Citat:
Sen måste jag även tillägga att de som skriver som är nära A eller hans familj om Ns föräldraskap om hur hon är närvarande eller att barnet är smalt, hon åker på resor, jobbar med socialmedier och liknande.
Min fråga är till er, får hon underhåll av A? Antagligen inte då han inte skrivit på papper? Alltså är N ensamstående mamma och vad jag vet så måste man arbeta för att tjäna pengar, alltså måste N kanske vara ifrån sittt barn mer än vad hon behövt om det varit en pappa och mamma som tagit ansvar för C och inte hon stod själv med henne? För ärligt ni skriver att A borde få ta hand om dottern istället för Ns föräldrar. Men sen skriver ni att han inte ens skrivit på papperna fast N sagt han är pappan? Då får han skylla sig själv lite va? För ni skriver som att han är biologiska pappan i vissa delar när ni vill påpeka hur hemsk N är men sen helt plötsligt när man ifrågasätter A så säger ni att han kanske inte ens är pappan?
Förstår inte att flera reagerat i denna tråd och skrivit nått om all denna pajkastning och försvarandet över en man som inte tagit sitt ansvar utan man vrider och vänder på det i all oändlighet.
Fakta är väll om jag förstått det rätt.
N- sagt det A som är pappa
Soc- utredning visar det är pappan
A- vill göra DNA test
Soc - vill inte göra DNA test
N- vill inte göra DNA test
Så om A bara hade skrivit på papperna direkt att han är vårdnadshavare och pappa direkt så hade han lätt kunnat välja att ”godkänna” DNA testet och allt varit klart?
Min fråga är till er, får hon underhåll av A? Antagligen inte då han inte skrivit på papper? Alltså är N ensamstående mamma och vad jag vet så måste man arbeta för att tjäna pengar, alltså måste N kanske vara ifrån sittt barn mer än vad hon behövt om det varit en pappa och mamma som tagit ansvar för C och inte hon stod själv med henne? För ärligt ni skriver att A borde få ta hand om dottern istället för Ns föräldrar. Men sen skriver ni att han inte ens skrivit på papperna fast N sagt han är pappan? Då får han skylla sig själv lite va? För ni skriver som att han är biologiska pappan i vissa delar när ni vill påpeka hur hemsk N är men sen helt plötsligt när man ifrågasätter A så säger ni att han kanske inte ens är pappan?
Förstår inte att flera reagerat i denna tråd och skrivit nått om all denna pajkastning och försvarandet över en man som inte tagit sitt ansvar utan man vrider och vänder på det i all oändlighet.
Fakta är väll om jag förstått det rätt.
N- sagt det A som är pappa
Soc- utredning visar det är pappan
A- vill göra DNA test
Soc - vill inte göra DNA test
N- vill inte göra DNA test
Så om A bara hade skrivit på papperna direkt att han är vårdnadshavare och pappa direkt så hade han lätt kunnat välja att ”godkänna” DNA testet och allt varit klart?
Nytt konto. Bara skrivit i denna tråden. ”Okej”.
Få det inte till att alla som skriver här känner A. Jag har ingen koppling till någon av dem och det krävs inte direkt för att se att som normal person reagera på allt konstigt Nicci gör.
Du säger att hon åker iväg på jobb? Konstigt att andra influencers som har barn tex. TanbyKlara aldrig åker iväg 2 veckor utomlands utan sitt barn för att jobba. Det normala är att man inte vill det. Var resan till Kina också jobb? Eller festhelgen i Köpenhamn?
Konstigt att sitta och försvara det som om det vore normalt. Då kan man väl istället förstå att folk reagerar och acceptera att man väljer att leva så för man har inte samma känslor som de flesta andra med barn har.

Hur uttalar du Nicole?