kommentera något. Är verkligen huvudet i sanden.

Men om du blir så provocerad och arg av tråden, varför är du kvar? Liksom sluta svara bara, så slipper du bli så frustrerad.

Detta är Flashback, går inte att ta bort trådar. Yttrandefrihet
Yttrandefrihet om mobbning, misskreditera mig och trakasserier?

Varför fortsätter den här tråden för, att andra fortfarande lägger till kritik mot mig när allt detta har hållit på i många år? När allt sånt har lagts sig och det finns inget mer att säga om mig.

Nej. Jag tänker övervaka detta och besvara all kritik och smutskastning ni har mot mig.
Citera
2026-07-10, 13:32
Medlem
0perators avatar
Citat:
Yttrandefrihet om mobbning, misskreditera mig och trakasserier?

Varför fortsätter den här tråden för, att andra fortfarande lägger till kritik mot mig när allt detta har hållit på i många år? När allt sånt har lagts sig och det finns inget mer att säga om mig.

Nej. Jag tänker övervaka detta och besvara all kritik och smutskastning ni har mot mig.

Det du kallar för ”misskreditering”, Kevin. Är det 100% du som ligger bakom.
Citera
2026-07-10, 14:45
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Jo du ljuger.
Det går inte att förstå din bild av situationen eftersom du vägrar berätta om det.
De enda vinklarna som finns är dina fantasier om konspirationer och mörkläggning och sen dina klasskamraters berättelser om vad som faktiskt hände.
Så länge du fortsätter leva i din spionfantasi kommer det alltid att spekuleras.

Du lever i en fantasivärld Kevin.
Det finns inga ryska spioner i ditt kontaktnät, det finns ingen underrättelsetjänst du varit i kontakt med och det existerar ingen dimridå. Allt det där finns bara innuti ditt huvud.

Sluta älta Peyman, han har ingenting med det här att göra.
Citera
2026-07-10, 15:20
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Det du kallar för ”misskreditering”, Kevin. Är det 100% du som ligger bakom.
J
Nej. Så vad ger denna tråd om mig för effekt på mitt rykte och folks uppfattning om mig? Vad skulle det annars ha varit om denna tråd inte hade etablerat sig från första början? Hur har mitt rykte ändrats sedan denna tråd startades och allt fler fick kännedom om detta och började sina nedlåtande uttalanden om mig?

Jo, allt detta ÄR misskrediterande mot mig.
Citera
2026-07-10, 15:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Jo du ljuger.
Det går inte att förstå din bild av situationen eftersom du vägrar berätta om det.
De enda vinklarna som finns är dina fantasier om konspirationer och mörkläggning och sen dina klasskamraters berättelser om vad som faktiskt hände.
Så länge du fortsätter leva i din spionfantasi kommer det alltid att spekuleras.

Du lever i en fantasivärld Kevin.
Det finns inga ryska spioner i ditt kontaktnät, det finns ingen underrättelsetjänst du varit i kontakt med och det existerar ingen dimridå. Allt det där finns bara innuti ditt huvud.

Sluta älta Peyman, han har ingenting med det här att göra.

VART HAR DEM BERÄTTAT???!! VART??!! JAG HAR ALDRIG HÖRT DEM PRATAT OM DET!! Kan nån länka mig till nån av de pratat om Teamveckan-20?

Dem vet inte så mycket om mig vad jag egentligen gjorde när ingen hade uppsikt eller såg mig på gymnasiet, inget sånt är dokumenterat. Hur vet du att jag inte har rysk kontakt? Har du belägg och källa? NÄ! DU HAR INTE MIN MOBIL!! Du vet ingenting om spion ämnet och hut allt sånt funkar.

DE LEVER I FANTASIVÄRLD, de själva säger inte vad DEM har också har gjort som också är illa. Men återigen, DU VAR INTE DÄR och historien om Teamveckan-20 har ändrats längs åren ju längre ifrån 2020. Ni, de utomstående som INTE VAR EN DEL AV MIN GYMNASIEKLASS ÅRGÅNG-20 vet inte alls hur det var på Teamveckan-20. Jag fattar bara inte hur ni får tag i kontakt med mina f.d gymnasieklass, och ens ni vet vilka de är, och hur de är villig att berätta om det. Min f.d gymnasieklass har inte sagt ett pip till mig om deras version om Teamveckan-20.

Jag tycker bara inte om ordet "utfrysning", så i stället kallar jag min gymnasietid för the cold war. Eftersom det innehåller ju en köld synonym. Fryser, frysning, kallt osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in