2026-07-08, 12:58
Medlem
Undrade först om jag såg jag rätt igår, reklam på TV4 , en vit svensk kvinna som promenerar med en afro, denne knäböjer och friar till henne (med sådan svenska-för-invandrare man nätt och jämt förstår) vilket hon glatt svarar ja och hoppar upp på "importen",, sen kommer texten plötsligt händer det....

Har jag missförstått meningen med "plötsligt händer det" innan ?
Skall det betyda tur ? vems isf ? presumtiva negerknullerskans, typ hurra jag har alltid önskat en eritrean eller negerns ? typ hurra ankare mina släktingar kan komma till landet

Är det nån trend jag missat att vita svenska tjejer skulle likgiltigt ha sex med afron, eftertrakta dem att triss såg sig nödgade hylla saken ? Eller är det triss som från ingenstans börjat mana vita svenska tjejer att det är normaliserat svart-på-vitt rasblanda i sängen och att vita killar inte kommer reagera ?

Jag personligen reagerar på "kejsarens nya kläder" för mig en alarmerande varning vad som tittar fram från kloakerna. Ifall säng-rasblandning är nån oundviklig pandoras ask som numera sker känner jag innerst sorg men ifall så inte är fallet, rasan att det pågår försök att normalisera säng-rasblandning hos svenska tjejer.

Kan det vara nåt dolt integrations samarbete in action? Triss och nån rasblanda-sängen-PR ? känns dekadent bara att titta på TV numer, Tack för mig triss iaf, nu vet jag var jag inte skall gå.
Citera
2026-07-08, 13:04
Medlem
(FB) Vi översvämmas av svarta i reklamen
Citera
2026-07-08, 13:15
Medlem
superfreak94s avatar
Inget nytt, besök göteborg en dag och du kommer se hundratals, och nej jag överdriver inte, hundratals svenska kvinnor som går runt med sina afrikanska barn avkomma.

Det är väll inne och coolt nu, kan inte låta bli att äcklas av dessa vidriga "kvinnor" *Host Host* piss luder, som horor sig med de perversa afrikanerna som alla jagar efter vita kvinnor.
Citera
2026-07-08, 13:44
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Inget nytt, besök göteborg en dag och du kommer se hundratals, och nej jag överdriver inte, hundratals svenska kvinnor som går runt med sina afrikanska barn avkomma.

Det är väll inne och coolt nu, kan inte låta bli att äcklas av dessa vidriga "kvinnor" *Host Host* piss luder, som horor sig med de perversa afrikanerna som alla jagar efter vita kvinnor.
Men det är väl typen som är så långt ner på skalan att även apan duger.
Citera
2026-07-08, 14:12
Medlem
om man vill lyfta fram svarta och vita i reklamen så vore det väl åtminstone lite befriande om det vore vita män och svarta kvinnor någon gång

men den tanken tycks omöjlig av någon anledning

eller varför inte asiater i reklamen, dom räknas tydligen inte alls.

eller indier.
Citera
2026-07-08, 14:27
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
om man vill lyfta fram svarta och vita i reklamen så vore det väl åtminstone lite befriande om det vore vita män och svarta kvinnor någon gång

eller indier.

Asiater är inte "underdogs" i deras ögon; de är välanpassade, framgångsrika och bildar inte samhällsfarliga nätverk direkt. Indiern är ett exotiskt inslag i vardagen men inget hot mot oss i väst direkt.

Men negern, den är det tydligen per automatik synd om, en sorts missförstådd och åsidosatt grupp som ingen egentligen vill ha här. Varken arbetsgivare eller befolkningen, alltså en offerroll och då lämplig att "integrera" i samhället genom reklam.
Citera
2026-07-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Asiater är inte "underdogs" i deras ögon; de är välanpassade, framgångsrika och bildar inte samhällsfarliga nätverk direkt. Indiern är ett exotiskt inslag i vardagen men inget hot mot oss i väst direkt.

Men negern, den är det tydligen per automatik synd om, en sorts missförstådd och åsidosatt grupp som ingen egentligen vill ha här. Varken arbetsgivare eller befolkningen, alltså en offerroll och då lämplig att "integrera" i samhället genom reklam.

Så från det perspektivet kan man se det som att reklamen är rasistisk, att man anser att svarta män behöver hjälp att lyftas fram.

Triss tror sig göra svarta män en tjänst genom att ha med dom i sin reklam.
Citera
2026-07-08, 15:27
Medlem
Citat:

Den kombon ser du ofta i tv-serier och film, men inte i reklam.
Citera
2026-07-08, 16:37
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

eller indier.

Reklammakarna och beställarna vågar inte det. Det skulle kunna bli muslimupplopp, de skulle kunna storma kanalen som sände det. En otrogen hund som förför en kysk, beslöjad muslimsk kvinna - det går inte för sig att sådant uppmuntras på TV!
Citera
2026-07-08, 16:50
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Nä, se det går inte. Det beror sannolikt på att vita anses överlägsna svarta och män anses överlägsna kvinnor. Så vit kvinna svart man skapar balans, medan svart kvinna och vit man skapar total obalans.
Citera
2026-07-08, 16:53
Medlem
Ganonitos avatar
De kör på den vanliga standarden inom reklamvärlden. Svart man och vit kvinna.
Citera
2026-07-08, 16:58
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Så från det perspektivet kan man se det som att reklamen är rasistisk, att man anser att svarta män behöver hjälp att lyftas fram.

Triss tror sig göra svarta män en tjänst genom att ha med dom i sin reklam.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Reklammakarna och beställarna vågar inte det. Det skulle kunna bli muslimupplopp, de skulle kunna storma kanalen som sände det. En otrogen hund som förför en kysk, beslöjad muslimsk kvinna - det går inte för sig att sådant uppmuntras på TV!

Den kanske mest irriterande reklamfilmen nånsin är IKEA:s brott mot all form av grundläggande anständighet där en flodhästformad negerkvinna dansar, och den slutar med att hon ansluter sig till en vit man i köket, rätt fet han också, kanske är det dessutom nån mulattunge med. I den där såsreklamen är det en vit kvinna, en negerman, deras mulattdotter och hennes vite pojkvän. Kommer ihåg rätt många men orkar inte nämna alla.
Senast redigerad av FunAndGames 2026-07-08 kl. 17:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in