2026-07-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jonna sålde sin porr för att Jocke var arbetslös och det fanns räkningar att betala.

Har han gjort porr på True Followers? Vad heter hans konto?

Nej man ska inte tro på allt man ser på True Followers. Allt kan vara AI idag
Citera
2026-07-07, 00:50
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robix100
Spred han det och tog betalt för porren?

Som porren Chrippa ska ha gjort på True Followers?

Då var kanske inte Chrippa ens först med porr?

Jocke har spridit 2 olika porrfilmer med 2 olika personer som han "råkat dela". Kan till och med vara fler om ja inte missminner mig(men 2 vet jag garanterat). Chrippa var definitivt inte först. Jocke var först och visa kuken men även trycka upp saker i rövhålet, använda djur när han runkat osv för pengar på sin blogg.

Det chrippa gjort är knappast porr jämfört med vad jocke gjort. Och vi får inte glömma kära jonna som bara för nått år sedan delade länk till sidan man kunde köpa hennes nudes brevid bilder på hennes barn (FRÄSH MORSA)
Senast redigerad av stefanmallgren 2026-07-07 kl. 00:55.
Citera
2026-07-07, 01:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Jocke har spridit 2 olika porrfilmer med 2 olika personer som han "råkat dela". Kan till och med vara fler om ja inte missminner mig(men 2 vet jag garanterat). Chrippa var definitivt inte först. Jocke var först och visa kuken men även trycka upp saker i rövhålet, använda djur när han runkat osv för pengar på sin blogg.

Det chrippa gjort är knappast porr jämfört med vad jocke gjort. Och vi får inte glömma kära jonna som bara för nått år sedan delade länk till sidan man kunde köpa hennes nudes brevid bilder på hennes barn (FRÄSH MORSA)
Allvarligt? Fy fan så äckligt!

Det är sådär pedofiler börjar, delar lite oskyldiga bilder på barn sen är den full on grooming.

Man blir ju på riktigt orolig för hur Lundellbarnen har det där hemma. Nu sitter väl Jockeboy helt manisk i kommentarsfält på facebook och copy pastear så Jonna får sköta ungarna helt själv men han verkar ju ändå bara vara intresserad av dom när kameran är framme.

Idag är jag tacksam att jag slapp växa upp i en toxisk hemmamiljö.
Citera
2026-07-07, 01:54
Medlem
Det som skulle kunna rädda Jocke i en domstol är om han kan hävda att det är hans “personliga upplevelser”,
men i transkriptet finns flera konkreta sakpåståenden om mamman.
Särskilt cirka 25:58–28:12:
Att hennes “bristande moderskap” berodde på psykisk ohälsa och missbruk.
Att hon hade “kraftigt missbruk”.
Att hon åt smärtstillande och sömntabletter.
Att hon hallucinerade, till exempel såg aliens.
Att hon trodde att han var “djävulens son”.
Att hon skulle “rena” honom.
Att hon bad honom stoppa fingret i en lampsockel utan glödlampa.
Att han minns smärtan från strömmen än idag.
Det är ganska långt från formuleringar som “jag kände mig rädd” eller “jag upplevde henne som otrygg”.

Trots allt det hemska och äckliga kunde jag inte låta bli att skratta i slutet, när Joakim säger:
"Jag vill alltid ha grundtanken att jag ska tro på vad en människa berättar. Men tror jag man i kyrkan liksom, det spelar ingen roll vad jag tror. Jag kan inte dela någon oavsett hur mycket jag tror personen. På mina medier inför en miljon följare. Och rikta en anklagelse emot en annan person."

Och strax efter:
"Jag är intresserad av att läsa FUPen. För att bilda mig min uppfattning. För jag var inte där den natten. Jag kan omöjligt säga vad det var som hände. Och uttalar jag mig vad jag tror hände. Det är ju livsfarligt när jag har ett så stort följarskap."
Tidsstämplar: cirka 36:34–37:49
Citera
2026-07-07, 08:56
Medlem
Jag är inte förvånad över att Jockibois följare är så trogna. Dom beter sig precis på samma sätt som den utsatte i ett förhållande med våld och psykisk misshandel. Han har i många år gaslightat sina följare till att tro på allt vad han säger, och aldrig tro på något annat. Det finns en anledning till att den misshandlade stannar kvar i ett toxic förhållande, och till och med återvänder. Detta efter att i år efter år fått höra att alla tycker illa om dig, det är bara jag som vill ha dig, och det är för att jag är en bättre människa.
Nu börjar följarna, tack vare Temu, och speciellt Goatbrainkebab, inse att allt är inte vad dom trot i alla år. Folk är inte avundsjuka på Jockiboi, Jockibois mamma är inte ett monster, och tittarsiffrorna sjunker. Att följarsiffrorna är ganska konstanta beror på att folk inte klickar bort fam Lundell. Så gör inte jag heller, när jag slutar följa en kanal, gör du?

Dom följare som har åsikter om Temus granskningar, utan att lyssna på bl.a Goatbrainkebab, är förlorade. Dom är fast i ett toxic förhållande med någon som föraktar och skiter fullständigt i dom. Dom duger bara när Jockiboi vill ha något utfört utan att själv bli inblandad, som att massanmäla till soc eller granskningsnämnd. Han vill ha deras följarsiffror, men skiter i dom i övrigt
Citera
2026-07-07, 09:28
Medlem
Joels-bitars avatar
Någon som vet om han har lämnat årsredovisning än?

Påsögat verkar inte så poppis när man kollar kommentarer på dom olika ställena media har skrivit om stämningen
Han måste ha fullt upp med att hota tjejer nu 😂
Citera
2026-07-07, 15:52
Medlem
Damien-s avatar
Äntligen får Annika upprättelse. Det är en väldigt mörk tid för alla blonderade mytomaner där ute.
Citera
2026-07-07, 15:55
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Äntligen får Annika upprättelse. Det är en väldigt mörk tid för alla blonderade mytomaner där ute.
Äntligen!!

Hoppas att tidningarna fortsätter att skriva om detta! Drömmen vore ju att TV4 skulle känna sig tvingade att ställa in ”Löftesförnyelsen”!
Citera
2026-07-07, 17:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Äntligen!!

Hoppas att tidningarna fortsätter att skriva om detta! Drömmen vore ju att TV4 skulle känna sig tvingade att ställa in ”Löftesförnyelsen”!

TV4 verkar likt fetröven Anjo och den perversa byfånen i Trosa slicka Jockiboi i arslet. Jag tycker att kanalen borde be Annika om ursäkt för att de kallat henne "monster" efter att horbocken Jockiboi fått sitta i Nyhetsmorgon och spridit lögner om henne.
Citera
2026-07-07, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
TV4 verkar likt fetröven Anjo och den perversa byfånen i Trosa slicka Jockiboi i arslet. Jag tycker att kanalen borde be Annika om ursäkt för att de kallat henne "monster" efter att horbocken Jockiboi fått sitta i Nyhetsmorgon och spridit lögner om henne.

TV4 be om ursäkt? Glöm din dröm!

Det är emellertid viktigt att påminna tråden om vad det är för advokat Annika Berg har. Thomas Olsson är ingen dussinadvokat direkt... Wikipedia listar hans "uppmärksammade fall" enligt följande:

Uppmärksammade fall:
Thomas Quick
Al-Barakat och Ahmed Yusuf
Fallet Ulf
Fallet Kevin
Martin Schibbye och Johan Persson
Södertäljenätverket
Citera
2026-07-07, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
(…)

Trots allt det hemska och äckliga kunde jag inte låta bli att skratta i slutet, när Joakim säger:
"Jag vill alltid ha grundtanken att jag ska tro på vad en människa berättar. Men tror jag man i kyrkan liksom, det spelar ingen roll vad jag tror. Jag kan inte dela någon oavsett hur mycket jag tror personen. På mina medier inför en miljon följare. Och rikta en anklagelse emot en annan person."

Och strax efter:
"Jag är intresserad av att läsa FUPen. För att bilda mig min uppfattning. För jag var inte där den natten. Jag kan omöjligt säga vad det var som hände. Och uttalar jag mig vad jag tror hände. Det är ju livsfarligt när jag har ett så stort följarskap."
Tidsstämplar: cirka 36:34–37:49
Der riktigt äckliga är ju att Joakim som vanligt bara manipulerar och säger vad som får honom att se bra ut här.

I själva verket gjorde han reklam för händelsen i flertalet stories, så att ingen av hans 1 milj+ följare skulle missa vad kontot utan räckvidd hette - och låtsades som om hans följare ”pressade”(!?) honom att kommentera?

Han är så sjukt manipulativ - och folk går på det!

Det han låtsades att han var för bra för att uttala sig om, men ändå ansträngde sig att sprida vidare, gäller det här:

Clue News, Don V dramat aug 2021:
https://youtu.be/qpXCb6eiGwo?t=81&si=puVFVUcoorM7Eg_D

Edit: vad jag förstår blev fallet nerlagt pga vittnen och motbevis
Senast redigerad av Geiranger 2026-07-07 kl. 17:55.
Citera
2026-07-07, 18:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
TV4 be om ursäkt? Glöm din dröm!

Det är emellertid viktigt att påminna tråden om vad det är för advokat Annika Berg har. Thomas Olsson är ingen dussinadvokat direkt... Wikipedia listar hans "uppmärksammade fall" enligt följande:

Uppmärksammade fall:
Thomas Quick
Al-Barakat och Ahmed Yusuf
Fallet Ulf
Fallet Kevin
Martin Schibbye och Johan Persson
Södertäljenätverket
Undrar vem som ska representera gamnacken, om han har tänkt reppa sig själv genom att sitta och böla och berätta att han bara vill vara ifred så gör han bäst i att tänka om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in