2026-07-09, 20:54
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ingen normal vuxen människa har TikTok och tvångsrunkar till rövar på flickor.

Skärp till dig.
Du är sjuk. Sjuk.

Det är inte jag som väljer dessa videor. Varje gång man tittar på videor på Tiktok är det unga tjejer och kvinnor i bikinis. Om jag scrollar på Tiktok är det ENDAST halvnakna kvinnor i bikinis nu under sommaren. Och varje gång man ser en bikinivideo är det stringbikini.

Problemet är dessa kvinnor och tjejer. Varför lägger nästan alla kvinnor på Tiktok videor på sig själva halvnakna på stranden i bikini?
Citera
2026-07-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är inte jag som väljer dessa videor. Varje gång man tittar på videor på Tiktok är det unga tjejer och kvinnor i bikinis. Om jag scrollar på Tiktok är det ENDAST halvnakna kvinnor i bikinis nu under sommaren. Och varje gång man ser en bikinivideo är det stringbikini.

Problemet är dessa kvinnor och tjejer. Varför lägger nästan alla kvinnor på Tiktok videor på sig själva halvnakna på stranden i bikini?
Åh herregud du är verkligen efterbliven på riktigt
Citera
2026-07-09, 20:56
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nej det tycker jag är olämpligt.
Badkläder i rätt miljö är helt OK däremot, som här:
https://www.facebook.com/share/r/19BecusJf5/

Du är en sjuk person. Du lägger upp en video på en stringbikini och tycker detta är okej och acceptabelt.
Citera
2026-07-09, 21:00
Medlem
Citat:
Vi kommer stanna och kämpa mot personer som dig.
Nej du åker inte för du vet att du kommer svälta där 🤭 vita människor ordnar bäst samhälle 👍
Citera
2026-07-09, 21:02
Avstängd
Citat:
Du är en sjuk person. Du lägger upp en video på en stringbikini och tycker detta är okej och acceptabelt.

Det enda som var dåligt med den där videon är att hon inte står på alla fyra så man kan se mer.
Citera
2026-07-09, 21:03
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Det är dina värderingar som är skit och ruttna. Det är ni som ska ändra på det som är ruttet och vidrigt i samhället. Det är mitt ansvar i detta livet att få er att förstå att detta är fullständigt vidrigt och oacceptabelt. Era kvinna ska täcka för röven offentligt på stranden och vi SKA påpeka för er att detta är sjukt och vidrigt.
Nej, stick och brinn.
Du kan predika om dina värderingar i den kultur och det land dina värderingar härstammar från.

Eller du kanske tycker att jag som svensk borde lämna mitt hemland, bara för att mina åsikter om badklädsel inte överensstämmer med dina?

För ändra åsikt i den här frågan kommer jag inte att göra, hur många inlägg du än skriver till mig.
Citera
2026-07-09, 21:12
Avslutad
Citat:

De bara dyker upp? Varför hänger du på TikTok i huvudtaget, används väl av yngre personer generellt sett och att du som i nuläget är kring 40 förstår jag inte.
I normala fall så gillar jag anonymiteten här, men just i detta fall så vore det faktiskt rätt intressant att veta vem TS är.
Citera
2026-07-09, 21:15
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Det är just det vi gör och det jag gör även i denna tråden!

Jag påpekar klart och tydligt för er att detta är SJUKT och oacceptabelt. Du verkar vara en sjuk person som likt en papegoja tror att ditt enda argument är att säga åt en person att lämna landet om den personen inte gillar någonting. Nej, vi kommer inte lämna bara för att en barnslig person som du inte kan argumentera för din sak!

Det är fullständigt oacceptabelt för en kvinna att gå runt i stringbikini där hon visar röven offentligt. Så är det bara, och du ska bara FATTA DETTA! Förstår du? Fattar du trögt eller?

Det är horaktigt för en kvinna att visa röven offentligt! Och många av era kvinnor är horor och beter sig som horor, därför visar dem röven i stringbikini offentligt. Det är sjukt och vi behöver alla försöka se till att kvinnor slutar bete sig på detta sättet! Vi ska gör så att du förstår det, väldigt klart och tydligt! Fattar du nu?

Förstår du?

Vi borde alla göra ALLT vi kan för att förändra dessa sjuka saker i samhället. Vi borde göra det och vi SKA göra det! Alla kvinnor borde förstår att det är horaktigt, vidrigt, sjukt och fullständigt oacceptabelt att går runt i stringbikini. Och ni män som accepterar detta borde förstå att ni är sjuka människor.
Ja jag förstår precis.
Du har kommit till ett främmande land där du tycker att det är bra att leva av någon anledning.

Ditt tack till landet Sverige är att du kallar vår befolkning för horor.

Det är totalt respektlöst och du förtjänar absolut ingen respekt alls.
Angående papegoja så tycker jag att du ska läsa alla dina egna inlägg i den här tråden, för där du få se på upprepningar och dålig läsförståelse.

Skit i hur befolkningen i ditt nya hemland klär sig på stranden, eller flytta någonstans dör klädmodet passar dig bättre. Ingen har bett dig att komma hit för att berätta hur vi ska klä oss eller leva vårt liv.
Citera
2026-07-09, 21:15
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Här är ännu en video för er som säger att kvinnor inte har stringbikini på sig.

https://www.tiktok.com/@alma.geee7847/video/7646158491287129366

Detta är en ren stringbikini som hon visar upp för hela världen här när hon är på semester i Spanien. Hon verkar rätt ung också, förmodligen inte äldre än 15 år gammal.

Detta är helt sjukt. Du har 14 eller 15 år gamla kvinnor som går runt i stringbikini och ni är helt okej med detta.
Du sitter och söker maniskt på stringbikinis på nätet. Inte undra på att det stinker projektion.
Citera
2026-07-09, 21:16
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
De bara dyker upp? Varför hänger du på TikTok i huvudtaget, används väl av yngre personer generellt sett och att du som i nuläget är kring 40 förstår jag inte.
I normala fall så gillar jag anonymiteten här, men just i detta fall så vore det faktiskt rätt intressant att veta vem TS är.

Jag står för sunt och förnuft här. Allt jag skrivit i denna tråden är normala saker som ALLA borde hålla med om. Alla borde hålla med om att kvinnor inte borde vara nakna offentligt och visa sin röv för allihopa i stringbikinis och alla borde hålla med om att kvinnor inte borde lägga upp videor på Tiktok där man är halvnaken för hela världen.

Det är dina åsikter som är sjuka. Det är snarare så att det är JAG som borde tycka det är intressant att veta vem du är. För du är en sjuk människa.
Citera
2026-07-09, 21:17
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Ja jag förstår precis.
Du har kommit till ett främmande land där du tycker att det är bra att leva av någon anledning.

Ditt tack till landet Sverige är att du kallar vår befolkning för horor.

Det är totalt respektlöst och du förtjänar absolut ingen respekt alls.
Angående papegoja så tycker jag att du ska läsa alla dina egna inlägg i den här tråden, för där du få se på upprepningar och dålig läsförståelse.

Skit i hur befolkningen i ditt nya hemland klär sig på stranden, eller flytta någonstans dör klädmodet passar dig bättre. Ingen har bett dig att komma hit för att berätta hur vi ska klä oss eller leva vårt liv.

Era kvinnor är horor. Det är bara fakta.

Och det är inte respektlöst att påpeka att kvinnor inte ska vara i princip nakna offentligt och visa hela sin röv för allmänheten.
Citera
2026-07-09, 21:21
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du sitter och söker maniskt på stringbikinis på nätet. Inte undra på att det stinker projektion.

Jag söker inte det alls. Utan varje gång man scrollar på Tiktok och tittar på videor så kommer det upp halvnakna kvinnor och tjejer i bikinis nu under sommaren. Kvinnor är horaktiga på Tiktok och allt man gör är att lägga upp videor där man är halvnakna i bikinis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in