Citat:
Ursprungligen postat av
A-EZz
Det här konstanta ältandet om händelsen på Ica. Hoppas de här kvinnorna om de nu existerar träder fram och ger sin syn på saken. För först skulle Nicci till apoteket enligt J, och var den helt plötsligt skör och privat på ica.
Citat:
Ursprungligen postat av
Upp-till-bevis
Det är ju ingen enorm skillnad på att folk skriver saker på nätet (som varit betydligt värre) än att det sägs IRL. Såvida ingen blir fysisk. Som att det gått upp ett ljus för N att det hon gör på SM syns och hörs av många,
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
J har väl alltid svamlat? Var ju samma med V skada först var det ju på ett sätt sen ett annat sen ett tredje.
"Publiken" har ju idag också förändrats en aning och jag hoppas på att det på sikt kan bli striktare regler för poddskapare.
Man får en stark känsla av att N söker nya vägar i alltför rask takt som ett desperat försök att hålla sig relevant och lägger tid på saker som gör att hennes barn blir sekundära.
Problemet med att hasta sig in i olika projekt/ageranden i just det syftet är att det som satsas på/visas för stunden riskerar att inte hålla särskilt hög kvalitet eftersom det blir mer på impuls än känsla.
Rätta mig om jag tänker fel.
N har själv tidigare uttryckt att hon har en personlighet där hon "triggas" av kritik. Ju mer hennes "sexchattande" omnämns desto mer chattas det och ju mer negativa kommentarer hon får för sin dansvideo desto mer dansar hon. Eller?!?!?
Många har i nutid tröttnat på poddar och videor där innehållet mest består av att personer sitter och pratar om sig själva, sina egna konflikter eller om andra människor så jag både tror och hoppas på att den tiden snart är förbi.
Sociala medier premierar algoritmer ofta med innehåll som håller kvar tittaren.
Kreativa berättelser, humor, kunskap, utmaningar eller välproducerade videor/klipp kan ge högre engagemang än långa samtal där två personer bara diskuterar och återkopplar till sina egna liv.
När en människa får hybris, börjar överskatta sig själv på ett osunt sätt och tappar bort ödmjukheten med respekten till andra människor så är det dax att dra i sin egen handbroms, reflektera över sitt eget beteende och söka hjälp.