2026-07-07, 18:48
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Så de ringer alltså upp privat? Så de är inte rädda för att få en kaninkokare på halsen..?

OK, så de kan ha kommit över en burner - men då är det nog ett gäng småbrudar som lyssnar och har fullt upp med att hålla sig för skratt.
TS har inte hört fnissliknande ljud i bakgrunden?
Citera
2026-07-07, 18:53
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag råkar ju känna flera tjejer som har varit anställda operatörer på det TS kallar för "vanliga" telefonchattar. Det är klart att inte alla är anställda, men det finns operatörer som får betalt. Du vet, det skevar överallt där män och kvinnor har kontakt och männen är liksom alltid mer på. Det kryllar av män som vill ha kontakt med kvinnor. ÖVERALLT Det är ju ingen nyhet för nån? Så för att betalande män ens ska ha nån att prata med varje gång de ringer så måste man fylla ut med tjejer som får betalt.

Du har kanske läst i nätdejtingtrådarna här och hur männen klagar på att det är ett överskott av män och blablabla. Men på sus telechattar sitter det alltså en massa tjejer som vill sexchatta med gubbar? Rly?

Brukar du själv ringa telefonchattar och prata med gamla farbröder? Du verkar så insatt. Berätta gärna mer!

Men snälla människa, TS har skrivit rätt så många gånger nu att dom har flyttat över samtalen till sina privata nummer så att det inte kostar pengar och ingen tjänar pengar. Hur kan du då inte fatta att detta inte är anställda?

Nej jag brukar inte ringa sådana chattar. =)

Vad är det ens du försöker få sagt med att det "kryllar av kåta gubbar som suktar efter tjejer?" Du försöker hela tiden göra någon meningslös poäng av detta som ingen fattar?
Citera
2026-07-07, 19:07
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Men snälla människa, TS har skrivit rätt så många gånger nu att dom har flyttat över samtalen till sina privata nummer så att det inte kostar pengar och ingen tjänar pengar. Hur kan du då inte fatta att detta inte är anställda?

Nej jag brukar inte ringa sådana chattar. =)

Vad är det ens du försöker få sagt med att det "kryllar av kåta gubbar som suktar efter tjejer?" Du försöker hela tiden göra någon meningslös poäng av detta som ingen fattar?

Jag tror att ganska många kan räkna ut att det är betydligt fler män än kvinnor som ringer in. Varför tror du att män betalar och kvinnor ringer gratis? Männen är på. Så är det överallt när män tror att det vankas fitta. Inte ens bara i såna sammanhang. Män är liksom mer på precis överallt. Det är ingen nyhet. Det är så det ser ut även i kollektivtrafiken, på vernissage och i mataffären. Män är på kvinnor på ett helt annat sätt än tvärtom. Det är ingen meningslös poäng. Ganska så enkel matematik. Även om kvinnor ringer gratis så måste telefonchattarna fylla på med tjejer och det är operatörer som får betalt.

TS säger även att tjejerna när de har kontakt utanför chatten ringer från dolt nummer. Ibland på hans uppmaning. Fundera lite på varför det är så. Du verkar lite naiv. I nivå med TS faktiskt.

Ha en fin kväll!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-07-07 kl. 19:13.
Citera
2026-07-07, 19:13
Medlem
Fantens avatar
För.. Sisådär 25 år sen så hade jag tjejkompisar som ringde till såna linjer. Mest för teh lulz och att trolla men ändå.
Citera
2026-07-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
TS fattar inte att han pratat med betalda operatörer vars jobb det är att hålla kvar honom.
Vill minnas att dessa operatörer var instruerade att rikta in sig på bl.a utvecklingsstörda för att hålla kvar dem på linjen så länge som möjligt, något som avslöjades av Expressen nån gång under 90talet.
Rätt ofta så undrar man hur folk är funtade.
Den dagen en teletjänst där ensamma äldre män betalar för att prata med tjejer och plötsligt börjar tjejerna sluta ljuga för kunden så går dom i KK.
Citera
2026-07-07, 20:54
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Den här tråden har underhållit mig får jag säga Vilka stolpskott ni alla är som hånar TS.

TS jag tror att du nog är rätt så nära sanningen med din analys.
Detta handlar troligen om unga tjejer som vill pröva på att sexprata med en man som signalerar makt och auktoritet, och då prövar dom med äldre män eftersom unga män idag sällan är av sådant slag.

Era jävla puckon. Dessa tjejer är säkerligen inte anställda, utan vanliga tjejer som går utanför deras egna gränser och gör något busigt och förbjudet HEMMA ensamma. Knappt nån av dessa tjejer, eller ingen av dom alls, skulle vilja ha sex med en gammal farbror på riktigt i verkliga livet

Har ni själva aldrig fantiserat om något eller någon som ni vill ska stanna i fantasin och inte ha IRL? Eller är kanske detta bara ett kvinnligt beteende?
Problemet med TS narrativ är att han sitter med kuken i handen och vill höra att unga tjejer är febrigt tokiga i medelålders gubbar. Baserat på vad han hört på någon telechat. En inbillning som helt enkelt inte är sann. Ingen påstår att dessa tjejer inte existerar. Men det är inte det otroligt stora fenomen han innerligt hoppas på.

Hans resonemang är jämförbart med att jag skulle skaffa ett konto på Grindr och starta en tråd om att ojdå, av Grindr att döma så är om inte alla så åtminstone de flesta män bögar. Det ser man ju på Grindr! Nästan alla män måste alltså vara typ bögar?
Citera
2026-07-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Tja, alltså det är väl som med yngre tjejer som är lite halvkåta på George Clooney, Brad Pitt eller Johnny Depp. Män som är till åren komna men ändå har sex appeal som heter duga. "Jamen dom är ju kända!" kommer någon protestera. Ja det är de väl förvisso. Men jag tror inte det handlar om det. Edward Blom är jävligt känd i Sverige åtminstone. Det räcker liksom inte för att han ska ha massa tjejer som trånar efter honom.

George Clooney och gänget är liksom objektivt snygga. Och det finns väl antagligen någon poetisk charm i att en äldre man faktiskt är riktigt jävla snygg. Det ska dock inte förväxlas med vad många män på flashback tycks tro, att jaha, unga kvinnor tänder på ålder. Alltså att de går igång på vilken gubbjävel som helst i medelåldern. Det har liksom inte med det att göra.

Jag tror det är samma fenomen med unga män och kvinnor. Själv skulle jag helt utan tvekan sätta Lena Olin. Hon är över sjuttio bast men vafan, kolla på henne! Helvete!

Grejen är ju att vilken jävla trettioårig brud som helst kan väl se ut som Lena Olin. Krävs liksom ingenting för det. Detta resulterar i att jag som man tycker självklart att det är fint om en trettioårig brud ser snygg ut. Men jag blir väl inte direkt imponerad. Missförstå mig rätt nu, vad jag menar är att det är väl klart en Porsche har en jävla massa hästkrafter. Men jag blir mer imponerad om någon kör om en Porsche i en rostig Prius.

Jag tror det är där attraktionen och fascinationen ligger. Lena Olin är en gammal Prius som kör åttor runt alla Porsche och BMW på motorvägarna. Hon kör t om om en och annan Mustang. Och detsamma gäller väl enstaka män som typ Clooney och gänget på den manliga sidan.

Detta ska som sagt inte förväxlas med att jätte-jättemånga unga män sitter och dagdrömmer om att få köra en gammal Prius bara just därför att det är en gammal Prius.

Min erfarenhet är att en hyffsat snygg kvinna på 52år lätt får hem snygga unga killar vilken kväll hon än vill .

Men att en hyffsat snygg man på 52år nästan aldrig kommer få hem massa snygga unga tjejer varje kväll

Så jag tror att långt fler unga snygga män fantiserar om äldre kvinnor ...

Men varför eg ?
Citera
2026-07-07, 22:00
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra
Det finns uppenbarligen en marknad för det. Och även om du tror det har den funnits hela tiden, om väl i liten omfattning. Vissa kanske får betalt, alla får det definitivt inte, av skäl som redan framförts.

Skönt att du är befriad från perversioner och är normal, du låter spännande.

Gift sedan många år, så behöver inte
Så är man inte spännande som person om man inte har tel sex, porrsurfar mm mm

Allt i livet går inte ut på utlösning
Citera
2026-07-07, 23:11
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Min erfarenhet är att en hyffsat snygg kvinna på 52år lätt får hem snygga unga killar vilken kväll hon än vill .

Men att en hyffsat snygg man på 52år nästan aldrig kommer få hem massa snygga unga tjejer varje kväll

Så jag tror att långt fler unga snygga män fantiserar om äldre kvinnor ...

Men varför eg ?
Mja, nu kan man inte vända på det på det vis du försöker göra och dra några slutsatser av det. Det är lite för många andra omständigheter som spelar in. För det första har män en helt annan utagerande sexualdrift än kvinnor. En ung man som får erbjudande att ligga, om det så må vara med en äldre dam, är långt mer villig än en jämnårig kvinna som får samma erbjudande.

Kvinnor kalkylerar även med risk. Som man är det närmast ingen risk inblandad alls att följa med en dam hem. För kvinnor är det alltid en risk. Frågan är hur stor hon känner att den risken är att något illa ska hända.

Så tja, det är möjligt att det finns fler unga män som genuint sitter hemma och tänder på äldre kvinnor. Men det går verkligen inte att utesluta att de unga män som får ett förslag tänker "Ligga? Jag tänder egentligen inte på äldre kvinnor, men självklart vill jag ligga! Om inte annat blir det en cool historia till polarna. Vi kör!".
Citera
2026-07-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Mja, nu kan man inte vända på det på det vis du försöker göra och dra några slutsatser av det. Det är lite för många andra omständigheter som spelar in. För det första har män en helt annan utagerande sexualdrift än kvinnor. En ung man som får erbjudande att ligga, om det så må vara med en äldre dam, är långt mer villig än en jämnårig kvinna som får samma erbjudande.

Kvinnor kalkylerar även med risk. Som man är det närmast ingen risk inblandad alls att följa med en dam hem. För kvinnor är det alltid en risk. Frågan är hur stor hon känner att den risken är att något illa ska hända.

Så tja, det är möjligt att det finns fler unga män som genuint sitter hemma och tänder på äldre kvinnor. Men det går verkligen inte att utesluta att de unga män som får ett förslag tänker "Ligga? Jag tänder egentligen inte på äldre kvinnor, men självklart vill jag ligga! Om inte annat blir det en cool historia till polarna. Vi kör!".

Jag får nog då kliva in ordentligt..

Vet du att Milf och Gilf ligger alltid i top på sök ord när killar ska runka..

Här måste ju finnas en förklaring varför lite rynkor och celluiter samt åldrande i allmänhet stör killar mindre än det gör för kvinnor på äldre män..

Rent sexuellt alltså
Citera
2026-07-08, 01:35
Medlem
Ja många yngre kvinnor i 22-25års åldern gillar attraktiva äldre män. Helt klart är det så. Sen snackar vi såklart inte 45+ utan mer 40-

Nej yngre kvinnor ringer inte såna linjer.

Du tror inte det helt enkelt är så att de teleoperatörer som ringer dig privat, i slutändan vill att du ska spendera alla dina pengar på dem istället? Swisha dem för potentiella framtida nakenbilder exempelvis? Det är helt klart bara business för dem. De vet vad de ska säga, de vet vad du vill höra och snart kommer en massa problem som de behöver ha dina pengar till för att fixa.
Citera
2026-07-08, 02:11
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Jag får nog då kliva in ordentligt..

Vet du att Milf och Gilf ligger alltid i top på sök ord när killar ska runka..

Här måste ju finnas en förklaring varför lite rynkor och celluiter samt åldrande i allmänhet stör killar mindre än det gör för kvinnor på äldre män..

Rent sexuellt alltså
Tja, fast, igen, alltså, om man nu söker på Milf eller Gilf så får du ju knappast upp bilder på hur en genomsnittlig halvfet typisk medelålders kvinna faktiskt ser ut. Det är inget fel med hur de ser ut! Lika lite som det är något fel med att se ut som Göran, 52 år gammal, lite flintis och jobbar som revisor och kämpar med övervikten och sina love handles. Vilket är genomsnittet. Bara det att när enstaka yngre tjejer nämner äldre män tror jag inte det är Göran de i första hand tänker på. De manifesterar antagligen snarare en bild av typ Keanu Reeves.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in