Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Kan det vara så att riktiga svältande i Sudan dog eftersom galna losermänniskor i väst valde att tjata och gapa om Gaza 24/7/365 så att inga andra konflikter fick något utrymme och att alla hjälppengar styrdes till Arabien?
Arabien är inte samma sak som Gaza. Arabien, tänker du på Saudiarabien? De har gott om pengar.
Citat:
Kan man säga att de som falskeligen hävdade att svält rådde i Gaza är medskyldiga till att riktiga svältoffer dog i Sudan? Ja, är mitt svar. De som valde att gapa om svält i Gaza och höll käften om den riktiga svälten i Sudan mördade svarta, sudanesiska barn.
Nej. Däremot kan man säga att folk som du, som ständigt förnekar folkmord och svält bär ansvar för döda barn i Palestina. Men det ser väl du och dina gelikar som en merit.
Citat:
Jag anser det vara oförlåtligt att sudanesiska barn dog som ett resultat av att världens blickar vändes mot påhittad svält i Gaza istället för den riktiga svälten i Sudan. Och de svälter fortfarande i Sudan medan judehatarligan väljer att bara fiskmåsskrika om Gaza trots att vapenvila råder.
Jag anser att det är oförlåtligt att begå folkmord och orsaka svält, som Israel gör. Det borde nog även vara ett brott av liknande karaktär att ständigt förminska, förneka och propagera för dessa brott när de begås i realtid, av Israel emot Gaza och palestinierna.
Som vanligt så är varje anklagelse en bekännelse. Det är du och dina gelikar som är de som hatar, det är du och dina gelikar som jobbar för folkmord, svält och utplånandet av en hel folkgrupp. Som ni inte ena vill erkänna existerat. Historien kommer inte glömma era brott. Framtidens generationer kommer att läsa om sådana som du som vi idag läser som kollaboratörer till nazisterna. Smickrande att frivilligt placera sig i ett sådant fack