2026-07-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather

En annan som det hade varit kul att vet hur han resonerar är #785. Vi vet ju bara hur hans vän resonerarar, det kan vi ju läsa här, men hur tänker Nicklas egentligen? Vet han vad melonenen skriver om honom här? För det känns som att det är två helt olika historier som kommer fram. Melonenen beskriver en ståtlig man, som har kvinnor så han kan gödsla med dem och en omgivning där alla står på hans sida. Lever Nicklas i förnekelse och skriver under på denna historia? Har han en förskönande spegel där hemma som låter honom tro detta? Innerst inne måste han ju veta att han inte är någon skönhet. En dumpenpublicering lär ju knappast hjälpa till för att generera en strid ström av villiga kvinnor, och en stöttande omgivning hade knappast lett till att man planerar sin flytt/flykt. Även om det är lite underhållande att ha en vän till gäddan här inne ger det nog ingen direkt insyn i hur gäddan faktiskt har det och hur han resonerar.

Så någon i tråden har sagt den känner en gädda? Modigt, med tanke på att gäddorna kommer till platsen för att träffa vad de tror är ett barn. Har läst vad 785 ville göra med 13-åringen. Sjukt milt sagt. 785 erkänner ju att det "ibland blir fel".

Hur det ibland bli fel? Var han inte medveten om att han chattade med en minderårig?
Citera
2026-07-07, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Så någon i tråden har sagt den känner en gädda? Modigt, med tanke på att gäddorna kommer till platsen för att träffa vad de tror är ett barn. Har läst vad 785 ville göra med 13-åringen. Sjukt milt sagt. 785 erkänner ju att det "ibland blir fel".

Hur det ibland bli fel? Var han inte medveten om att han chattade med en minderårig?
Naturligtvis var han det, man hans vän hävdar att #785 är oskyldig, han blev lurad, till och med att det fanns någon sorts 26-årig mellanhand (jag vet, fullständigt orimligt, vet inte heller hur det ens skulle vara tekniskt möjligt). Stanna kvar i tråden och "enjoy the ride", för snart kommer säkert vännen galopperande till undsättning. Jag tar fram popcornen
Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-07-07 kl. 10:30.
Citera
2026-07-07, 11:08
Medlem
Citat:
Naturligtvis var han det, man hans vän hävdar att #785 är oskyldig, han blev lurad, till och med att det fanns någon sorts 26-årig mellanhand (jag vet, fullständigt orimligt, vet inte heller hur det ens skulle vara tekniskt möjligt). Stanna kvar i tråden och "enjoy the ride", för snart kommer säkert vännen galopperande till undsättning. Jag tar fram popcornen

Hoppas vännen förklarar hur den 26-årige mellanhanden visste allt. Låter intressant. Bara ta fram popcornen och vänta då.
Citera
2026-07-07, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det har hänt tidigare, mer än en gång. Jag tänker spontant på en gädda som var massör och konfronterades utanför en stormarknad. Sedan var det en annan, också utanför en butik tror jag, där någon ropade mitt i konfrontationsvideon att Dumpen gör ett bra jobb. Jag är fullkomligt usel på gäddnummer, men någon annan kanske vet?
Du är usel på ganska mycket men jag ska hjälpa dig på traven.

Du tänker på 626
https://dumpen.se/2025/06/10/husbils-jakob-grebbestad-626/

Drog förresten till Norge och fortsätter sin massage där. Noll fallhöjd
Citera
2026-07-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen

Du tänker på 626

Tror du missförstått det där med fallhöjd en smula. Hade det varit noll fallhöjd hade han kunnat stanna kvar och fortsätta sitt liv som om inget hade hänt.

Citera
2026-07-07, 11:44
Medlem
Citat:

Du tänker på 626

Fallhöjd kan betyda mycket. Både social som ekonomisk. För många, flertalet gäddor sker ju båda.

Att kalla någon för usel, är knappast tillåtet va?

Så 626 är jobbar som massör? Kul du håller koll på gäddorna. Bra att man gör det!
Citera
2026-07-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Fallhöjd kan betyda mycket. Både social som ekonomisk. För många, flertalet gäddor sker ju båda.

Att kalla någon för usel, är knappast tillåtet va?

Så 626 är jobbar som massör? Kul du håller koll på gäddorna. Bra att man gör det!
Kaptenen hittar ibland på sagor om gäddorna, allt är inte 100% sant. Till exempel påstod han att #795 var på jobbet dagen efter publiceringen. Andra källor som känns något mer trovärdiga påstår motsatsen. Han påstår också att #746 har sålt sitt hus och fått mycket mer än utropspris, detta samma dag som visningen var. Huset ligger fortfarande ute för försäljning... I hans inlägg rekommenderar jag att man sållar lite och bildar sig en egen uppfattning utifrån sannolikhet och rimlighet
Citera
2026-07-07, 12:06
Medlem
Citat:

Du tänker på 626

Denne man har väl använt sitt rätta namn i Dumpens chatt? Fanns en del om honom på nätet.

Har han bytt namn? Vet något vart han drog i Norge om det nu stämmer? Jag jobbar i Norge och kan ha lite extra insyn och förhoppningsvis varna arbetsgivare/whatever.
Citera
2026-07-07, 12:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Du tänker på 626

Tack, då slapp jag leta själv. Och du har rätt i att jag är usel på mycket, men jag är en jävel på ringsignaler i alla fall. Som du säkert har läst är numera en väl vald del av #746 gnyende vädjan numera min ringsignal på mobilen. Så sent som igår var jag inne i en affär och handlade när #746 patetiska röst hördes från innerfickan. Inte en, utan faktiskt två personer, frågade vad det var för något. Jag berättade om napp #746 på Dumpen och att signalen är en redigerad del av skademinimeringssamtalet efter konfrontationen. Både tyckte att det verkade vara en alldeles fruktansvärd person och lovade att kolla så fort dom kom hem. Nu vet du att jag är rätt fiffig vad gäller marknadsföring av Dumpen också.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-07-07 kl. 12:15.
Citera
2026-07-07, 12:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Kaptenen hittar ibland på sagor om gäddorna, allt är inte 100% sant. Till exempel påstod han att #795 var på jobbet dagen efter publiceringen. Andra källor som känns något mer trovärdiga påstår motsatsen. Han påstår också att #746 har sålt sitt hus och fått mycket mer än utropspris, detta samma dag som visningen var. Huset ligger fortfarande ute för försäljning... I hans inlägg rekommenderar jag att man sållar lite och bildar sig en egen uppfattning utifrån sannolikhet och rimlighet
Ja, kaptenen är en fantasifull prick. En riktigt sagofarbror, faktiskt. #746 hus lär vara svårsålt givet dels sin historia, dels läget i en liten by i Västergötland. Pedofilnästet är ju liksom inte direkt något brännhett objekt i innerstan av Stockholm eller Göteborg.
Citera
2026-07-07, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja Kinky-Brian är en gammal goding. Nakenbilden på honom har dom av antar jag humanitära skäl tagit bort, som du säger var den riktigt hemsk han såg ut som en tunnhårig deprimerad greve Dracula ungefär.
Han är också den som bett om ursäkt flest gånger, vilket inte gick hem hos farbror flås.

Det finns endast ett sätt att komma undan Saras baseballträ och det är att spela idiot, låt påskina att du tror fina Sara är fjortisen du skall träffa. Sara avslöjar det med egna ord vid konfrontationen "Ordsallad" Stockholm. Som vi alla vet är flera av Dumpens gubbar mongos så dessa har redan halva inne, det enda dom behöver göra är att spela lite mer mongo så blir det inget kändisskap på Dampen, enkelt!

Oxen #503 i Mjölby hade lätt kunnat komma undan om han bara dreglat lite framför Sara. Senaste uppdatering kring den tjockisen?
Citera
2026-07-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, kaptenen är en fantasifull prick. En riktigt sagofarbror, faktiskt. #746 hus lär vara svårsålt givet dels sin historia, dels läget i en liten by i Västergötland. Pedofilnästet är ju liksom inte direkt något brännhett objekt i innerstan av Stockholm eller Göteborg.
Och på tal om pedofilnästen har vi ett till på gång. #785:s lilla hus (5-rummare på 55 kvadrat) ligger i beredskap på Booli. Undrar hur eftertraktat det huset blir. Tomten två nummer längre bort är också till salu, har legat ute i 10 månader, och huset efter det har legat ute till försäljning i ett år. Blir säkert inte mer lättsålt om det bott en pedofil i huset, ska dock bli spännande att se bilder inifrån huset som gud glömde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in