2026-07-08, 19:59
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Om någon baywatch / hooters brud sitter i baddräkt med gigantiska sillisar och minimalt runt könet, hade det varit okay?
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Kan en Only Fans brud i sexiga underkläder läsa sagor för barn? En läderdaddy, men han kanske måste ta golfbollen ur munnen för att man skall höra sagan?
Det kanske skulle vara en affärsidé? Samla ihop några snygga modellbrudar som åker runt i bikine tillsammans med en läderbög och läser sagor för barnen! Det skulle ju vara ett kreativt svar från manosfären och en känga i ansiktet på alla lättkränkta kyrktanter, feminister etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klart de säger det, likt pedofiler som hävdar att barnet vill och att det mycket väl skulle kunna njuta av sex med vuxna.
Du har inga belägg för att DoD har sex med barn på bibliotek (eller annan stans). Snälla bara sluta!

Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Läste inte vad fan 🤢 bara släng den äckliga viderpropagandan.
Så det var ingen porr och du orkade inte läsa heller? Kanske ditt uppmärksamhetsintervall sträcker sig till 40 sekunders tiktokvideor och sen får impulser och fördomar ta över när du går loss och börjar rova sönder papper? Det låter som om du skulle behöva stimuleras till läsning själv.
Citera
2026-07-08, 20:03
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
hahahaha jo tjena. Den dagen dragqueens läser för muslimska barn utan att de själva sedan blir offerslaktade vill jag se. Givetvis ser muslimska föräldrar till att hålla sina barn borta om de vet om det. Det ska man ändå ge dem.
Det är i så fall föräldrarna som hindrar barnen om det nu förekommer. DoD välkomnar alla barn.

Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
För övrigt hade jag hade haft samma invändning om det var heterosexuella strippor som ville läsa sagor för barn. I vanliga kläder spelar det ju naturligtvis ingen roll, men i sin "arbetsuniform" passar det inte.
Kan du visa bilder på när DoD har haft strippkläder eller annan sexuellt utmanande klädsel i sammanhang med barn? För du drar väl inte dessa påståenden rakt ur tomma luften?
Citera
2026-07-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Kan du visa bilder på när DoD har haft strippkläder eller annan sexuellt utmanande klädsel i sammanhang med barn? För du drar väl inte dessa påståenden rakt ur tomma luften?
Jag vet hur dragqueens ser ut, det räcker. Det är en fetisch för män som man har all rätt I världen att leva ut. Men inte framför barn, anser jag.
Citera
2026-07-08, 20:10
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Det är i så fall föräldrarna som hindrar barnen om det nu förekommer. DoD välkomnar alla barn.

Ja givetvis är det föräldrarna, är ju det jag säger. Inte mycket jag har gott att säga om muslimer men de håller DoD borta (Även om det finns ytterst få muslimer i Täby).

Dragqueens har alltid utmanande kläder eller menar du att de kommer dit i jeans och en t-shirt? Kostym? vanlig byxa och tröja? Du vet exakt vad han menar.
Citera
2026-07-08, 20:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
På vissa låter det nästan som om transvestiterna har anfallit biblioteken med automatvapen och kidnappat barnen för att visa sina kukar för dem som "krigsbyte" eller någonting. Det finns inget som säger att de "måste" visa sig för barn. Det är en kommersiell verksamhet och de tjänar pengar på att uppträda för barn precis som pajasar på en cirkus eller folk som klär ut sig till Mumintrollet i Finlands Muminland.

Ni som sitter här och hatar ger dem dessutom en massa uppmärksamhet, som troligen är mer värd för dem än att annonsera i kollektivtrafiken.

Ja, om SD är lite smarta så kan de ju låta detta fortsätta så att de kan vinna röster på alla män som är rädda för förändring. Det är väl troligen därför dessa utspel mot transvestiter kommer med jämna mellanrum.

De tycker ju att de måste visa sig för dem. Annars hade de ju hållt sig till vuxna och låtit barnen vara ifred. Om vi låter det här fortsätta så är det bara en tidsfråga innan det eskalerar. HBTQP-lobbyn är inte dumma. De vet att de aldrig kan få pedofili lagligt och accepterat över en natt. Det är därför de tar det i små, små steg så att det sakta, men säkert blir normalt. Nästa steg blir väl att låta nudister läsa sagor för barnen.
Citera
2026-07-08, 20:12
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Det kanske skulle vara en affärsidé? Samla ihop några snygga modellbrudar som åker runt i bikine tillsammans med en läderbög och läser sagor för barnen! Det skulle ju vara ett kreativt svar från manosfären och en känga i ansiktet på alla lättkränkta kyrktanter, feminister etc.

Du har inga belägg för att DoD har sex med barn på bibliotek (eller annan stans). Snälla bara sluta!

Så det var ingen porr och du orkade inte läsa heller? Kanske ditt uppmärksamhetsintervall sträcker sig till 40 sekunders tiktokvideor och sen får impulser och fördomar ta över när du går loss och börjar rova sönder papper? Det låter som om du skulle behöva stimuleras till läsning själv.
I grund och botten handlar det om att man vill tvinga på människor något de inte vill ha. Det här drivs inte av omtanke om barnen, utan handlar om en sorts totalitär ideologi där åsikter ska tvingas på andra och sen hånar man de som inte vill ha det. Avhumanisera dem och kanske ser sig som bättre, när man skapar hat och splittring i samhället.

En form av maktutövande över andra enbart. Andra har inte rätt till sina åsikter och sina känslor och inget, ska diskuteras. Alla ska bara lyda och tycka rätt.

Alla har förstås rätt att leva som de vill, men har inte rätt att tvinga på andra sitt sätt att leva.
Nu har man vänt på det. Vissa har rätt att leva som de vill och man har rätt att gnugga in det i ansiktet på de som har andra åsikter. Ett jävla sätt egentligen.
Senast redigerad av EnCarte 2026-07-08 kl. 20:15.
Citera
2026-07-08, 20:13
Medlem
Room531s avatar
Citat:

Öppnade inte viderböckerna ens såklart. Bara riva & kasta skiten. Du är woketvättad och ett får om du tror allt det som sprids med psy-op viderpropagandan över precis hela genomkorrupta väst på samma gång är något normalt och att detta försök till hjärntvätt av befolkningar är något som måste accepteras, tolereras och påtvingas precis alla överallt, till och med på bibliotek och i skolor som någon absurd "värdegrunds"idioti, och för den delen ens öppet i samhället. Det är inte normalt någonstans jävla stans. Drivet av gränsöverskridande korruption av utländska intressen som INTE vill länderna väl, tvärt om. Tvi!

Riv. Måla över. Bort med skräpet!
Senast redigerad av Room531 2026-07-08 kl. 20:16.
Citera
2026-07-08, 20:20
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Jag vet hur dragqueens ser ut, det räcker. Det är en fetisch för män som man har all rätt I världen att leva ut. Men inte framför barn, anser jag.
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Dragqueens har alltid utmanande kläder eller menar du att de kommer dit i jeans och en t-shirt? Kostym? vanlig byxa och tröja? Du vet exakt vad han menar.
Alla drag queens kommer inte från en fabrik där de tillverkas enligt en standardmall. Vissa är väl mer sexiga än andra beroende på vilken kontext som de uppträder i. Jag har svårt att se att någon skulle ställa sig och strippa framför barnen på biblioteket och kasta ett par skitiga trosor på publiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De tycker ju att de måste visa sig för dem.
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
I grund och botten handlar det om att man vill tvinga på människor något de inte vill ha.
Jag har aldrig hört talas om att barn tvingas titta på dessa sagostunder. Möjligen kanske det finns någon wokepolitiker som tvingar sina barn att gå till biblioteket för att stärka sina aktier hos HBTQIA-rörelsen, men även det känns långsökt.
Citera
2026-07-08, 20:25
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
[...] psy-op viderpropagandan över precis hela genomkorrupta väst på samma gång är något normalt och att detta försök till hjärntvätt av befolkningar [...] gränsöverskridande korruption av utländska intressen som INTE vill länderna väl, tvärt om. Tvi!
Vilka utländska intressen tror du ligger bakom då?
Citera
2026-07-08, 20:25
Medlem
Citat:
Alla drag queens kommer inte från en fabrik där de tillverkas enligt en standardmall. Vissa är väl mer sexiga än andra beroende på vilken kontext som de uppträder i. Jag har svårt att se att någon skulle ställa sig och strippa framför barnen på biblioteket och kasta ett par skitiga trosor på publiken.
Nej det tror jag inte de gör förstås.
Citera
2026-07-08, 20:31
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Jag har aldrig hört talas om att barn tvingas titta på dessa sagostunder. Möjligen kanske det finns någon wokepolitiker som tvingar sina barn att gå till biblioteket för att stärka sina aktier hos HBTQIA-rörelsen, men även det känns långsökt.
Men du följer bara woke-propagandan. Finns förstås massor av människor som har protesterat och kritiserat det. Då säger du att deras åsikter har inget värde. De har inte rätt till sin åsikt. Alla som kritiserar det är onda och ska hånas.
Vilket du väl gör? De vill inte ha det och du säger att de ska tvingas på det.

Det här är rent ideologiskt maktutövande över andra människor. Sen hatar jag när man klipper bort det man inte gillar med det man säger och försöker svara med något annat, där man ska framställa de som kritiserar det som löjliga. Typiska woke-grepp. Härskartekniker för att utöva makt.

Vi kör samma stil till dig. Skulle värden gå under om de inte fick läsa sagor på biblioteken menar du?
Senast redigerad av EnCarte 2026-07-08 kl. 20:38.
Citera
2026-07-08, 20:33
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Vilka utländska intressen tror du ligger bakom då?
Samma som spyr ur sig dyngan som äger massmedias manus och direktiv, som ljuger och manipulerar i princip varenda jävla huvudämne de driver på om. Vilka individer det är exakt vet jag inte. Men det är enkelt att se att det är koordinerat. Vissa säger att det är en del av toppen i kulten "religionen som inte får nämnas" - jag vet inte tillräckligt om den för att säga säkert, är inte särskilt påläst om olika religioner och kulter, men säkert är iaf att det är koordinerat, med alldeles för mycket inflytande och med förbannat illsinta intentioner.

Precis samma äckliga "trannys-läsa-sagor-för baaarn"helvete kan man se via sociala medier har påtvingats in som en 'policy" in i en rad andra länder med. Precis jävla samma sjuka nonsens. Jag menar oj(!) vilken slump att det händer precis samma lite överallt ungefär samtidigt 2020-någonting hur länge det nu pågått. Viderpropagandan drivs in i nyhetsmedia, Hollywood, skol& indoktrineringssystem, tydligen till och med in i bibliotek och öppet i samhället på absurd nivå som mycket annan koordinerad och falsk, förrädisk propaganda i norr och i väst. Och anser man det är som det är - stört, inte normalt, och rakt av fel och korruptionsdrivet ja då är man " fooobisk" av alla de slag.

Som om det vore helt normalt, naturligt & ens acceptabelt med allt detta (som bland annat plantan till politiker inga gränser Ulf regnbåge står för med, såklart, den köpta nickedockan)

Det är det inte. Det ska bort från vårat samhälle.
Ondskefullt är det, förräderi är det.

Riv. Måla över.
Senast redigerad av Room531 2026-07-08 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in