Citat:
Som sagt var: jag har inte sett en enda kvinna de senaste 4 åren, på vare sig badhuset, pooler, hav eller sjöar som bär stringbikini. Och jag och familjen badar mycket. Båda barnen går i varsin simskola, så badhuset två gånger i veckan, ibland fler gånger om vi går dit på fritiden också. Och denna sommar har vi redan badat i både utomhuspooler och sjöar flera gånger och tom. och hav några några. ingenstans ser jag dessa bikinistrings.
Sist jag såg någon iklädd bikinistring var för fyra år sedan. Det var en ung tjej som bar detta ohygieniska plagg. Vid en utomhuspool. Ingen annan hade det på sig och det var smockfullt vid badstället! Varm och solig dag! Det var sista gången.
Du gillar ju prostituerade. Så varför har du problem med tjejer och kvinnor som ser ut så? Du borde ju högakta dessa tjejer och kvinnor!
Sist jag såg någon iklädd bikinistring var för fyra år sedan. Det var en ung tjej som bar detta ohygieniska plagg. Vid en utomhuspool. Ingen annan hade det på sig och det var smockfullt vid badstället! Varm och solig dag! Det var sista gången.
Du gillar ju prostituerade. Så varför har du problem med tjejer och kvinnor som ser ut så? Du borde ju högakta dessa tjejer och kvinnor!
Du gillar ju sex. Så varför har du problem med om människor har sex offentligt där det bland annat finns barn? Du borde ju högakta dessa människor som har det!

Vem har sagt att jag "gillar prostituerade"? Jag varken gillar eller ogillar dem mer än jag gillar eller ogillar några andra. Men även om man gjorde det. Måste det per automatik innebära att man då inte skulle ha något emot att prostituerade gick runt och sålde sexuella tjänster på stranden bland barn iklädda sina hor-outfits?
Ibland undrar man hur du ens kommer på denna typ av hjärndöda "argument".