2026-06-06, 16:34
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagasliv
Alltså förlåt men jag fattar verkligen inte. Han får massa sponsorpengar och ska framstå som någon slags förebild, men när man säger att man är emot droger så blir det plötsligt konstigt? När han själv har knarkat, har anställda som knarkat och dessutom verkar omge sig med folk med ganska uppenbara kopplingar till drogförsäljning.

Så hur är tanken att man ska tolka det här? Att ingen får knarka förutom han och hans kompisar eller vadå?

Och är inte de här sponsorerna sådana som brukar köra stenhårt på inkludering och anti-droger? Typ samma typ av aktörer som sponsrar Pride och Schools Out. Han fick ju pengar av dem och sa att det skulle gynna kulturen i stan. Menade han pundarkulturen då eller?

Fast om jag ska vara helt ärlig så passar det kanske ganska bra in i Söderhamns varumärke ändå. Så där blev det väl rätt lyckat i alla fall, antar jag. 💀✨
Intressant, Såg Emile med Pontus idag åka hem till honom, lite sniff sniff kanske
Citera
2026-06-13, 16:56
Medlem
Är det någon som vet något konkret om drogförsäljningen?
Citera
2026-06-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodo3
Intressant, Såg Emile med Pontus idag åka hem till honom, lite sniff sniff kanske

Lika barn leka bäst?
Citera
2026-07-01, 19:57
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagasliv
Lika barn leka bäst?
Låt dem vara...
Citera
2026-07-02, 07:49
Medlem
bigdickricks avatar
Har ägaren till restaurangen sluta hängt här på Flashback än?
Citera
2026-07-03, 15:47
Medlem
Citat:
Låt dem vara...

Okey då, du har rätt de kanske bara hittade sin lilla gemenskap i sydamerikansk inspiration i guess
Citera
2026-07-05, 06:17
Medlem
jag har ingen aning om krogen i fråga eller dess ägare/anställda då jag aldrig ens varit i Söderhamn, men jag tyckte detta var en rolig video med tanke på anklagelserna!

mellan 0:30 och 0:56
"sudda ut gränserna för vad man får göra och inte får göra"
"man har ett stort kontaktnät. man känner nån som känner nån, som känner nån som kan fixa saker"

nåja, det verkar som ett skönt ställe! kommer definitivt svänga förbi och kolla lite livemusik om jag någonsin tar mig till staden.
Citera
2026-07-06, 10:13
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sala026
Din verksamhet har skadat personer i min omgivning och ja din verksamhet skadar när det säljs substanser på dina kroger.
Det skadar både Söderhamn och dess medborgare.

När du har sparat in på kostnaden för ordningsvakter och din far har civilt lekt krogvakt så vet jag minst två tjejer som blivit utsatta av honom genom våld.

Så ja, många människor far onödigt illa.
Varför blir du så upprörd Emilie? Det är ju sanningen. Om dessa sanningar påverkar verksamheten, leverantörer och gäster negativt så har du ingen annan än dig själv att skylla. För du leder verksamheten.

Min personliga åsikt är att människor med personliga drogproblem varken ska driva krogar eller arbeta på dom.

Vilken värld lever du i? Hahaha

Alla som driver krogar och arbetar på krogar går på pulver. Det är så det fungerar. Om du inte gillar det så kan du dricka öl hemma istället.
Citera
2026-07-06, 23:36
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Vilken värld lever du i? Hahaha

Alla som driver krogar och arbetar på krogar går på pulver. Det är så det fungerar. Om du inte gillar det så kan du dricka öl hemma istället.
😂 Sant, problemet är att han släpper in väldigt unga flickor och pojkar som inte borde vara där överhuvudtaget.
Citera
2026-07-07, 09:28
Medlem
Citat:
😂 Sant, problemet är att han släpper in väldigt unga flickor och pojkar som inte borde vara där överhuvudtaget.
Tar ni inte i nu. Alla håller inte på med droger som driver krogar. Att han släpper in folk som inte har åldern inne .Går kanske inte runt utan dem eller är där för att köpa droger.
Citera
2026-07-07, 15:03
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:

Haha va fan. Har han så få kunder så han tar in underåriga in på krogen ?
Citera
2026-07-09, 20:48
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talet
Tar ni inte i nu. Alla håller inte på med droger som driver krogar. Att han släpper in folk som inte har åldern inne .Går kanske inte runt utan dem eller är där för att köpa droger.
Jag har aldrig sagt att han säljer droger till dem, han kanske använder själv, som många här säger, vilket jag egentligen struntar i. Jag såg honom med några riktiga low lifes också. De här unga tjejerna måste ha riktigt korkade föräldrar, och han är lika illa som släpper in dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in