Citat:
Bra att du fick tillfälle att stifta bekantskap med ett tvättäkta antivaxxar-patrask. Lika barn leka bäst brukar det ju heta, så du kanske till och med kan ta kontakt med henne och utbyta skitprat och antivaxxar-patraskeri - hon är ganska bra på att ljuga och vräka ur sig felaktigheter när hon hänvisar till "studier", precis som du brukar göra.
Tack för tipset om Linda Karlström, korrektamund0!!! 🙏
Jag kände inte till henne innan ditt inlägg. Tips om personer som engagerar sig för vaccinskadade barn tas alltid tacksamt emot... det är ett område där föräldrar ofta möts av just den typ av hån som ditt inlägg illustrerar så väl...
...och tack för länken till domen! Högsta Domstolen prövade inte sanningshalten i hennes påståenden om vacciner. Målet gällde uteslutande frågan om avvägningen mellan artikel 8 (privatliv) och artikel 10 (yttrandefrihet)... inte om hennes påståenden om vacciner var sanna eller falska.
Jag fick feeling och har börjat lyssna på en intervju med henne nu.
Hennes eget barn fick ju en dokumenterad vaccinskada av TBC-vaccin!! Så typiskt antivaxxers att låta vaccinera sina barn! 🤡
Mkt bra att hon är finlandssvensk också, jag har en finlandssvensk kollega som snart ska få barnbarn, perfekt att kunna tipsa om den mindre smickrande sidan av vaccinmyntet. Perfekt timing!!
Tack ska du ha... du är en ängel! Tack vare dig kommer Linda Karlströms kloka ord få vingar och spridas till ännu fler ovetandes människor...
🫵😁
Jag kände inte till henne innan ditt inlägg. Tips om personer som engagerar sig för vaccinskadade barn tas alltid tacksamt emot... det är ett område där föräldrar ofta möts av just den typ av hån som ditt inlägg illustrerar så väl...
...och tack för länken till domen! Högsta Domstolen prövade inte sanningshalten i hennes påståenden om vacciner. Målet gällde uteslutande frågan om avvägningen mellan artikel 8 (privatliv) och artikel 10 (yttrandefrihet)... inte om hennes påståenden om vacciner var sanna eller falska.
Jag fick feeling och har börjat lyssna på en intervju med henne nu.
Hennes eget barn fick ju en dokumenterad vaccinskada av TBC-vaccin!! Så typiskt antivaxxers att låta vaccinera sina barn! 🤡
Mkt bra att hon är finlandssvensk också, jag har en finlandssvensk kollega som snart ska få barnbarn, perfekt att kunna tipsa om den mindre smickrande sidan av vaccinmyntet. Perfekt timing!!
Tack ska du ha... du är en ängel! Tack vare dig kommer Linda Karlströms kloka ord få vingar och spridas till ännu fler ovetandes människor...
🫵😁
Den "vaccinskada" som hennes barn fick i form av en liten knöl på amen var ju så pass allvarlig att de var tvungen att gå till läkaren och få lite salva så den gick bort. En ganska vanlig lindrig biverkning som ganska många får av TBC-vaccin. Men fyyyy så hemskt med lite salva på armen, det förstår man ju att måste varit hemskt. Hoppas nu att hon anmälde vaccinet för GROOOOOOOOVVVVVA vaccinskador.
Läser man Magda Gads senaste helvete hon gått igenom där hon förbannar sig själv för att hon inte såg till att vara vaccinerad mot TB inser man hur otroooooooligt allvarligt det måste ha varit med en lite knöl på armen ett par veckor innan den gick bort, så se nu till att du inte vaccinerar några av dina avkommor, det är antagligen enda sättet för Darwin att ordna upp det här med ointelligent antivaxxar-pack som skall ljuga och hitta på i vart och vartannat sammanhang.
Citat:
Tänk om jag hade fått den där BCG-sprutan … nästan ett år av mitt liv försvunnit i sjukdom. Ja iaf den delen av mitt liv som innebar att ha en frisk kropp.
https://www.facebook.com/magdajournalist/posts/t%C3%A4nk-om-jag-hade-f%C3%A5tt-den-d%C3%A4r-bcg-sprutan-n%C3%A4stan-ett-%C3%A5r-av-mitt-liv-f%C3%B6 rsvunnit-i/1576635210500998/
Passa på att fråga Linda om hon lyckats sprida lite förintelseförnekelser också. Lycka till och ha det så kul med antivaxxar-patraskandet! ❤️❤️
Bra i alla fall att Högsta Domstolen bad henne ta sin stämning och stoppa den någonstans - det finns ett allmänintresse att hänga ut idioter som henne, i synnerhet när det är så allvarliga lögner som den skiten hon vräker ur sig. Barn kan råka illa ut och dö när antivaxxar-patrask sätter igång och lyckas lura lågintelligenta idioter som dig, och det är BARNEN man vill skydda genom att exponera antivaxxar-äcklen.
Otroligt att inte en ljugande antivaxxare fattar det...
Herregud....
Senast redigerad av korrektamund0 2026-07-09 kl. 00:17.
Senast redigerad av korrektamund0 2026-07-09 kl. 00:17.