2026-07-07, 00:02
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det har hänt tidigare, mer än en gång. Jag tänker spontant på en gädda som var massör och konfronterades utanför en stormarknad. Sedan var det en annan, också utanför en butik tror jag, där någon ropade mitt i konfrontationsvideon att Dumpen gör ett bra jobb. Jag är fullkomligt usel på gäddnummer, men någon annan kanske vet?

Du tänker nog på 626 husbils-Jakob. Kinky Brian konfrontationen bjöd på det med
Citera
2026-07-07, 00:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Oj, då fick sexchattandet konsekvenser kan man säga.
Haha, ja det kan man säja - med marginal. Fast #746 är inte på något sätt unik. Mitt andra hatobjekt är Veberödssadisten #601. Det är en mycket obehaglig person. Han fick också separera och flytta. Numera bor han ensam i Lund.
Citera
2026-07-07, 00:12
Medlem
Citat:
Haha, ja det kan man säja - med marginal. Fast #746 är inte på något sätt unik. Mitt andra hatobjekt är Veberödssadisten #601. Det är en mycket obehaglig person. Han fick också separera och flytta. Numera bor han ensam i Lund.

Tack för tips, då ska jag kolla in denne gädda med.
Citera
2026-07-07, 00:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Du tänker nog på 626 husbils-Jakob. Kinky Brian konfrontationen bjöd på det med
Kinky Brian har en särskild plats i mitt hjärta. Jag såg hans nakenbild, tagen i profil. Stripigt hår, stor mage, brun kuk. Det såg ut som den var tagen i en fotoautomat på den för tillfället ditresta cirkusen. Eller möjligen var det en felvänd obduktionsbild. Jag har inte hämtat mej än. 😅
Citera
2026-07-07, 00:24
Medlem
Citat:
Kinky Brian har en särskild plats i mitt hjärta. Jag såg hans nakenbild, tagen i profil. Stripigt hår, stor mage, brun kuk. Det såg ut som den var tagen i en fotoautomat på den för tillfället ditresta cirkusen. Eller möjligen var det en felvänd obduktionsbild. Jag har inte hämtat mej än. 😅

Har du länk till honom. Låter helsjuk.
Citera
2026-07-07, 00:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Har du länk till honom. Låter helsjuk.
Bara sök på Kinky-Brian på Dumpen så hittar du dåren. Tror tyvärr att skräckbilden jag beskrev är borttagen numera. Det är lite synd, tycker jag. Den hade nämligen kunnat skrämma vem som helst.
Citera
2026-07-07, 00:47
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det var nått speciellt med hans långa, mörka stripiga hår. En el-gitarr på magen och låten ”No More Mr Nice Guy”.
https://m.youtube.com/watch?v=KN6ngThqMEs&ra=m
Senast redigerad av MeggieCleary 2026-07-07 kl. 00:49.
Citera
2026-07-07, 01:46
Medlem
kansascityshuffles avatar

- ”Håkan?”
- ”Nej nej nej nej nej!”

Jävla nolla. Snart 800 gäddor!
Citera
2026-07-07, 08:05
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Vår nya kelgris #796 hade 1300 vänner på Facebook igår. Idag är det nere på 97! Det går undan mot avgrunden... Och varför är hans Facebook fortfarande öppen? Är han intagen på psyk?

nevermind, jag var sist på frågan avseende 2 konto eller ej.
Senast redigerad av MDTAA 2026-07-07 kl. 08:14.
Citera
2026-07-07, 09:22
Medlem
Citat:
Du får läsa loggarna och bilda dej en egen uppfattning. #746 är en riktigt avskyvärd människa. Faktum är att jag inte förstår hur han orkar leva med sej själv. Det hade faktiskt varit intressant att få veta hur han resonerar, men det lär jag inte få veta.
En annan som det hade varit kul att vet hur han resonerar är #785. Vi vet ju bara hur hans vän resonerarar, det kan vi ju läsa här, men hur tänker Nicklas egentligen? Vet han vad melonenen skriver om honom här? För det känns som att det är två helt olika historier som kommer fram. Melonenen beskriver en ståtlig man, som har kvinnor så han kan gödsla med dem och en omgivning där alla står på hans sida. Lever Nicklas i förnekelse och skriver under på denna historia? Har han en förskönande spegel där hemma som låter honom tro detta? Innerst inne måste han ju veta att han inte är någon skönhet. En dumpenpublicering lär ju knappast hjälpa till för att generera en strid ström av villiga kvinnor, och en stöttande omgivning hade knappast lett till att man planerar sin flytt/flykt. Även om det är lite underhållande att ha en vän till gäddan här inne ger det nog ingen direkt insyn i hur gäddan faktiskt har det och hur han resonerar.

Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-07-07 kl. 09:54.
Citera
2026-07-07, 09:35
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Ja Kinky-Brian är en gammal goding. Nakenbilden på honom har dom av antar jag humanitära skäl tagit bort, som du säger var den riktigt hemsk han såg ut som en tunnhårig deprimerad greve Dracula ungefär.
Han är också den som bett om ursäkt flest gånger, vilket inte gick hem hos farbror flås.
Citera
2026-07-07, 09:45
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Det ska jag göra. Du får gärna tipsa om fler gäddor. Har ingen koll alls. Men förstått det här är tråden att vara i om man vill snacka gäddor.

Stämmer bra, välkommen till sadist tråden. Här hittar du en salig blandning av gäddor, troll, tangentbordskrigare och andra spännande människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in