2026-07-09, 07:19
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
Vi är alltså 110% som bor i Sverige, det är många.

Eller menade du "varav 10% är muslimer"? Eller att 10% av den totala befolkningen är muslimer? Sedan kan man vara vit, ej invandrad och muslim.

Varför ska du ens blanda in muslimer? Ska du då inte även blanda in andra religioner? Och varför blanda ihop det med om man kommer från Sverige eller inte?
Är du helt jävla efterbliven är du ett skogsmongosvärjis som är en produkt av kusingifte.

Vi är idag 80% svenskar och 20% icke svenskar det blir tillsammans 100% sedan av dom 20% som är icke svenskar är 10% muslimer.

Jag tror jag gjort det ganska tydligt i tidigare inlägg men du verkar läsa mina inlägg som fan läser bibeln.

Citera gärna även början av inlägget

Om 20% av Sveriges population är icke svenskar och 10% av dessa är muslimer så är vi alltså idag i Sverige 20% invandrare varav 10% är muslimer
Citera
2026-07-09, 07:23
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
När man ser den typiske SD:aren så känns det som att detta ganska ofta är lågutbildade bönder på sveriges landsbyggd.
Känns som om SD:s väljargrupp är väldigt tydligt uppdelad mellan två grupper. Dels socialklass 3, de som utan att fundera på det öppet talar om negrer och araber som ett samhällsproblem samtidigt som de sitter i sina inrökta lägenheter och lever på socialbidrag. Men detta är den mindre gruppen, den stora gruppen är hårt arbetande svenskar som helt enkelt inte kan förstå varför Sverige skulle välja att binda ris åt egen rygg och genom massinvandring skapa eller förvärra otaliga problem i samhället.

Sedan är ju frågan om låg utbildning ett ganska intressant påpekande då undersökning på undersökning visar att svensk migrationspolitik varit skadlig för landet. Så vad är det som alla dessa lågutbildade insett som de högutbildade inte insett? Eller är det kanske så enkelt som att även högutbildade insett vad som håller på att hända men politisk ängslighet har förvägrat dem möjligheten att utveckla tankarna till politiska val?
Citera
2026-07-09, 07:24
Medlem
Citat:
Är du helt jävla efterbliven är du ett skogsmongosvärjis som är en produkt av kusingifte.

Vi är idag 80% svenskar och 20% icke svenskar det blir tillsammans 100% sedan av dom 20% som är icke svenskar är 10% muslimer.
Så i Sverige finns det alltså 2% muslimer. Tycker det låter ganska lite.

Citat:
Jag tror jag gjort det ganska tydligt i tidigare inlägg men du verkar läsa mina inlägg som fan läser bibeln.

Citera gärna även början av inlägget

Om 20% av Sveriges population är icke svenskar och 10% av dessa är muslimer så är vi alltså idag i Sverige 20% invandrare varav 10% är muslimer
Bra att du förtydligade. Alltså 2% muslimer i landet.

Siffrorna jag kan finna tyder mer på att ungefär 10% av landets befolkning identifierar sig som muslimer. Inte 10% av de 20% som är invandrare.
Senast redigerad av Krascha 2026-07-09 kl. 07:26.
Citera
2026-07-09, 07:29
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Så i Sverige finns det alltså 2% muslimer. Tycker det låter ganska lite.

Bra att du förtydligade. Alltså 2% muslimer i landet.

Jag ser vad du försöker göra så jag säger så här av Sveriges totala population utgörs 20 procent av invandrare och hälften av dessa är muslimer så av sveriges totala population utgörs 10% av muslimer
Citera
2026-07-09, 07:31
Medlem
Citat:
Jag ser vad du försöker göra så jag säger så här av Sveriges totala population utgörs 20 procent av invandrare och hälften av dessa är muslimer så av sveriges totala population utgörs 10% av muslimer
Bra. Du fick till det. Det där att man kan räkna ser jag som något viktigt om man vill bo och verka i Sverige.
Citera
2026-07-09, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Det är gamla sossar och moderater som bytt parti - dom är knappast några överdrivna rasister.

Nej, och de har sin egen åsiktskorridor precis som Vänstern och M. Man kunde till ex undra varför Vänstern måste vara emot kärnkraft, vad är det för vänster med det? Men så har det varit länge.
Nu händer det samma med SD. Varför måste SD vara ett bilistparti som hatar cykelbanor? Det är bara så töntigt, för det har ingenting alls med invandring och konservatism att göra, som väl är grunden för SD? Samtidigt som SD tonar sin invandrarpolitik så profilerar dem sig i helt andra irrelavanta frågor.

SD förra valet - nu, nej tack. Det har blivit ett rent populistparti, som t o m snyftar över stackars utvisningshotade flyktingar för att inte skrämma bort väljare.
Citera
2026-07-09, 07:35
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Bra. Du fick till det. Det där att man kan räkna ser jag som något viktigt om man vill bo och verka i Sverige.

Knappast så viktigt idag när var och varannan Lars och Lisa eller Muhammed och Fatima går runt med en microdator(smartphone) i fickan.
Citera
2026-07-09, 07:44
Medlem
Citat:
Knappast så viktigt idag när var och varannan Lars och Lisa eller Muhammed och Fatima går runt med en microdator(smartphone) i fickan.
Det är fortfarande viktigt, så att man förstår om chipet räknar galet. Tycker det är tokigt att du försvarar dina bristfälliga matematikkunskaper samtidigt som du beklagar dig över hur kassa muslimer är.
Citera
2026-07-09, 07:48
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Det är fortfarande viktigt, så att man förstår om chipet räknar galet. Tycker det är tokigt att du försvarar dina bristfälliga matematikkunskaper samtidigt som du beklagar dig över hur kassa muslimer är.

Lugn nu lilla cepe, det är tidigt på morgonen och jag har inte fått mitt morgonkaffe än och jag skrev i affekt och då kan det bli lite fel ibland.

Hur ofta använder du matte i ditt dagliga liv, jag gör det inte så ofta iaf.
Citera
2026-07-10, 03:17
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Lugn nu lilla cepe, det är tidigt på morgonen och jag har inte fått mitt morgonkaffe än och jag skrev i affekt och då kan det bli lite fel ibland.

Hur ofta använder du matte i ditt dagliga liv, jag gör det inte så ofta iaf.

De allra flesta gör det. Förutom du då.
Citera
2026-07-10, 04:07
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
De allra flesta gör det. Förutom du då.
Och här kommer du för att argumentera emot, välkommen tilbaka.

Så folk använder matte i sitt vardagsliv säger du ,hur ofta och på vilket sätt då skulle du vilja säga?

Kan köpa att man använder matte i form av att jag skall ha 3 dl grädde i såsen och så mäter jag upp 3 dl och räknar 1,2,3 medans jag häller i grädde i kastrullen med decilitermåttet och att matte används i liknande scenarion i vardagslivet om man nu vill ha nån autistisk upphängning på att man använder matte men det är inte så att jag går runt och använder mig av anvancerade mattematiska formler dagligen.

Huvudräkning sysslar jag i stort sett inte med över huvud taget för idag har du en mobil som kan lösa allt sånt för dig. Om en vara kostar 2000 kr och det är 20% rea så är det bara att ta upp mobilen och fråga att hej google/siri vad är 20% av 2000 så får man svaret 200 sedan frågar man hej google/siri vad är 2000 minus 200 så får man svaret 1800.
Citera
2026-07-10, 08:24
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Men är du efterbliven

Om 20% av Sveriges population är icke svenskar och 10% av dessa är muslimer så är vi alltså idag i Sverige 20% invandrare varav 10% är muslimer det betyder alltså att vi i Sverige är 80% vita svenskar och 20% invandrare och 10% muslimer.

Ser ditt nick här på flashback och skulle nog föreslå att du slutar knarka så kanske det kognitiva faller på plats

Regeringen har inte statistik på ras, vet du inte det. Det är mycket värre än du tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in