Citat:
Ursprungligen postat av
robix100
Detta måste vara Vm-guld i familjedrama:
Jocke
tvingas att bo i en fosterfamilj.
Jocke blir stämd av sin mamma.
Jockes bror Chrippa sitter i fängelse.
Jockes bror Jacke sitter på behandlingshem pga droger.
Jockes bror Chrippa har spelat in porr med sin fru?
När byts Wahlgrens Värld ut mot Jockes Värld på kanal 5

?
Det är en sanning med modifikation, Joakims beteende gjorde att han inte kunde bo hemma (då han försökt döda sina syskon med struptag vid ett flertal tillfällen och flera vuxna var rädd för honom).
Jag vet ingenting om att Chrippas fru, jag vet att Jocke och hans lakejer ringde upp alla nya arbetsplatser hon fick både i Sverige och utomlands. Att hon behöver jobba är knappast klandervärt.
Jag vet att Jockibois fru har definitivt gjort det för pengar, för att hon behövde jobba som 18-20 år gammal flickvän till en 30-årig man. Det finns mycket mer än den ökända filmen som alla känner till.
Jag tror du missar hela bilden. Alla runt Joakim bryts ner eller hamnar i drama för att han njuter av att dra i trådarna. Han är en bidragande faktor eller hela grundorsaken till det mesta. Han är en vandrande förbannelse och jag hoppas att han inte får mer tv-tid efter löftesförnyelsen.
In och följ GoatBrainKebab, hon är en sanningens väktare och har gjort ett mycket bra jobb med att jämföra Jockes podd "Sanningen" måste fram med journalbladen från "Varje" Sida räknas. Hon återberättar vad i sin podd påstår finns skrivet i journalerna med vad som egentligen står i dom:
https://youtu.be/MV7PloFRAyQ?si=WTv65dKoUQndCKR1
Plot twist: Jocke ljuger.