Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
De vill inte ha det och du säger att de ska tvingas på det.
Nej jag säger inte att de ska tvingas till någonting.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Skulle värden gå under om de inte fick läsa sagor på biblioteken menar du?
Nej, det är inte vad jag menar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Room531
Vilka individer det är exakt vet jag inte. Men det är enkelt att se att det är koordinerat. Vissa säger att det är en del av toppen i kulten "religionen som inte får nämnas" [...]
Så vilken religion är det då? Kristendom? Judendom? Voodoo? Eller den religionen kanske är så hemlig att du inte får nämna den?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Jag syftade på att transorna har ett brinnande behov av att visa sig för barn. De tycker inte det räcker med att visa sig för vuxna. Och även om inga barn tvingas titta på det så tvingas alla att betala för det via skattsedeln.
Transvestiterna (ej transorna) verkar mest vara intresserade av att läsa och klä ut sig i färgstarka kläder. Det är inte direkt nätstrumpor och pushup-bh som gäller när de är med barnen.
Man kan absolut fråga sig om det ska betalas via skattsedeln, som med en massa annat. En möjlighet hade kunnat vara att privatisera alla bibliotek och/eller ta ut avgifter för boklån och sagostunder.
Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
"Vissa är mer sexsiga". INGEN ska vara sexig när man läser sagor för barn.
Har du några bilder på när DoD uppträder för barn och är sexiga? Kan du visa exempel på det?
Jag kollade på deras facebook och en vanlig bild kan se ut så här (
Facebook). Tror du att någon blir sexuellt upphetsad över det? Det var jui inte direkt några D-kupor som den mannen hade att erbjuda
de stackars värnlösa barnen.