2026-07-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Det får du fråga DaddyCool64.

SKulle gärna göra, hittar inte hans inlägg dock.
Citera
2026-07-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Den här tråden är da shit, kan jag säja. Nu är jag part i målet, men kolla in #746, Småbarn och hundar. Det är ett av mina absoluta hatobjekt. Loggarna är genomvidriga. Han uppger att han inte har någon nedre åldersgräns och vill även krydda eländet med hundsex. En genuint usel pedofil. Samtalet efter konfrontationen är lite av en Dumpen-klassiker. Det är gäddångest at its finest.

Ska leta upp det på Dumpen nu. Tack för tips. Hundsex, låter så där faktiskt. Var det på sig själv han ville det?
Citera
2026-07-06, 23:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Ska leta upp det på Dumpen nu. Tack för tips. Hundsex, låter så där faktiskt. Var det på sig själv han ville det?
Du får läsa loggarna och bilda dej en egen uppfattning. #746 är en riktigt avskyvärd människa. Faktum är att jag inte förstår hur han orkar leva med sej själv. Det hade faktiskt varit intressant att få veta hur han resonerar, men det lär jag inte få veta.
Citera
2026-07-06, 23:20
Medlem
#795 publicering är bra. Är det första gången någon förbipasserande säger att Dumpen gör ett bra jobb?
Citera
2026-07-06, 23:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
#795 publicering är bra. Är det första gången någon förbipasserande säger att Dumpen gör ett bra jobb?
Nej, det har hänt tidigare, mer än en gång. Jag tänker spontant på en gädda som var massör och konfronterades utanför en stormarknad. Sedan var det en annan, också utanför en butik tror jag, där någon ropade mitt i konfrontationsvideon att Dumpen gör ett bra jobb. Jag är fullkomligt usel på gäddnummer, men någon annan kanske vet?
Citera
2026-07-06, 23:39
Medlem
Citat:
Du får läsa loggarna och bilda dej en egen uppfattning. #746 är en riktigt avskyvärd människa. Faktum är att jag inte förstår hur han orkar leva med sej själv. Det hade faktiskt varit intressant att få veta hur han resonerar, men det lär jag inte få veta.

Har nu lyssnat på samtalet. Ja, det var en tårdrypande vädjan som gick om intet. Har du koll på vad som hänt honom?
Citera
2026-07-06, 23:59
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Jag undrade inte över dina bostadsorter. Jag undrade över ditt val av umgänge och nu vet vi att du, än så länge, bara känner #785 och #253 och inte har några försänkningar i den norrländska gäddvärlden. Jag måste säja att det faktiskt är ganska anmärkningsvärt att vara bekant med två gäddor som hamnat på Dumpen. Hur skulle du säja att #253 ser ut? Är han en brudraggande snygging eller är han ungefär lika anskrämlig som #785?

253 ser ut som en blandning av en fågelskrämma och en ananas.
Citera
2026-07-06, 23:59
Medlem
Citat:
Nej, det har hänt tidigare, mer än en gång. Jag tänker spontant på en gädda som var massör och konfronterades utanför en stormarknad. Sedan var det en annan, också utanför en butik tror jag, där någon ropade mitt i konfrontationsvideon att Dumpen gör ett bra jobb. Jag är fullkomligt usel på gäddnummer, men någon annan kanske vet?

Hoppas fler kan säga publiceringar där förbipasserande kommenterar att Dumpen gör ett bra jobb.
Citera
2026-07-07, 00:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Har nu lyssnat på samtalet. Ja, det var en tårdrypande vädjan som gick om intet. Har du koll på vad som hänt honom?
Haha, ja det kan man säja att det var. Och det gick ju inget vidare heller. Jag bara älskar det där samtalet. Det som har hänt är att #746 hastigt lagt ut sitt hus till försäljning, sålt bilen, flyttat sisådär 14 mil och bytt namn till ett som klingar utländskt.
Citera
2026-07-07, 00:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja, usch och twii, man får absolut inte blanda! Då blir det precis sådär. #253
Citera
2026-07-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Var lite "hej kom och hjälp mig" över honom ja.
Citera
2026-07-07, 00:02
Medlem
Citat:
Haha, ja det kan man säja att det var. Och det gick ju inget vidare heller. Jag bara älskar det där samtalet. Det som har hänt är att #746 hastigt lagt ut sitt hus till försäljning, sålt bilen, flyttat sisådär 14 mil och bytt namn till ett som klingar utländskt.

Oj, då fick sexchattandet konsekvenser kan man säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in