2026-07-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tertes
Undrade först om jag såg jag rätt igår, reklam på TV4 , en vit svensk kvinna som promenerar med en afro, denne knäböjer och friar till henne (med sådan svenska-för-invandrare man nätt och jämt förstår) vilket hon glatt svarar ja och hoppar upp på "importen",, sen kommer texten plötsligt händer det....

Har jag missförstått meningen med "plötsligt händer det" innan ?
Skall det betyda tur ? vems isf ? presumtiva negerknullerskans, typ hurra jag har alltid önskat en eritrean eller negerns ? typ hurra ankare mina släktingar kan komma till landet

Är det nån trend jag missat att vita svenska tjejer skulle likgiltigt ha sex med afron, eftertrakta dem att triss såg sig nödgade hylla saken ? Eller är det triss som från ingenstans börjat mana vita svenska tjejer att det är normaliserat svart-på-vitt rasblanda i sängen och att vita killar inte kommer reagera ?

Jag personligen reagerar på "kejsarens nya kläder" för mig en alarmerande varning vad som tittar fram från kloakerna. Ifall säng-rasblandning är nån oundviklig pandoras ask som numera sker känner jag innerst sorg men ifall så inte är fallet, rasan att det pågår försök att normalisera säng-rasblandning hos svenska tjejer.

Kan det vara nåt dolt integrations samarbete in action? Triss och nån rasblanda-sängen-PR ? känns dekadent bara att titta på TV numer, Tack för mig triss iaf, nu vet jag var jag inte skall gå.

Är bara att bojkotta sånt wokeskit.

Triss och lotter har dessutom endast 55% återbäring varav de flesta tar en eller 2 nya lotter så den riktiga återbäringen ligger runt 30%.

Bara idioter som köper dom.
Senast redigerad av Blatteman 2026-07-08 kl. 20:00.
Citera
2026-07-08, 21:14
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
om man vill lyfta fram svarta och vita i reklamen så vore det väl åtminstone lite befriande om det vore vita män och svarta kvinnor någon gång

men den tanken tycks omöjlig av någon anledning

eller varför inte asiater i reklamen, dom räknas tydligen inte alls.

eller indier.
Båtarna från Afrika är dock inte fyllda med kvinnor precis, de lämnar man bakom sig... Ja, helt tvärt om, fyllda av män för det mesta. Helt fyllda. Kolla bilderna överallt.... Kolla de båtar som strandar och rör sig upp via Spanien osv. Horder av män från långtbortistan. Flygplanen som landar i england från Afghanistan. Båtarna med afrikaner. Män, män, män. Busslasterna med folk från mellanöstern. Hotellen som fullbokas av korrupta västregeringar i land efter land här i norr och Europa och fylls av invasions-migranter, överlägsen majoritet unga män, män, fler män och i princip bara män och mängder potentialla jihadister, som kommit för mer än att bara utnyttja de infiltrerade migrationsverken och plundra bidragssystemen och "söka efter ett bättre liv". Det är ILLA nu. Det finns exempel där några få kvinnor med också givetvis, men jag undrar vad ration ligger på i snitt alltså. 9:1? Allvarligt.
Senast redigerad av Room531 2026-07-08 kl. 21:28.
Citera
2026-07-08, 21:39
Medlem
HBTKuks avatar
Kan det vara friereiet och inte hudfärgen som är poängen i reklamen?

En vild tanke som jag bjuder på.
Citera
2026-07-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Kan det vara friereiet och inte hudfärgen som är poängen i reklamen?

En vild tanke som jag bjuder på.
Snälla du 90% reklam är det svart man ,vit kvinna 🥺

Frågan är varför kan inte svarta hålla sig till de egna kvinnorna ? 🤭
Citera
2026-07-08, 22:28
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Snälla du 90% reklam är det svart man ,vit kvinna 🥺

Frågan är varför kan inte svarta hålla sig till de egna kvinnorna ? 🤭
Så du tror att hudfärgen är perspektivet PR-byrån eftersökte med formuleringen "Plötsligt händer det" i sammanhanget?
Citera
2026-07-08, 22:32
Medlem
Citat:
Så du tror att hudfärgen är perspektivet PR-byrån eftersökte med formuleringen "Plötsligt händer det" i sammanhanget?

Vad tror du själv det beror på att 90% AV reklam är det svart man ,vit kvinna ?

Och varför hatar svarta män de svarta kvinnorna ?
Citera
2026-07-08, 23:28
Medlem
Kunde de inte vara mer fantasifulla? Att svart ung man träffar medelålders thailändska? Eller för all del jämngammal, men den kombon ser man väl aldrig i verkliga livet heller? Men att han pratar norrländska och hon danska.

Men tillbaka till reklamen, att låta muslimsk ung dam, MED slöja, kyssa en japan? Sen fick man höra dem prata, hon på norska och han bröt på finska.

Det vore ju mer underhållande, än alla dessa att svenskar alltid skall pekas ut som att föredra svarta före ljushudade. Att varför är det så? Som att det vore lite finare, fast de istället borde förmana till motsatsen, då det vid skilsmässa och barn blir dubbelt helvete om man inte delar samma kultur och värderingar. "Över gränserna" fungerar ofta så länge dessa är kära och förälskade.

Sen någon gång sällan, kunde man visa reklam på när två svenskar sammanträffar på det viset och det skulle bli "WOOOOW! Vad häftigt!".

Att reklam ska ju helst vara överraskande och roligt? Något som blir en "snackis", värt att dela rent av. Tänk när Iprenmannen först dök upp i rutan.
Senast redigerad av Ruskette 2026-07-08 kl. 23:30.
Citera
2026-07-08, 23:29
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Vad tror du själv det beror på att 90% AV reklam är det svart man ,vit kvinna ?

Och varför hatar svarta män de svarta kvinnorna ?
90 % är häpnadsväckande siffror. Var får du dem från?
Citera
2026-07-08, 23:59
Medlem
Citat:
90 % är häpnadsväckande siffror. Var får du dem från?
TV 👍

Du verkar gaslighta ! är du afrikan själv ? 🤭
Citera
2026-07-09, 00:08
Medlem
AndersPersson99s avatar
Det är ett försök att utrota den vite mannen och att skynda på folkutbytet. De skyldiga borde väl straffas, men det tycks vara en bit kvar tills det händer.
Citera
2026-07-09, 00:12
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
TV 👍

Du verkar gaslighta ! är du afrikan själv ? 🤭
Vilken bra källhänvisning. Inte många högskolepoäng på dig.

Hur har jag gaslightat? Du slänger ur dig en siffra som sanning och jag frågar var du får din information från. Sjuk gaslighting, höddu..
Citera
2026-07-09, 00:16
Medlem
Citat:
Vilken bra källhänvisning. Inte många högskolepoäng på dig.

Hur har jag gaslightat? Du slänger ur dig en siffra som sanning och jag frågar var du får din information från. Sjuk gaslighting, höddu..
Gå kolla på tv sen kom tillbaka !

Men om du är afrikan så föratår jag du vill det ska förtsättas hjärntvätta vita kvinnnors hjärnor så ni kan lättare uttnytja de 🤭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in