Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Vilka utländska intressen tror du ligger bakom då?
Samma som spyr ur sig dyngan som äger massmedias manus och direktiv, som ljuger och manipulerar i princip varenda jävla huvudämne de driver på om. Vilka individer det är exakt vet jag inte. Men det är enkelt att se att det är koordinerat. Vissa säger att det är en del av toppen i kulten "religionen som inte får nämnas" - jag vet inte tillräckligt om den för att säga säkert, är inte särskilt påläst om olika religioner och kulter, men säkert är iaf att det är
koordinerat, med alldeles för mycket inflytande och med förbannat illsinta intentioner.
Precis samma äckliga "trannys-läsa-sagor-för baaarn"helvete kan man se via sociala medier har påtvingats in som en 'policy" in i en rad andra länder med.
Precis jävla samma sjuka nonsens. Jag menar oj(!) vilken slump att det händer precis samma lite överallt ungefär samtidigt 2020-någonting hur länge det nu pågått. Viderpropagandan drivs in i nyhetsmedia, Hollywood, skol& indoktrineringssystem, tydligen till och med in i bibliotek och öppet i samhället på absurd nivå som mycket annan koordinerad och falsk, förrädisk propaganda i norr och i väst. Och anser man det är som det är - stört, inte normalt, och rakt av fel och korruptionsdrivet ja då är man " fooobisk" av alla de slag.
Som om det vore helt normalt, naturligt & ens acceptabelt med allt detta (som bland annat plantan till politiker inga gränser Ulf regnbåge står för med, såklart, den köpta nickedockan)
Det är det inte. Det ska bort från vårat samhälle.
Ondskefullt är det, förräderi är det.
Riv. Måla över.