2026-07-08, 16:20
Medlem
Då Anjos kanal 1/1 2024 blev Jockibois förtalslekplats är tanken att beräkna hur många procent av Anjos kanal som egentligen är content om eller till Jockiboi.

Jag börjar med kronologisk sammanställning av alla videos på Anjos kanal från och med 1/1 2024.

Del 1:

Senast redigerad av Pallal 2026-07-08 kl. 16:38.
Citera
2026-07-08, 16:34
Medlem
Fortsättning av kronologisk sammanställning av alla videos på Anjos kanal (i vilken innehållet är styrt av Jockiboi från och med 1/1 2024).

Del 2:
Senast redigerad av Pallal 2026-07-08 kl. 16:44.
Citera
2026-07-08, 16:38
Medlem
Fortsättning av kronologisk sammanställning av alla videos på Anjos kanal (vilken innehållet är styrt av Jockiboi från och med 1/1 2024).

Del 3:

Senast redigerad av Pallal 2026-07-08 kl. 16:45.
Citera
2026-07-08, 16:45
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Fortsättning av kronologisk sammanställning av alla videos på Anjos kanal (styrd av Jockiboi från och med 1/1 2024).

Del 3:

Så sjukt, Anjo & Lisen skulle varit hemlösa om det inte vore för Joakim Bordell.

Känns som han försöker bryta sig loss från kedjorna nu, problemet är att ingen vill se Anjo göra något annat än att mobba.
Citera
2026-07-08, 19:17
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Inte för att vara den som är den, men min gissning att Anjo hade börjat med intermittent fasta tycks inte ha varit så tokig, trots allt. Inte speciellt osannolikt, så jag förväntar mig inga applåder, men lite pinsamt för alla som här i tråden "helt besatta" har tjatat om Ozempic.
Nä jag håller inte med. Jag tror mer än någonsin att han tar Ozempic eller liknande nu. Han ljuger ju nästan lika ofta och mycket som Jocke så man kan inte lita på honom.

Hans sätt att försöka att överbevisa något gör honom bara ännu mindre trovärdig. Jag tror inte han är pappan till tvillingarna heller.
Citera
2026-07-08, 19:45
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Nä jag håller inte med. Jag tror mer än någonsin att han tar Ozempic eller liknande nu. Han ljuger ju nästan lika ofta och mycket som Jocke så man kan inte lita på honom.

Hans sätt att försöka att överbevisa något gör honom bara ännu mindre trovärdig. Jag tror inte han är pappan till tvillingarna heller.

Den feta grisen lyckades ju inte ens att droppa kilon under programmet han medverkade i eller genom operation, allt annat än Ozempic är uteslutet.
Citera
2026-07-08, 19:55
Medlem
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Den feta grisen lyckades ju inte ens att droppa kilon under programmet han medverkade i eller genom operation, allt annat än Ozempic är uteslutet.
Inte ens Mounjaro?
Citera
2026-07-08, 19:58
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Inte ens Mounjaro?

Mounjaro är lite dyrare, eftersom hans fru också skulle ha en kur så gick dom på det billigare.
Citera
2026-07-08, 19:59
Medlem
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Mounjaro är lite dyrare, eftersom hans fru också skulle ha en kur så gick dom på det billigare.
Bra svar!

Självklart helt uteslutet att han blivit av övervikten utan den typen av medicin hursomhelst.
Citera
2026-07-08, 23:58
Medlem
Damien-s avatar
Nu är Norrköpings sumobrottare igång igen. Så fort Anjos husse och stora idol Jockiboi hamnar i blåsväder kommer fetröven rusande för att försvara den blonderade dvärgen. Man kan nästan höra hur de svettiga chipstuttarna klappar i takt medan ännu ett försvarstal skrivs ihop.

Chipstuttarnas Konung och den perversa byfånen i Trosa verkar ha gjort det till sin livsuppgift att stå först i kön när horbocken Jockiboi behöver få röven tvättad. Om det handlar om lojalitet eller bara en desperat jakt på uppmärksamhet är svårt att avgöra. Men deras lismande rövslickande går i alla fall inte att ta miste på.
Citera
2026-07-09, 07:38
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu är Norrköpings sumobrottare igång igen. Så fort Anjos husse och stora idol Jockiboi hamnar i blåsväder kommer fetröven rusande för att försvara den blonderade dvärgen. Man kan nästan höra hur de svettiga chipstuttarna klappar i takt medan ännu ett försvarstal skrivs ihop.

Chipstuttarnas Konung och den perversa byfånen i Trosa verkar ha gjort det till sin livsuppgift att stå först i kön när horbocken Jockiboi behöver få röven tvättad. Om det handlar om lojalitet eller bara en desperat jakt på uppmärksamhet är svårt att avgöra. Men deras lismande rövslickande går i alla fall inte att ta miste på.

Man satt ju bara och vänta, påsögat lär ha ringt sönder anjo den måste ut den måste ut
Anjo kommer bli hemlös och tjock igen den riktiga stormen har inte börjat än
Anjo tror dom är vänner och helt glömt bort att jockiboi hotade att stämma han 2017
Badboll är bara jockibois extrakanal så han får ta skiten för allt 😂
Alla har fattat det utan fetthjärnan
Citera
2026-07-09, 10:53
Medlem
Citat:

Självklart är det så. Man kan också utesluta att viktnedgången kommer av motion då Anjo fick brutal träningsverk av några få styrkeövningar med extremt lätta vikter, när han ”tränade” med den livsstilskriminella Cessay.

Med största sannolikhet är han inte pappa till döttrarna heller, då han skulle bevisa det med ett faderskapstest som aldrig kom.

Ju mer han försöker bevisa nått dess då mer avslöjar han sig som den lögnare han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in