Är det någon här som verkligen genuint tycker Andreas verkar va en nice person? Om man helt bortser från att Nicci anmälde honom för de hon anklagar honom för så har han alltså:
-Blivit anmäld för våldtäkt av en annan tjej i Göteborg under förra året. Våldtäkten ska ha hänt under tiden han va ihop med sin förra tjej (som har ett namn som börjar på J)
- En av hans exflickvänner beskriver honom som kall, oberäknelig och att hon känner igen det Nicci säger om han (om våldsamheter både mot människor och djur t.ex. detta är en del av offentliga handlingar så ingen behöver komma och anklaga mig för att jag ska ha ”sökt upp” hans ex igen🙄
- Fortsatt bygga sin karriär i sociala medier på ett beräknande vis genom att posta offer content om han inte ”får vara pappa” fast de hela tiden var han själv som krävde ett DNA-test och därmed sköt upp sin egen underskrift. Har dom senaste månaderna lagt upp mer och mer där han använder vårdnadsmålet/konflikten/barnet som morot för att följarna ska engagera sig. Äckligt???
- är med i en podcast där han helt ljuger om hur allt gått till (trots att detta alltså finns dokumenterat) om bland annat att ”han bara gjort som han blivit tillsagd och litat på myndigheter” och fortsätter snacka om de som att Nicci har vägrat låta han skriva på faderskapsbekräftelsen. (Fast hon sa att han kunde få skriva på från början i faderskapsutredningen). Inget av de stämmer ju, han får inga följdfrågor och det är så genomskinligt?
- Sitter också i podden och säger han önskar dom kunde fira jul ihop i framtiden men driver ändå ett rätts ärende där han säger att Nicci är olämplig som vårdnadshavare?
Jag fattar verkligen att Nicci också kan anklagas för att t.ex. använda barnet för content och hon har också sin podcast men det finns ju inget i hans beteende som faktiskt får han att framstå som en nice kille? Det handlar ju inte längre om att ”han har rätt att berätta sin sida” utan han utnyttjar detta för fame.
Undrar hur många av er som skulle bli glada om era döttrar kom hem med ngn som Andreas? 🫠