2026-07-06, 23:12
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Anjos enda räddning är att han backstabbar Jockiboi och gör en Chrippa 2.0 men med Jockiboi i huvudrollen. Anjo får väl ta lite ansvar, han skulle rädda både Rask och Motvikts kanaler också, på det sättet, förmodligen ännu fler
Tiden rinner ut tick tack tick tack
Faller en faller alla, eller?
Haha hade varit en rolig battle! Och jag tror samma, Jocke kommer nog snart att kasta Anjo under bussen..
Citera
2026-07-07, 00:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha hade varit en rolig battle! Och jag tror samma, Jocke kommer nog snart att kasta Anjo under bussen..
De där miffona brukar jag alltid peka på andra när de själva gjort fel. Kanske Jocke slänger Anjo under bussen för att fokusförflytta. Skulle inte förvåna mig det minsta.
Citera
2026-07-07, 10:13
Medlem
Hur länge ska Anjo och Lisen blunda för att Jockibois bok, dokumentär och berättelser om sitt trauma är byggt på lögner?
Står dom bakom Jockiboi i detta så tolkar jag det i alla fall som att sanningar inte har någon tyngd i deras liv heller, att dom tycker det är okej med att människor ljuger för ekonomisk vinning.

Kanske är det så att även dom ljuger? Att Anjo skulle ljuga? Det är väl inte möjligt? Han har ju bevis på allt, han har en mobiltelefon, det räcker
Citera
2026-07-07, 13:45
Medlem
Anjos förklaring hur tvillingarna blev till får alla som lyssnar att förstå att han har aldrig fått någon sexualupplysning. Fan va pantad han är
Citera
2026-07-07, 14:22
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Anjos förklaring hur tvillingarna blev till får alla som lyssnar att förstå att han har aldrig fått någon sexualupplysning. Fan va pantad han är

Jag vägrar se någon video från Ozempic-Anjo, om inte någon annan reagerar på fetröven. Men sitter fanskapet och ljuger om att han inte tar ozempic?

Aldrig att fetröven Anjo skulle ha självdisciplin och karaktär för att träna och fasta sig smal. Både fetröven och hans knulldocka Lisen tar genvägar i livet, de är båda totalt karaktärslösa.
Citera
2026-07-07, 14:24
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Han skulle kunna göra en dokumentär där han försvarar hebefilen Jockiboi. Jockiboi är inte dömd, där finns det bara en lång rad med printar och dumpar från drabbade, och dom kan ju vara "vinklade"
Eller?

Fetröven kommer bara göra som den perversa byfånen i Trosa och skylla på AI.
Citera
2026-07-07, 19:44
Medlem
Att Anjo bara testade Ozempic i januari 25 stämmer inte.

Han började med Ozempic i januari 25 och håller fortfarande på att ”testa” det
Citera
2026-07-07, 21:28
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Hur länge ska Anjo och Lisen blunda för att Jockibois bok, dokumentär och berättelser om sitt trauma är byggt på lögner?
Står dom bakom Jockiboi i detta så tolkar jag det i alla fall som att sanningar inte har någon tyngd i deras liv heller, att dom tycker det är okej med att människor ljuger för ekonomisk vinning.

Kanske är det så att även dom ljuger? Att Anjo skulle ljuga? Det är väl inte möjligt? Han har ju bevis på allt, han har en mobiltelefon, det räcker
Anjo och Lisens största dröm är väl att leva i lyx och vara känd? Varför skulle de annars hamnat i lyxfällan?
Citera
2026-07-07, 21:48
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Haha jag fattar fan ingenting! Jäkligt konstigt också att han ska försöka att överbevisa det, vilket bara leder till att jag misstror honom ännu mer. Tjejen är ju inte alls lik honom som barn liksom? Dessutom extremt konstigt att lägga upp bilder på "sina" barn på det viset?
Citera
2026-07-07, 23:07
Medlem
Krakatoas avatar
Inte Chrippa:

LÖSER ERA PROBLEM! Med Lisen
13 046 visningar
för 9 dagar sedan

Chrippa:

Svarar BRUTALT ärligt på era tuffaste frågor!
48 895 visningar
för 5 dagar sedan

Inte Chrippa:

Sanningen om min viktnedgång! - Tuffa frågor #2
22 291 visningar
för 1 dag sedan

Så jävla usel.
Citera
2026-07-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fast jag tror inte du läste det jag skrev. Han har bevisligen inte disciplinen för det. Jag förstår inte varför du är så besatt av att han inte skulle ta något preparat för att gå ner i vikt?

Inte för att vara den som är den, men min gissning att Anjo hade börjat med intermittent fasta tycks inte ha varit så tokig, trots allt. Inte speciellt osannolikt, så jag förväntar mig inga applåder, men lite pinsamt för alla som här i tråden "helt besatta" har tjatat om Ozempic.
Citera
2026-07-08, 01:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag orkar inte lyssna på Anjo. Vad sa han som var konstigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in