2026-07-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Konstigt att hon delade bröstbilden från 28:e juni (på bloggen), idag igen på Instagram. Fick den inte tillräckligt med uppmärksamhet? Den är riktigt knepig, det är ju inte bara halva bröstet som syns utan även en del av bröstvårtan. Urringade bilder visst, dela om du vill, men den där bilden var verkligen bara ful.
Nej men hjälp, nu ser jag att bröstvårtan syns också, så fult och obegripligt! Vad är syftet?
Hoppas hennes barn är blockade från Instagram och blogg.
Citera
2026-07-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth
Nej men hjälp, nu ser jag att bröstvårtan syns också, så fult och obegripligt! Vad är syftet?
Hoppas hennes barn är blockade från Instagram och blogg.
Är det inte bara en skugga? Eller har hon bröstvårtan så långt ut på sidan?
Citera
2026-07-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Är det inte bara en skugga? Eller har hon bröstvårtan så långt ut på sidan?

I och med att hon ammat tre barn så kan det mycket väl vara så att vårtgårdarna (förövrigt topp tio fulaste svenska ord) är så pass stora att de syns i den vinkeln, beroende på hur klänningen trycker upp brösten.
Citera
2026-07-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
I och med att hon ammat tre barn så kan det mycket väl vara så att vårtgårdarna (förövrigt topp tio fulaste svenska ord) är så pass stora att de syns i den vinkeln, beroende på hur klänningen trycker upp brösten.
Tycker ändå vinkeln blir fel. Jag har också långtidsammat flera barn, har ej stora vårtgårdar för det. Alla är olika😌
Jag tror det är en skugga, är ju en likadan skugga längre ner på bröstet?
Citera
2026-07-04, 22:50
Medlem
Citat:
Tycker ändå vinkeln blir fel. Jag har också långtidsammat flera barn, har ej stora vårtgårdar för det. Alla är olika😌

Det är verkligen inte brösten eller vårtgårdarna som är det fula eller problemet på Clara. Dock mycket annat.
Citera
2026-07-04, 23:05
Medlem
Citat:

Du skriver ju själv att alla är olika, så hon kan mycket väl ha stora vårtgårdar även fast du inte har det.

Oavsett om det är vårtgården som skymtar eller inte, så lägger en person som är vid sina sunda vätskor inte ut en bild där man skulle kunna tro att vårtgården syns.
Citera
2026-07-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det är verkligen inte brösten eller vårtgårdarna som är det fula eller problemet på Clara. Dock mycket annat.

Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Du skriver ju själv att alla är olika, så hon kan mycket väl ha stora vårtgårdar även fast du inte har det.

Oavsett om det är vårtgården som skymtar eller inte, så lägger en person som är vid sina sunda vätskor inte ut en bild där man skulle kunna tro att vårtgården syns.

Det håller jag till fullo med om! När hon först la ut bilden var det direkt på det nakna bröstet blicken föll. Och det känns som hela hennes syfte med bilden också var att visa just naket.
Jag kan inte begripa HUR någon kan titta på denna bild och sedan välja ut den (bland flera?)? Och jag tycker på riktigt synd om hennes barn. Mina barn skulle ha skämts ihjäl.
Citera
2026-07-05, 15:01
Medlem
Vad tror ni har hänt med Claras fotograferande? Tycker det var riktigt länge sedan hon lade upp fina bilder. Enbart outfit bilderna som verkar vara seriöst fotograferade, men de inläggen är väldigt tråkiga tycker jag personligen. Förstår om hon vill lägga de flesta seriösa och fina bilder bakom premium. Men man får känslan av att intresset falnat, precis som med ”lantlivet”.
Citera
2026-07-06, 12:08
Medlem
plommonstups avatar
Visst, det är mycket tveksamma outfitbilder i omlopp, men det som stör mig mest är ändå skorna som hon envisas med att ha till det mesta just nu. Några platta bruna sandaler med öppna tår och åttiotalskänsla som helt ärligt inte passar till något.
Citera
2026-07-06, 19:17
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Visst, det är mycket tveksamma outfitbilder i omlopp, men det som stör mig mest är ändå skorna som hon envisas med att ha till det mesta just nu. Några platta bruna sandaler med öppna tår och åttiotalskänsla som helt ärligt inte passar till något.
Haha ja! Har också reagerat på dessa tingestar som ser otroligt obekväma ut. Men de är av rätt märke så därför får de lika mycket uppmärksamhet i inlägg nu som hennes stövlar från samma märke som var med ofta återkommande på bilder i vintras. Undrar vad hon vinner på att nämna de och Åhléns så ofta som hon gör nu? Är det några algoritmer som skapas till hennes fördel då? För eftersom hon inte reklammarkerar så utgår jag från att hon inte har något samarbete eller sponsras av de.
Citera
2026-07-06, 19:19
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeritTheQueen
Vad tror ni har hänt med Claras fotograferande? Tycker det var riktigt länge sedan hon lade upp fina bilder. Enbart outfit bilderna som verkar vara seriöst fotograferade, men de inläggen är väldigt tråkiga tycker jag personligen. Förstår om hon vill lägga de flesta seriösa och fina bilder bakom premium. Men man får känslan av att intresset falnat, precis som med ”lantlivet”.
Märks att bloggen enbart är ett jobb för henne och att hon gör minsta möjliga ansträngning för att få inkomst på den. Kanske alltid varit så men att hon är sämre på att dölja det nu.
Citera
2026-07-07, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Märks att bloggen enbart är ett jobb för henne och att hon gör minsta möjliga ansträngning för att få inkomst på den. Kanske alltid varit så men att hon är sämre på att dölja det nu.

Ja, det känns som minimal ansträngning just nu. Inte särskilt trevligt som läsare. Men Clara är (?) ju lat i sin grundinställning. Min uppfattning (obs, det är just min uppfattning. Inget annat) är att Jakob har hjälpt Clara att styra upp saker och ting. Marcus ger mer intrycket av att få Clara att bejaka sin lata sida. Nu kan hon ääntligen vara sig själv utan krav osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in