Citat:
Visst är det så. Joakims värsta akilleshäl är att han överskattar sitt intellekt. Trodde han att han kunde tävla med BGB?
Det är något poetiskt att det blev just Bordell-Jockes egna lögner som sänkte honom.
Hans agerande efter dokumentären i samråd med Anjo kan ha varit det mest efterblivna jag någonsin sett, det var som att se två barn från särskolan ge sig på en en samtidens mest briljanta man.
En undran, om han blir dömd, kommer detta kosta honom mer än 50k?
Hans agerande efter dokumentären i samråd med Anjo kan ha varit det mest efterblivna jag någonsin sett, det var som att se två barn från särskolan ge sig på en en samtidens mest briljanta man.
En undran, om han blir dömd, kommer detta kosta honom mer än 50k?
Sekten vevar inte för honom längre, dom har backat in i buskarna, kommentarsfält ekar tomt på Anjo, Rask och Motvikt. Har dom lämnat det sjunkande skeppet helt och vill inte längre associeras med den ökände Joakim Lundell?
Han kommer att bli dömd och han kommer att få betala alla rättegångskostnader.
Jag siar att det blir en svettig sommar för Jockiboi. Han kan bara gå hemma och vänta på att alla andra han hotat och ljugit för och om i närtid börjar skicka in sina stämningar och polisanmälningar (vilka han inte har något att sätta emot). Låt se, vi har Joz, Thomas, Jacke, Widerstedt, flashbackare han hotat, Therese Lindgren, Linnea (på betydligt högre belopp då Jocke kan knytas till att vara primärkällan och anstiftare för spridningen av all desinformation om henne på internet), Linneas familj, byggföretag och Chrippa. Har jag glömt någon? I samtliga stämningar kommer alla "vattentäta bevis" visa sig vara kattpiss och då har jag bara tagit upp förtal och hot. Sedan har vi polisanmälningar på falska grunder varav han ansträngde sig rejält med stämplingen och förutom det något omvärlden inte vet om än. Det kommer när Anjo eller in your head media ab börjat med sin dokumentär.
När kommer Olof K Gustafsson ut? Har han landat i Sverige?
?