Citat:
Nu skriver jag Èmile Bylund som ägare till verksamheten här igen.
Det är alldeles uppenbart att det som skrivs i denna tråd skrivs för att skada min verksamhet på värsta tänkbara vis. Så nu undrar jag vad är målet med det ni skriver här? Ni som skriver är uppenbart anonyma, så fram med sanningen nu, det kan väl inte vara så farligt då ni fortfarande sitter gömda bakom era skärmar. Vad är det ni vill? Har min verksamhet skadat er eller Söderhamn på något vis? Fram med sanningen.
Vill ni att verksamheten ska läggas ner?
Vill ni att jag ska sparka anställda?
Vill ni att vi ska förlora gäster eller att det bara ska gå dåligt för oss?
Vill ni att leverantörer, samarbetspartners och människor runt verksamheten ska drabbas?
Diskutera fritt nu och svara på dessa frågor, för jag vill veta vad det är ni håller på med och varför?
Det är alldeles uppenbart att det som skrivs i denna tråd skrivs för att skada min verksamhet på värsta tänkbara vis. Så nu undrar jag vad är målet med det ni skriver här? Ni som skriver är uppenbart anonyma, så fram med sanningen nu, det kan väl inte vara så farligt då ni fortfarande sitter gömda bakom era skärmar. Vad är det ni vill? Har min verksamhet skadat er eller Söderhamn på något vis? Fram med sanningen.
Vill ni att verksamheten ska läggas ner?
Vill ni att jag ska sparka anställda?
Vill ni att vi ska förlora gäster eller att det bara ska gå dåligt för oss?
Vill ni att leverantörer, samarbetspartners och människor runt verksamheten ska drabbas?
Diskutera fritt nu och svara på dessa frågor, för jag vill veta vad det är ni håller på med och varför?
Din verksamhet har skadat personer i min omgivning och ja din verksamhet skadar när det säljs substanser på dina kroger.
Det skadar både Söderhamn och dess medborgare.
När du har sparat in på kostnaden för ordningsvakter och din far har civilt lekt krogvakt så vet jag minst två tjejer som blivit utsatta av honom genom våld.
Så ja, många människor far onödigt illa.
Varför blir du så upprörd Emilie? Det är ju sanningen. Om dessa sanningar påverkar verksamheten, leverantörer och gäster negativt så har du ingen annan än dig själv att skylla. För du leder verksamheten.
Min personliga åsikt är att människor med personliga drogproblem varken ska driva krogar eller arbeta på dom.