2026-07-07, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Och så gick ännu en dag utan att dom gjorde klart förrådet så dom någonsin kan komma igång med loppisen och sälja att bröte (eller flytta det till förrådet iallafall). Men Mellon ville fiska så då får dom göra det istället.

Hoppas hon visar reklamblad i nästa vlogg, det är sååå roligt

Nej, nu ska hon göra päronmarmelad och ”ge bort”. Fy faro, skulle inte ta emot det om det så vore det sista i världen som fanns att äta! Otvättade händer, otorkad bänk och så hudflager på det. 🤢
Citera
2026-07-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestK9Buddy
Sociala medier är Ellies främsta inkomstkälla just nu. Hon maxar detta genom att lägga ut dagliga vloggar med ointressant och dåligt redigerat innehåll, låg kvalitet helt enkelt. Sjukdomar, jämmer och elände går alltid hem på Youtube. Det är ett vinnande koncept har jag förstått. Hennes följare kan inte få nog av uppdateringar kring hennes hälsostatus. Lidandet upprepas till förbannelse, det ska riktigt bankas in i huvudet på följarna. Sedan kommer plötsliga tillfrisknanden efter att hon gjort slut med sjukvården. Ellie är troligtvis en mardrömspatient som kan och vet allt, utan utbildning. Nu får vi se hur många dagar hon får vara frisk. Ellie är atopiker. Sköter hon inte huden så kommer ett nytt utbrott snart. 

Sedan har hon följarna på Flashback att hålla koll på också. Stenkoll. Hur hinner hon med allt? Visst är hon väldigt stark och energisk ändå?
Hon är nog ganska smart på det sättet att hon vet vad som lockar folk till att interagera med hennes videos. Många reaktioner (även på Flashback) blir mer klirr i kassan för Ellie. 

Att vi tittar på hennes videor ger minimalt. Vi sköter vårt kommenterande här och skulle aldrig köpa hennes skitolja. Hoppas fler hittar hit.
Citera
2026-07-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Minns när hon sa:
"Jag lyssnar bara på vad min homeopat säger"
Den person som lutade på henne massa skit. Sen satt hon och grät och var så rädd för sepsis när hennes hud hade gett upp.

Bra påminnelse. Hon skulle absolut inte gå till sjukvården då. Vi spekulerade i att snart skulle hon få infektion i huden. Gick någon vecka och så var det infektion och sjukhus.

Hon är så jävla förutsägbar. Alla kan se vad som är på G att hända, förutom hon.
Den där kärringen från Zinzino som hjälpte till med GoFundMe. Sa att nu kommer hon bli insnärjd såklart i företaget. Jadå, nu är hon torsk och säljer den skiten också. Såklart.
Citera
2026-07-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestK9Buddy

Sedan har hon följarna på Flashback att hålla koll på också. Stenkoll. Hur hinner hon med allt? Visst är hon väldigt stark och energisk ändå?
Hon är nog ganska smart på det sättet att hon vet vad som lockar folk till att interagera med hennes videos. Många reaktioner (även på Flashback) blir mer klirr i kassan för Ellie. 

Hon vet exakt hur hon ska få reaktioner och även trigga folk. Jag har sagt det förr men hon är väldigt beräknande. Tex som när hon höll på med äggen. Trodde hon var allergisk. Stod ändå och åt ägg i vloggar osv. Då kom ju kommentarer och frågor om äggen.
Smart av henne. Men fult.

Och hennes energi är omatchad även när hon faktiskt var väldigt sjuk i huden. Jobb, youtube, bokföring. Hon stressar sönder kroppen och då också huden.
Citera
2026-07-07, 20:52
Avslutad
[quote=Puckolina55|95377008]
Nu städar hon kaffebryggaren och då inser man att hon är här och läser😂
[/QUOTE
Ja jag såg det 😂
Citera
2026-07-07, 20:56
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Nej, nu ska hon göra päronmarmelad och ”ge bort”. Fy faro, skulle inte ta emot det om det så vore det sista i världen som fanns att äta! Otvättade händer, otorkad bänk och så hudflager på det. 🤢
Åh tänk er att göra enormt mycket päronmarmelad (för att äta själv tänker man) för att ge bort det
Detta kommer bli årets julklapp till svärmor och svärfar

I gårdagens vlogg kallade hon faktiskt inte S föräldrar för svärmor som hon tidigare gjort. Utan "hans mamma"
Citera
2026-07-07, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Jag har bara blivit bemött bra av vården. Får jag biverkningar så byter man medicin. Min läkare säger att man ska inte må dåligt av medicinerna...

Hon säger idag att hon varit så sjuk.tsw är inte klassad som diagnos har jag läst nånstans ( kan ha fel) Ellie om du är här och läser.. vi kan byta kropp en vecka så kommer du verkligen inte säga att du är sjukast
Såklart man inte ska må dåligt men det finns inga mediciner utan biverkningar. Man får väga för och emot. Det är alltid mest synd om henne. Tror hon har svårt att känna för andra för hon måste alltid ha medlidande.
Citera
2026-07-08, 01:16
Medlem
Tror inte hon har någon empati . Bara hon i allt . Man undrar hur hon kan hoppa fjanta sig över kommentarer , är ju inte nån ungdom . Sen hur ser hon ut nu . Verkligen ökat i åldern . Ser ut som 60 åring . Huset har hon haft länge nu varför fixar man inte hallen ser ju förjävligt ut . Hor bor pojkarna de äldsta för de är ju skrivna där måste de bo där med . Om hon hade ordning i övre hallen har ju det varit bra med plats åt minsta leka på ,sängen är ju ändå inne vid dem . Nä ju mer man sett ser man hon är som ett litet bortskämt barn . Hon behöver nog boendestödjare godeman för hon handlar överdrivet och har så rörigt .
Citera
2026-07-08, 10:09
Medlem
Har hon inte blivit väldigt tyst på sociala medier? Nu när hon är hemmafru så har hon väl all tid i världen att lägga upp saker?
Jag menar pengar måste ju in? Särskilt om hon ska gifta sig med S och dela hans skulder?
Citera
2026-07-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Har hon inte blivit väldigt tyst på sociala medier? Nu när hon är hemmafru så har hon väl all tid i världen att lägga upp saker?
Jag menar pengar måste ju in? Särskilt om hon ska gifta sig med S och dela hans skulder?

Jag tror hon fått att göra med Trafikverket, Skatteverket och (förhoppningsvis) uppfödaren. Kanske någon soc-anmälan också.
Citera
2026-07-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Jag tror hon fått att göra med Trafikverket, Skatteverket och (förhoppningsvis) uppfödaren. Kanske någon soc-anmälan också.
Jag tycker inte denna miljö de bor i är bra för Mellon..är ju inte rent direkt..
Här blir man soc Anmäld av dagis personal om barnet har smutsiga kläder..
Citera
2026-07-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

Helt ärligt tror jag inte hon kommer lyckas göra marmelad… Antingen blir det soppa eller stenhård cement. Hon har ju inte tålamodet för matlagning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in