Citat:
Ursprungligen postat av
SmalFetLagom
Uppenbarligen finns det ingen yttrandefrihet på Flashback eftersom stöttande inlägg raderas, vilket känns ganska magstarkt.
Mycket obegripligt!!
Jag håller dock fanan högt för InteSomAllaAndra som både vågar och vill protestera mot den galenskap som verkar finnas på den skånska slätten.
Det är riktigt sjukt att man 2026 kan tigga till sig enorma summor via Facebook och totalvägra alla former av öppenhet och transparens och måla upp en idyll som inte tål ett uns av granskning eller relevanta frågor.
Tack igen SML! Jag gick in här i tråden för att kolla om något spännande hänt och när jag såg ditt inlägg blev jag lika glad igen. Jag har verkligen försökt komma någonstans med alla denna soppa, men lik förbannat så kommer man ingen vart.
När en viss MS dök upp härom dagen på facebook så tänkte jag att jag skulle göra som jag brukar, läsa på och bilda mig en egen uppfattning. Så som alla människor bör göra gällande det mesta i livet. Hur ska man annars kunna ta ställning liksom. Jag hade läst ytterst lite om MS, typ det du och en till nämnt här i tråden och sen så har en av två vänner, som också finns här i tråden, berättat liknande om henne och M som du nämnt.
Först hitta jag lite artiklar som var skrivna innan och efter att bluffen började uppdagas. Sen hamnade jag på Trollbloggen. Fortfarande med öppna men samtidigt kritiska ögon. Fy faan säger jag bara. Mammahjärtat brast och tårarna rann. Hur fan kan man?
Att M och MS kallar de med frågor för allt möjligt skit, och dessutom har M sin jävla tomtearme som står redo för att förnedra och trycka ner.
Vi alla här ska veta att vi fan inte är empatistörda psykopater.
M och MS (eller MT, hennes facebooknamns initialer) är värda skit!
Att M är vän med henne fortfarande och dessutom låter henne kommentera på hennes sida, visar vilken jävla pissig äcklig hon är.
Fan!
Nu började huvudet dunka! Fan så arg jag blir!
Nu ska jag tigga om en till kaka och ägna en tanke åt Filippa.
Tänk om hon kunde fått ha sluppit sin mamma! Stackars flicka!
TILLÄGG: Oj... Detta tog 50 min att skriva.
Suck